Skocz do zawartości

obracający się kursor


zalu

Rekomendowane odpowiedzi

@Marek.S - nie wydaje mi sie zemu chodzilo zeby kursorem sterowac za pomoca strzalek :/

@zalu - ja bym zrbil animacje w 8 kierunkach i zrobil aby sprawdzalo w ktora strone i dzie kursor, i na przyklad przejscie ze niby idzie w tym kierunku, jesli chcesz to zrobic za pomoca 1 sprita to to jest bardziej zaawansowane pytanie.

P.S.

Off top - ale sie rozpisalem!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa...

Rotfl time!!!111

x=mouse_x-cos(degtorad(samochod.direction))*11 
y=mouse_y+sin(degtorad(samochod.direction))*11 
if !(x=xprevious && y=yprevious)
image_angle=point_direction(xprevious-cos(degtorad(image_angle))*52,yprevious+sin(degtorad(image_angle))*52,x,y)

Bardzo straszny algorytm...

Tam gdzie masz 52, daj długość tego kursora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omg xD

Przyznaje się do głupiego zerżnięcia z przykładu xD

Znaczy to jest z przykładu :P

x=mouse_x
y=mouse_y
if !(x=xprevious && y=yprevious)
image_angle=point_direction(xprevious-cos(degtorad(image_angle))*52,yprevious+sin(degtorad(image_angle))*52,x,y)

tak powinno być :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...