aaaaaa Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Cze Jak zrobić gre na dwóch graczy ale na jednym viewsie wiecie że muszą obydwaj iść zeby views się przesuwał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 w jednym viewie ? Ustawić na środku pomiędzy nimi trzeci obiekt i na niego wycentrować view :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ale jak pomiędzy nimi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 No, tak po środku. x2 - x1, y2 - y1 -> no i masz pozycję środka, względem tego pierwszego :) Jak obiekt 2 będzie przed obiektem 1, to wyniki będą ujemne, więc też będzie dobrze. Po prostu pozycja trzeciego obiektu, to x i y tego pierwszego plus różnica pozycji 2 i 1 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 GML view_xview[ 0 ] = ( min( player1.x , player2.x ) + abs( player1.x - player2.x )/2 ) - view_wport[ 0 ] /2 view_yview[ 0 ] = ( min( player1.y , player2.y ) + abs( player1.y - player2.y )/2 ) - view_hport[ 0 ] /2 tak jakby playerów połączyć linią to view jest ustawiony na miejsce przecięcia tych odcinków. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 no to trzeba ten trzeci objekt robić czy nie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 W wersji Marka.S nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 wsadzasz ten mój kod gdzieś w step, nic więcej nie dodajesz i wszystko gra ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Marek.S a gdzie ja mam ten twój kod wkleić ?? ale nie gra bo mi się jakby zmniejsza level tzn nie moge iść objektami w dół (nie porósza się w y ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Nie wiem, wina leży po Twojej stronie. Jak sprawdzałem u mnie to wszystko było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Najprościej to zrobić średnią x i y obu graczy i scentrować tam viewa. GML view_xview[0] = round((x.p1 + x.p2) / 2); view_yview[0] = round((y.p1 + y.p2) / 2); Gdzie p1 i p2 to obiekty graczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 mam rozmiar levelu 2000x 2000 a obraz 640x480 i jak ide w bok to działa ale jak w dól to już nie przesuwa sie dziadek kleofas błąd Variable name expected Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a podstawiłeś pod p1 i p2 nazwy obiektów? i tak to nie będzie dobrze działało. Do połowy musiał byś dodać jeszcze połowę szerokości viewa. Nie wiem. U mnia wszystko si. chcesz to Ci pokażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się