Skocz do zawartości

Książka C++


Cobra

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Offtop: Co różni ostatnie trzy posty Marmota? Znajdź chociaż 2 szczegóły... :P (w końcu to 1300 postów...)

 

Ontop: Z książek można dużo wyciągnąć, przydaje się też net, ale to nie znaczy, że po lekturze takiej szmacianki zrobisz kłejka. Najpierw podstawy, potem bardziej zaawansowane funkcje a na końcu szukasz silnika 3D :D Na same podstawy i tyćkę proffesionala schodzi ci pół roku, chyba że masz dobrego nauczyciela :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Jak dla mnie to c++ ma za mało logiczną strukturę, więc za najlepszy jezyk uwarzam PHP (w którym czasami zdarza mi dziwnym trafem się napisać po if then). Php jest językiem którego funkcje mówią same za siebie, a taki c++ to ma jakieś dziwne nazwy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK! :D właśnie czytam Symfonie C++ a do tego Pasje C++ to narazie szukam w ksiengarniach :boxed:

 

A na koniec przeczytam jeszcze "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty" link do tej ks. http://www.informatyczna.pl/pozycja.php?id...ile=126&ktora=6 A co piszecie że niema książki zwiazanej tylko z grami.

PS. Skad wezme tyle kasy na te książki ta jedna wyszej kosztuje 87 zeta, ale idom święta babki sypnom kase i spoko no i prezent od starych!! :lol2:

PS2 I pewnie też DirectX

PS3 a co jest lepsze OpenGL czy DirectX?? :sp_ike:

 

PS4 To chce przeczytać to (choć pewnie nieprzeczytam):

- Pasja C++ = 34,85 zł

- Programowanie gier w DirectX = 80.75 zł

- "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1" = 73 zł

- "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2" = wyczerpane

- "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3" = 89 zł

 

Ale mam problema bo niemoge znależć "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2" wszystko wyczerpane. Może wy wiecie gdzie znajse tom książkę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe podejście ATG... skup się narazie na 1 książce :mellow:

 

Poza tym w tym 'Vademecum profesjonalisty' będzie sporo matematyki wyższej więc prócz c++ ucz się matematyki, przekartkuj to co masz w szkole i bierz się za więcej, bo bez tego daleko jako programista nie zajdziesz -.-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli w tej książce (Vademecum) jest coś z wyższej matmy, to od razu CI mówie: NIE CZYTAJ PRZED STUDIAMI :P Już sam wstep do Algebry, czyli teoria grup itd jest porypana =/ ;]

Poza tym jeśli macie zamiar się wybrać na studia z programowaniem, to nie ma sensu się uczyc czegoś dogłębnie, po pierwsze z powyższego powodu, a po 2, że narobicie sobie złych nawyków, które będą tepione na studiach ;] Chyba, że trafi sie Wam luzak wykładowca i nie bedzie sprawdzał estetyki i dokładnej merytoryki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie stoi na przeszkodzie z wydrukowaniem. Jest prawie cała czarnobiała :P .

 

EDIT:

Dlatego ci polecam tą książkę "OpenGL. Programowanie gier", żebyś się z niej poduczył, bo DirectX jest trudniejszy od OpenGL i trochę słabszy, chociaż wersja 10 może to zmienić, ale ta książka "Programowanie gier w DirectX" to mówi o wersji 8...

 

EDIT2:

Ta książka o której ja mówię, jest z tej czarnej, amerykańskiej serii najlepszych książek o programowaniu gier. Tak wygląda jej okładka:

prgrop.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...