Zartan Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Pięknie ;p bałem się że sobie daliście spokój , ale jestem pozytywnie zaskoczony ;). Jasne że ktoś pamięta! Czekam chłopaki na dalsze wiadomości w przyszłośći, życzę powodzenia jak zwykle ;) btw. ładne miasto 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Skusilem sie na pokazanie nowego HUDa. Nie jest to finalna wersja, mam jeszcze sporo miejsca do zagospodarowania no i jeszcze pewnie wyjda jakies fanty w czasie testow a wszystko ma byc jak najbardziej zoptymalizowane aby gralo sie milo i przyjemnie. Z ciekawostek moge powiedziec ze doszly nam statystyki postaci takie jak sila, zrecznosc oraz inteligencja. Juz dawno o tym mowilem ze moze byc taka mozliwosc ze je dodam jako, ze same umiejetnosci to dla mnie za malo aby w pelni opisac swoja postac. No i sie zdecydowalem, tak wiec od tej strony miniRPG bardzo bedzie przypominalo Ultime Online, ze wszystkich gier w ktore gralem wlasnie system trenowania swojej postaci w Ultime mnie najbardziej odpowiadal. Poprzez uzywanie odpowiednich umiejetnosci beda nam rosly statystyki, beda one tez odpowiadaly za ilosc zycia oraz many, dodawaly modyfikatory do umiejetnosci, szybosci ataku, zadawanych obrazen, efektow czarow itd. W zwiazku z ich dodaniem czeka mnie tez sporo kodzenia, zmiany w formulkach umiejetnosci, awansow, zmiany w bazie przedmiotow (modyfikatory do statystyk itd.) oraz oczywiscie wywazenie wszystkiego juz w samym gameplay'u. Tak wiec sporo roboty przede mna a przed wami wyczekiwania. Over and Out. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 A ja ze swojej strony dodam, że poprzedni screen wygląda obrzydliwie (chociaż to może wina wyższej rozdzielczości u mnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Czemu nie ma eq typu spodnie, buty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 No... ciekawa gra się zapowiada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Czemu nie ma eq typu spodnie, buty? Tego podczas gry nie widać więc zakładam, że będą całe sety pancerzy/zbroi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 ^ Dokladnie dlatego. Kazdy element ekwipunku poprostu widac co daje nam dodatkowa frajde ze nasza postac fajnie wyglada. Pozatym amulety i pierscienie spelniaja taka role aby nie bylo zbyt malo rzeczy w ktore moze wyekwipowac nasza postac. No i doszly plaszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 a na tym screenie te czarne przestrzenie to co to jest? ogólnie chyba kazdy czeka az gra wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Nieodkryty fragment skały? Ludzie, co z waszą wyobraźnią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 A co to jest wyobraźnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raperr Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Coś czego 13-to latek nie może doświadczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 To ok bo za 2 dni mam 14 może doświadczę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raperr Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Trzymam za ciebie kciuki :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 A mówią że to dzieci mają najwięcej wyobraźni :P. W sumie to i tak do pewnego momentu inaczej rozumiemy te same tematy. I to co dla jednego jest wyobraźnią (wspaniałym pomysłem) dla 2 starszego już jest debilnym pomysłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Hmm... widać, że inaczej rozumiemy te same tematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 na środku screena nieodkryty fragment mapy? bez sensu? co z twoja wyobraznia panie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 A jak sobie wyobrażasz widok przekroju ściany w jaskini? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 eee... skoro to juz taki dyskusyjny temat to moze potwierdze: wnetrze skal i inne tego typu przestrzenie beda wlasnie takimi 'szarymi polami'. Trudno mi jakos inaczej odwzorowac wnetrze skaly, ktorego nie widac. Chyba tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Od dawna używa się ciemnych kolorów w miejscach, których nie widać. To nie jest nic dziwnego ani głupiego, tylko oni się z choinki urwali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 "to moze potwierdze:" i oto mi chodzilo.tylko widzisz grając w grę chciałbym wiedzieć na 100% co jest czym, więc... ale ogólnie spoko aa i wyluzujcie poślady ci tam na górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zartan Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 I git :D cieszę się że są wieści. Czekam pełen nadziei. A nowy Hud bardzo spoko :) widać progress. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 mi sie wlasnie hud tak średnio podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raperr Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam wszystkich już dawno nie było tutaj newsa więc dziś chciałem wam pokazać małego make up'a który będzie nawiązywał do Gameplaya (chodzi o filmik) którego David Dark udostępni prawdopodobnie już w sylwestra :) Screen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 27 Grudnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Będą w tej grze jakieś cienie? Bo wyglądałoby bardziej czytelnie o tak: teraz jest to trochę napaćkane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Wojzax Ma rację, tak wygląda o wiele lepiej, tylko jak potworki będę w innym pomniejszeniu to będzie trzeba robić nowego sprita cienia i tak do każdego pomieszczenia :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Grudnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Nic nie trzeba na nowo robić: GML draw_sprite_ext(sprite_index,0,x+5,y-5,1,1,0,c_black,0.4); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Wojzax ma racje, dużo lepiej. Przydało by sie też troche szczegółów jak np. Jakieś śmieci, Kominek czy coś żeby nie było tak pusto i monotonnie. Te stoły też mogły by być pod różnymi kątami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Ogólnie teraz to zbyt sztucznie i mash-upowo wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Grudnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Ogólnie poszczególne piksele zbyt bardzo różnią się od ciebie odcieniami - ja bym trochę to stonował, bo teraz mamy parę pstrokatych plam na tle paru pstrokatych plam. Tutaj nawet nierówności podłogi mają kontury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Juz teraz wiem, ze nie uda mi sie przygotowac filmiku z gamepleya jeszcze w tym roku. Pojawi sie on 1-2 stycznia, tak juz na 100% ;) Grudzien ostro pchnal wszystko do przodu dla odmiany, poniewaz reszta roku przeminela nam dosc leniwie i niewiele przy MR zostalo zrobione. Mamy juz wiekszosc przedmiotow ktore pojawia sie w pierwszej odslonie gry, pierwsze potworki ladowane z zewnetrznych plikow oraz ladowane zewnetrznie grafiki. Generalnie miniRPG ostro wchodzi w nowy rok, mamy juz gotowa wiekszosc silnika, na koniec jednak zostaly mi rzeczy najtrudniejsze: system magii, ladowane z zewnetrznych plikow poziomy oraz optymalizacja tak zeby kazdy wyciagal 60/60 fps. Po ostatnich uwagach na temat grafik postanowilem podjac sie tez wyzwania dodania efektow cieni/swiatel do silnika, mam nadzieje ze szybkosc na tym nie ucierpi i wszystko bedzie dobrze. No i planujemy tez wydac demko z jakimis lochami/malym obszarem aby kazdy mogl troszke pograc i zglosic uwagi, nie wiem czy znajdzie sie w nim magia czy jeszcze nie, czy beda juz cienie ale napewno rzucimy wam kawal dobrego RPG ;) Tak wiec widzimy sie za dzien lub dwa, jesli sa jakies pytania to piszcie chetnie na nie wtedy odpowiem, oczywiscie bedzie film, moze kilka extra screenow i wiecej informacji. Na przystawke za to proponuje screeny z kilkoma kombinacjami przedmiotow na postaci. I juz powoli zbieram sie na sylwka tak wiec zycze szczesliwego nowego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się