lenin Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Jak dla mnie te wszystkie czarne żuczki tudzież robaczki, powinny miec inny kolor, coś jaśniejszego, ewentualnie jasne wstawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Łał, 24 ? to juz naprawde nie daleko :), zobaczymy jak to bedzie wygladało za miesiac. No mam nadzieje ze wiecej skryptow bedzie gotowych, duzo pracy mnie z tym jeszcze czeka. Po wykonczeniu wszystkich grafik Raperr pewnie zajmie sie robieniem map. Świetnie się zapowiada! :D. Davidzie Darku, przez ciebie zachciewa mi sie grac w Silkroad Online :P Chyba zbyt oficjalnie napisane... Wszystkie te pomysły mi się podobają, a zwłaszcza ten z domkiem. Ten z domkiem akurat jest najmniej wazny :jezor: pozatym w pierwszej wersji bedzie tylko jedna wiocha, wiec bedzie gora jeden domek do kupienia + jakies warsztaty. Przy uaktualnieniach wioska bedzie sie rozwijac do momentu w ktorym uda mi sie zrobic ten system ze w czasie gry otoczenie sie zmienia itd. @Grabarz: tez gram w silka @T: tylko mam nadzieje ze nie zrobicie jakichs super mobow na cały monitor bo juz ten skorpion jest moim zdaniem dosć "pokaźnej" postury ;[ 3x3 maja byc najwieksze. Smoki tez maja byc 3x3, ale szczerze 4x4 kusi, duze dobrze namalowane smoki to jest to ^^ Byłoby pięknie gdyby w mapie gry znalazło się morze i mnóstwo maleńkich wysepek, które się odkrywa dopiero po wielu dniach pływania. W społeczności fanów (bo, patrząc na założenia, sporo ich będzie) odkrycie czegokolwiek na tym morzu byłoby Czymś. To pociagloby za soba zrobienie tysiaca roznych regionow, wymapowanie tych wysepek, calego morza miedzy nimi itd. Za duzo roboty, zapewniam ze to co bedzie wystarczy wszystkim ktorzy lubia odkrywac nowe miejsca. Z kazdym uaktualnieniem coraz wiecej kontynentu bedzie odkrywane i gracze beda mieli jeszcze wiecej do zwiedzania. 1. Popieram pomysł Japanstache 2. Ile ja bym dał, żeby mieć takiego grafika... ^_^ 3. Stawiam Tymbarka (bo nie piwo :P) że nie wyrobisz z terminem :) A tileset - piękny :) 2. Pewnie duzo :jezor: 3. Bedzie ciezko ale jak rozloze sobie wszystko dobrze w czasie i podziele sie mapowaniem z raperrem i nie beda mnie meczyc na studiach bedzie ok ;) I dziekuje, Raperr naprawde robi solidne grafiki ^^ Ładnie to wszystko wygląda ale jak na bagno to chyba zbyt kanciasto wszystko wygląda. Wiesz moglbym jeszcze bardziej sobie urozmaicic tileset ale aktualnie to juz jest ponad 400 roznych 'klockow' i bedzie ich jeszcze wiecej, a im wiecej klockow tym mnie naprzyklad trudniej sie mapuje bo musze wziasc pod uwage wieksza ilosc grafik, roznych kwiatkow, roslinek itd. Jak dla mnie te wszystkie czarne żuczki tudzież robaczki, powinny miec inny kolor, coś jaśniejszego, ewentualnie jasne wstawki. Generalnie to te robale ktore ogladalismy z raperrem wlasnie taki kolor mialy, jak juz mowilem wzorowalismy sie na prawdziwych owadach. Biedronek i stonek ziemniaczanych narazie nie przewidujemy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 po ukończeniu powinieneś to nazwać raczej maxiRPG xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Może nie maxi :P ale weź zmień nazwę bo nie pasuje. Bardziej się to kojarzy z takimi kilko minutowymi gierkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Może nie maxi nie chodzi mi żeby na serio zmienił , tylko o to, że to już bardzo rozbudowana gra :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Nazwa zostanie ^^ po pierwsze bardzo mi sie podoba, po 2 ciagle jestem wierny swoim postanowieniom, ze stworze gre RPG oparta na prostym systemie (operowanie malymi liczbami, jak najmniej statystyk, proste obliczenia). Nikt nie bedzie musial czytac kilkanascie stron manuala aby zagrac w miniRPG ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 No i jak tam Davidzie Darku, ferie juz nie długo, czy premiera tez zbliza sie wielkimi krokami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 troche dziwna grafika ale jak tak to 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 troche dziwna grafika ale jak tak to 4/5 Nie, nie dziwna, unikalna dzieki Raperr'owi co pewnie bedzie miało duzo wpływ na klimat rozgrywki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 jak możne być dziwna grafika,może jest specyficzna,dziwny może być świat albo podejście człowieka do sprawy,grafika jak dla mnie dobra,unikatowa,luz jest w sumie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 nie ważne jaka, ważne że własna ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Grafika mi się bardzo podoba :) Powodzenia w pracy i czekamy na efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Czy dowiemy się jak prace nad grą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Premiera moze sie opoznic, mozliwe ze pojade do Zakopanego na pare tygodni, w powietrzu wisi mi naprawde fajna oferta pracy na ferie ^^ Tak pozatym to wszystko idzie jak po masle. Jeszcze nie zabralem sie za sama budowe regionow i tego jak beda wgrywane do GMa i czy wogole bedzie to jakos chodzic, czas pokaze. Jesli nie to istnieje wersja alternatywna, z mniejszym swiatem. To i optymalizacja rowniez moze opoznic premiere, ale to dlatego aby wszyscy gracze byli usatysfakcjonowani w 100% grajac w ta gre ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 A ja mam takie pytanko, czy te okna ( Ekwipunek, Statystyki ) robisz na osobnych viewach? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Nie, wszystko jest rysowane w jednym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 A już się bałem że zrobiłeś ten sam głupi błąd, zapewne dlatego nie działało na innych komputerach ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 A już się bałem że zrobiłeś ten sam głupi błąd, zapewne dlatego nie działało na innych komputerach ;p Tak to wlasnie przez viewsy nie dzialalo, juz z Miskiem999 to sprawdzalismy dlatego byla/jest stara wersja bez viewsow ktora wszystkim chodzila. Wiec spokojnie - pelna wersja bedzie chodzic wszystkim :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Garsc nowych informacji ^^ Pierwsza, niestety zla wiadomosc: wydanie gry przesuniete o 2 miesiace. Dobra to taka, ze przez kilka ostatnich dni mam calkiem niezle tepo i wszystko idzie jak po masle, usuniete zostaly powazne bugi w plecaku w tym takze taki ktory pozwalal na duplikwoanie przedmiotow. Do pierwszego postu dodalem punkt 3 ktory mowi troche wiecej o domkach, natomiast usunalem punkt 2. Dodanie oglonych statystyk jak sila, zrecznosc i inteligencja jeszcze bardziej opozniloby wydanie gry, pozatym bylby to kawal roboty, ktorej i tak mi przy tym projekcie nie brakuje. W trakcie robienia gry mam mase nowych pomyslow jak jeszcze ulepszyc rozgrywke ale musze sie opanowac i zrobic to co ustalilem na poczatku bo nigdy tej gry nie skoncze. Aby przyspieszyc wydanie gry i zrzucic troche pracy z moich barkow zamierzam zrezygnowac z niektorych rzeczy ktore chcialem aby w najnowszej wersji sie pojawily, beda to jednak rzeczy ktore nie maja wielkiego wplywu na gre, jak np. zywa ekonomia. Fajnie bedzie jak sie ceny beda zmieniac ze wzgledu na rozne wydarzenia, ale nie jest to super potrzebne. Tego typu sprawy bede zalatwiac wraz z aktualizacjami. No i oczywiscie jakies screenshoty, wczoraj zrobilem animacje lecacych pociskow, juz wszystko jest prawie skonczone, pozostalo mi tylko przypisac odpowiednia grafike pociskow odpowiednim przedmiotom :) Pozatym mozemy sie spodziewac robali plujacych kwasem i smokow rzucajacymi kule ognia. Generalnie ma byc widoczne ze strzelamy i ze cos do nas strzela wiec pociski nie zawsze laduja idealnie w tym miejscu gdzie powinny albo/i obrazenia pojawiaja sie zanim pocisk doleci do potworka jednak wyglada to na tyle dobrze ze nie bedzie to zbytnio razic w oczy. W kazdym razie jestem usatysfakcjonowany z tego i nic zmieniac nie zamierzam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zartan Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Zapoznałem się z tym ostatnim demkiem, zdobyłem wszystko co można najlepsze ale zginąłem w jaskini bandytów bohaterską śmiercią otoczony przez 6 zbójców. Moje konkluzje ;) a raczej pomysły na to co bym chciał ujrzeć w najnowszej, pełnej wersji (uprzedzam że przeczytałem zapowiedź i postaram się nie opisywać rzeczy o których już pisałeś/wspominałeś) - Co do pomysłu nie interaktywnej mapki. Powinniśmy mieć możliwość przyklejania "pinezek" do mapy (z opisami) bo inaczej będę zmuszony do wydrukowania jej i pisania po niej długopisem ;p - Regeneracja życia po zjedzeniu czegoś (może bonusy do szybkości chodzenia/ataku wynikające ze spożycia czegoś pożywnego ^^) - Możliwości przyśpieszenia ruchu postaci (niekiedy ta prędkość była uciążliwa), jakiś krótki sprint, eliksiry szybkości czy tego typu rzeczy(pewnie masz już to w planach ;)) - Ważne pytanko, Jak masz zamiar rozwiązać kwestię śmierci postaci? Save/Load w dowolnym momencie gry i po śmierci po prostu wczytka? czy może save tylko w wybudowanym/wynajetym/kupionym domku? Czy jeszcze inne rozwiązania. O tym chyba nie wspominałeś, a ja jestem ciekaw :D - JESTEM BARDZO ZA, ciałami ubitych wrogów na ziemi ( to znikanie psuje troszkę klimat) - I jeśli nie questy ;) to poukrywane skarby i inne smaczki/sekrety w świecie gry :) To jest to na co najbardziej zacieram ręce Mam świadomość że to demko w które grałem wyszło już dawno i wiele się zmieniło. I już nie mogę się doczekać Finalnej wersji, będę grał z zeszytem w ręku i zapisywał wszystko co może ci pomóc w przyszłościowych update'ach gry :) Pozdrawiam raz jeszcze i Powodzenia ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 - Co do pomysłu nie interaktywnej mapki. Powinniśmy mieć możliwość przyklejania "pinezek" do mapy (z opisami) bo inaczej będę zmuszony do wydrukowania jej i pisania po niej długopisem ;p Jest osobna aplikacja ktora pokazuje swiat gry i jest na niej zaznaczonych kilka opisow roznych miejsc. Byc moze bedzie ona jakos wspolgrala z sama gra, np. jesli cos odkryjemy to potem bedziemy mogli sobie odpalic world map i zobaczyc ze ta lokacja zostala zaznaczona na mapie. - Regeneracja życia po zjedzeniu czegoś (może bonusy do szybkości chodzenia/ataku wynikające ze spożycia czegoś pożywnego ^^) W najnowszej wersji jest juz powolna regeneracja HP. Jedzenie bedzie przyspieszalo ta regeneracje. - Możliwości przyśpieszenia ruchu postaci (niekiedy ta prędkość była uciążliwa), jakiś krótki sprint, eliksiry szybkości czy tego typu rzeczy(pewnie masz już to w planach ) Ruch postaci bedzie zalezny od przedmiotow ktore ma na sobie. Ciezka zbroja bedzie nas spowalniac, magiczne przedmioty tez moga sprawiac ze bedziemy chodzic szybciej. Sprintu nie przewiduje. Co do eliksirow: tak beda rozne eliksiry, po to jest umiejetnosc alchemia ;) - Ważne pytanko, Jak masz zamiar rozwiązać kwestię śmierci postaci? Save/Load w dowolnym momencie gry i po śmierci po prostu wczytka? czy może save tylko w wybudowanym/wynajetym/kupionym domku? Czy jeszcze inne rozwiązania. O tym chyba nie wspominałeś, a ja jestem ciekaw Save tylko w specjalnych miejscach, beda specjalne kapliczki, do tego oczywiscie mozna zasejwowac gre w swoim domku. Powod jest prosty, aby gracz nie zapisywal gry przed np. jakims bossem i zabijal/wczytywal gre do momentu az wypadna najlepsze przedmioty. - JESTEM BARDZO ZA, ciałami ubitych wrogów na ziemi ( to znikanie psuje troszkę klimat) Wiem ze troche psuje, ale dodatkowe ciala zabitych potworow to dodatkowe grafiki, niepotrzebne obiekty w grze i tego typu rzeczy. Pewnie sie wkoncu pojawia w jednym z patch'ow, ale nie w najblizszej wersji, poprostu nie sa niezbedne aby sie przyjemnie gralo, a chce jak najszybciej wydac ta gre :) - I jeśli nie questy to poukrywane skarby i inne smaczki/sekrety w świecie gry To jest to na co najbardziej zacieram ręce Questow nie bedzie 'idz i zabij 5 orkow i wroc po nagrode'. Tak jak napisalem, ksiazki i NPC beda sluzyc jako zrodlo informacji i nic wiecej. Mozesz byc pewny ze bedzie podrozowanie do dalekich krain, przeszukiwanie starozytnych katakumb, fortec orkow i tego typu miejsc. Nie wiem ile uda mi sie tego dodac do pierwszej wersji, wkoncu dialogi npcow, ksiazki do gry trzeba napisac samemu ale postaram sie aby bylo tego jak najwiecej. Jak bede wypuszczac patche to NPC beda mieli wiecej do powiedzenia, w bibliotekach bedzie mozna znalesc wiecej ksiazek, a mapa bedzie sie ciagle powiekszac wiec bedzie coraz wiecej do odkrywania i zwiedzania. Oczywiscie z kazdym patchem nie bedziemy musieli zaczynac gry z nowa postacia, poprostu sciagamy nowa wersje, przerzucamy save i gramy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Wiem ze troche psuje, ale dodatkowe ciala zabitych potworow to dodatkowe grafiki, niepotrzebne obiekty w grze i tego typu rzeczy. Pewnie sie wkoncu pojawia w jednym z patch'ow, ale nie w najblizszej wersji, poprostu nie sa niezbedne aby sie przyjemnie gralo, a chce jak najszybciej wydac ta gre :) E tam! Jedna grafike juz masz w sygnaturze ;) Wszystko ladnie zaplanowane i przemyslane. Pomysl, zeby questow nie bylo wydaje mi sie najciekawszym. I mam tylko nadzieje ze gra bedzie w okienku, szybki dostep - czytanie postow na GMC i zwiedzanie nowych lokacji :P Pozdro! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zartan Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Wiem ze troche psuje, ale dodatkowe ciala zabitych potworow to dodatkowe grafiki, niepotrzebne obiekty w grze i tego typu rzeczy. Pewnie sie wkoncu pojawia w jednym z patch'ow, ale nie w najblizszej wersji, poprostu nie sa niezbedne aby sie przyjemnie gralo, a chce jak najszybciej wydac ta gre :) Prawda :) wolę grać bez tych ciałek niż czekać jeszcze dłużej :D Ale co do tych dodatkowych grafik , wszystkie grafiki potworków które chodzą na kilku łapach, w pozycji poziomej (bugi, pająki, wilki itp.) można w pierwszym updatcie po prostu ubrudzić krwią, i tak będą wyglądały jakby leżały :>. Tylko z humanoidami jest większy problem ale można zrobić jeden uproszczony model ciała dla wszystkich, i tylko zmieniać kolory. Kiedyś o tym pomyślisz ;p Teraz czekam z ustęsknieniem na fulla Z sejvem też chyba najlepsze rozwiązanie wybrałeś Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 David Dark, jak idą prace? Bo ciekawi mnie kiedy ta gra wyjdzie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Co do zapisu gry tylko w wyznaczonych miejscach - zawsze można sobie włączyć Debug Mode'a, i zapisać grę używając game_save()... PS: Wiem, trochę się spóźniłem... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinimod Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 gra się świetnie zapowiada grafika 4/5 fabuła 5/5 coś zerżniętego :jezor: chyba 0% ;) co daje 10/10 czyli 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zartan Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Tak tak! :) kiedy premiera! Nie mogę się doczekać :D Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 o ja cie pierwsza gra mmorpg z game makera która mi się spodobała, nie licząc almory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Mógłbyś zrobić umiejętność modlenia (praying?), tzn. można się modlić w kapliczkach a potem wraz ze wzrostem skilla rzucać coraz to silniejsze buffy których działanie zależne by było od naszej wiary w poszczególnego boga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 znalazł się religijny XD... No ale w sumie to fajnie by było zobaczyć modlących się playerów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się