Pental Stary Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Pisałem program dla kuzyna - zamieszczam kod źródłowy skryptu: GML _text = get_string( "Podaj tekst:", "Siemka misiu masz zajefajne foteczki jestes boski chce cie przeleciec i w ogole zaraz dostane orgazmu jak nie zamkne twojego profilu" ); _result = ''; for( _i = 1; _i <= string_length( _text ); _i += 1; ) { _char = string_upper( string_char_at( _text, _i ) ); _char2 = string_upper( string_char_at( _text, _i + 1 ) ); if ( _char == "Z" && string_upper( string_char_at( _text, _i - 1 ) ) == "S" ) { continue; } else if ( _char == "S" && _char2 == "Z" && round( random( 1 ) ) ) { _result += choose( "sH", "Sh", "SH", "sh" ); continue; } else if ( _char == "Ż" || _char == "ż" && round( random( 1 ) ) ) { _result += choose( "sH", "Sh", "SH", "sh" ); continue; } else if ( _char == "O" && ( round( random( 1 ) ) ) ) { _result += "0"; continue; } else if ( _char == "I" && ( round( random( 1 ) ) ) ) { _result += "1"; continue; } else if ( _char == "A" && ( round( random( 1 ) ) ) ) { _result += "4"; continue; } else if ( _char == "E" && ( round( random( 1 ) ) ) ) { _result += "3"; continue; } else if ( _i mod 2 ) _result += string_upper( _char ); else _result += string_lower( _char ); } clipboard_set_text( _result ); show_message( "Tekst skopiowany do schowka!" ); Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zamiast tych else i ifów, to utworzyłbyś CASE, kod by był dużo czytelniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 A czemu to ma sluzyc? ;P Bo nie napsiales co to jest i do czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 zamienia tekst na PoKeMonoWy styl :P a czym tu się chwalić? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 To jest w końcu dział ze skryptami i przykładami, to mu nikt nie zabrania wystawić, tylko od strony kodowania to wygląda fatalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 W sumie przykład niepotrzebny, bo w końcu po co to komu? btw to co ma to do pokemonów? ;o StYl p0k3mOn0wY śmIeRdZ1 sYfEm ;0 :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 ujęte w paru linijkach :P GML text = get_string( 'Wpisz tekst.!' , 'Kocham pokemony! <3' ) new_text = '' for ( i = 1; i <= string_length( text ); i += 1 ) { char = string_char_at( text , i ) if ( i mod 2 = 0 ) new_text += string_lower( char ) else new_text += string_upper( char ) } show_message( string( new_text )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Można go przerobić, aby generował text |-|4)(0|2S|<| (haxorski) :P Bo PoKeMuNaŚkUi ŚikŚ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 ujęte w paru linijkach :P Może i lepiej i krócej, ale kod Pentala zmienia dodatkowo 'e' na '3' i 'o' na '0' itp. ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Aha ok, załóżmy, że coś z waszych wypowiedzi rozumiem :o . No to moje uwagi: -w switchu wyglądało to by bardziej fatalnie -kod może mógłby być nieco bardziej "krótszy", jednak mógłby być cięższy do przeanalizowania -to co podał marek, to nie to, co chciał mieć mój kuzyn, tak więc wypad :) -czy ja się chwalę :confused: Na podstawie tego tematu wywnioskowałem, że lepiej dać gotowy przykład, wtedy nikt nie zajrzy do kodu i nie zobaczy jego "słabych stron" xD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 -w switchu wyglądało to by bardziej fatalnie wygladałoby czytelniej, o! -kod może mógłby być nieco bardziej "krótszy", jednak mógłby być cięższy do przeanalizowania nie Na podstawie tego tematu wywnioskowałem, że lepiej dać gotowy przykład, wtedy nikt nie zajrzy do kodu i nie zobaczy jego "słabych stron" xD . przykład jest do nauki, anie do kopiuj&wklej ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 -kod może mógłby być nieco bardziej "krótszy", jednak mógłby być cięższy do przeanalizowania nie Ja uważam, że tak, szczególnie dla początkujących. występują łatwiejsze w zrozumieniu funkcje, bo przykładowo Marek w swoim skrypcie użył string_char_at gdzie ja pierwszy raz widzę na oczy coś takiego ;F A przykładowo z kodu Pentala zrozumiałem wszystko bez problemu ;) Choć mimo wszystko jego kod jest nie czytelny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jej, lamusku Harvie, wyjdź :> . Zaczynając od twojej niewiedzy -> w case'ach może być tylko liczba całkowita, tak więc good bye. Kod jest najlepszy, jeśli chodzi o łatwe edytowanie, mógłbym dać kolejną funkcję, ale wtedy taki Harv by nie zrozumiał, więc zuy pomysł :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jej, lamusku Harvie, wyjdź :> . Zaczynając od twojej niewiedzy -> w case'ach może być tylko liczba całkowita, tak więc good bye. Kod jest najlepszy, jeśli chodzi o łatwe edytowanie, mógłbym dać kolejną funkcję, ale wtedy taki Harv by nie zrozumiał, więc zuy pomysł :) . "Pental: WYJDŹ!" zaczynajac od twojej niewiedzy w case moze byc i string. najlepszy kod to najkrótszy kod, tak wiec kompleksy if-ów, i else-ów skraca sie do switcha, zeby bylo CZYTELNIEJ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Aha, to tylko GML :) . No fakt, ale kod w switchu jest nie przyszłościowy, i wcale nie czytelny. A co do krótkiego kodu, masz rację. Lepsza kilkuminutowa bajka od jakiegoś dobrego długiego horroru :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 A co takiego nieprzyszłościowego jest w switchu :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 No czasem mogą być problemy, nawet przy tym kodzie. Jeśli warunki są różne, switch odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Uwaga, a teraz z serii "Lubimy programować": co jest czytelniejsze: GML if ( zmienna1 == 76 || zmienna1 == -3.4 ) { rzut_sledziem( 53 ); xd += 2; } else if ( zmienna1 == 75 && zmienna2 < 33 ) { if ( zmienna3 == 5 ) zmienna3 += 24; else if ( zmienna3 == 5.5 ) zmienna3 += 1; } else if ( zmienna1 == 'lolxd' && zmienna2 == 5 ) { x += random(5); } czy też GML switch ( zmienna1 ) { case 76: case -3.4: { rzut_sledziem( 53 ); xd += 2; } break; case 75: { if ( zmienna2 < 33 ) { switch ( zmienna3 ) { case 5: zmienna3 += 24; break; case 5.5: zmienna3 +=1; break; } } } break; case 'lolxd': { if ( zmienna2 == 5 ) { x += random(5); } } break; } hm. Trudna decyzja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 przykładowo Marek w swoim skrypcie użył string_char_at gdzie ja pierwszy raz widzę na oczy coś takiego ;F W skrypcie Pentala też jest ta funkcja :P Co da przykładu to jest przydatny na forach dla "pokemonowców", nie trzeba się męczyć. :P Tylko można go napisać krócej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Ja uważam, że tak, szczególnie dla początkujących. występują łatwiejsze w zrozumieniu funkcje, bo przykładowo Marek w swoim skrypcie użył string_char_at gdzie ja pierwszy raz widzę na oczy coś takiego ;F A przykładowo z kodu Pentala zrozumiałem wszystko bez problemu ;) Choć mimo wszystko jego kod jest nie czytelny. zapraszam do artu o stringach :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się