Skocz do zawartości

Gra na dwóch graczy


aaaaaa

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

No, tak po środku.

x2 - x1, y2 - y1 -> no i masz pozycję środka, względem tego pierwszego :) Jak obiekt 2 będzie przed obiektem 1, to wyniki będą ujemne, więc też będzie dobrze. Po prostu pozycja trzeciego obiektu, to x i y tego pierwszego plus różnica pozycji 2 i 1 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
view_xview[ 0 ] = ( min( player1.x , player2.x ) + abs( player1.x - player2.x )/2 ) - view_wport[ 0 ] /2

view_yview[ 0 ] = ( min( player1.y , player2.y ) + abs( player1.y - player2.y )/2 ) - view_hport[ 0 ] /2

tak jakby playerów połączyć linią to view jest ustawiony na miejsce przecięcia tych odcinków. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...