zalu Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 jak zrobić taki obracający się w kursor jak w Worms 3D? czyli jak jadę nim w górę to się obraca w górę jak w lewo to w lewo itd. proszę o pomoc (<żeby się nie czepiali że nie poprosiłem <_< ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 GML step: if ( keyboard_check( vk_up )) dir_ += 1 else if ( keyboard_check( vk_down )) dir -= 1 draw: xx = lengthdir_x( 50 , dir_ ) yy = lengthdir_y( 50 , dir_ ) draw_sprite( spr_celownik , -1 , x + xx , y + yy ) oczywiście create: dir_ = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 @Marek.S - nie wydaje mi sie zemu chodzilo zeby kursorem sterowac za pomoca strzalek :/ @zalu - ja bym zrbil animacje w 8 kierunkach i zrobil aby sprawdzalo w ktora strone i dzie kursor, i na przyklad przejscie ze niby idzie w tym kierunku, jesli chcesz to zrobic za pomoca 1 sprita to to jest bardziej zaawansowane pytanie. P.S. Off top - ale sie rozpisalem!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 nie wiem może coś z direction? UP próbowałem tak ale kod chyba źle zapisałem albo nie działa UPUP no właśnie nie kieruje kursorem za pomocą strzałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 myślałem, ze chcesz tak jak w zwykłych wormsach, ale w tym wypadku muszę przyznać, ze nie rozumiem Twojego zapytania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 no to samo jak w zwykłych tylko zamiast klawiszy przesuwanie no że jak jest obrócony kursor w lewo i jedzie do góry to w tedy obraca się i jest ustawiony do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 musisz sprawdzic za pomoca y i z w jakim kirunku idzie kursor i sprobowac image direction, tyle ze wtedy nie bedzie plynnych przejsc ;( probuje ;) zainteresowalo mnie to o czym mowisz, tez chce taki kursor miec P.S. Wujek google nie ma nic do powiedzenia ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Września 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 A narysuj, bo ja nadal nie rozumiem... nie każdy grał we wszystkie wormsy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 @gnysek - heh, a w jakies grales? chodzi o to ze jak jedziesz kursorem w dol, kursor plynnie zmienia zwoj kierunek i i pokazuje w dol, czyli jak na przyklad nie przejedziesz wystarczajaco dlugo to sie zatrzyma pokazujac w prawo (czy tam lewo) comprendre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Poszukaj na forum, przykład przyczepy, tylko zamiast przyczepy daj kursor :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 UP@ szukałem ale to w ogóle nie jest to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Ja wiem jak to wygląda, ale kursor z Wormsów wygląda na skomplikowany algorytm :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Taaa... Rotfl time!!!111 x=mouse_x-cos(degtorad(samochod.direction))*11 y=mouse_y+sin(degtorad(samochod.direction))*11 if !(x=xprevious && y=yprevious) image_angle=point_direction(xprevious-cos(degtorad(image_angle))*52,yprevious+sin(degtorad(image_angle))*52,x,y) Bardzo straszny algorytm... Tam gdzie masz 52, daj długość tego kursora :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 a co to ma znaczyc "Somochod direction"? Na co to ma sie patrzec? A do tego ja o tym myslalem tylko nie napisalem ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 omg xD Przyznaje się do głupiego zerżnięcia z przykładu xD Znaczy to jest z przykładu :P x=mouse_x y=mouse_y if !(x=xprevious && y=yprevious) image_angle=point_direction(xprevious-cos(degtorad(image_angle))*52,yprevious+sin(degtorad(image_angle))*52,x,y) tak powinno być :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Tylko teraaz powiedz kogo to bo zalu powinien creditsy ustawic, twoje (za znalezienie przykladu) i tego goscia (za przyklad :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się