aaaaaa Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Poszukuje teamu jestem grafikiem tutaj moje przykładowa praca aha i kilka grafik znajdziecie też w temacie GOTOWA GRAFIKA DO GRY WOJENNEJ Robie także animacje pracuje w programie do grafiki 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 W jakim programie tworzysz? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 A kogo to obchodzi?... ważne, że umie robić. :P PS: Przyznam, że ten 'oręż' jest troszkę dziwny. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belcik Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 większego screena nie miałeś ? :0 może też w tym programie umiem robić :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 A kogo to obchodzi?... ważne, że umie robić. :P Mnie to obchodzi. Może to nie na temat ale z ciekawy jestem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Cinema 4d czekam nadal n a oferte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Dołącz do PB Game Studios, Bagno na swoim osiedlu zgarnia każdego bezdomnego do swojego Teamu więc nie wiem czy będzie dla ciebie miejsce ;/ EDIT: A po jaką cholerę ci team? Gdybym ja tak umiał robić grafikę to bym już dawno zrobił sobie takiego Crysisa ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...