Skocz do zawartości

respawn


TakeThis

Rekomendowane odpowiedzi

moze:

GML
if instance_exists(Obj_cos) <20

{

//akcja

}

 

EDIT: Moze popruboj z instance_exists i object_exists, bo to wyzej raczej nie bedzie dzialac

Ale... "Akcja" jaka akcja? xd co ma to robić? Ja chcę, żeby przestawało :D

 

Edit:

 

czyli żeby alarmy przestawały działać.

 

Edit 2: poprawka :D nie if instance_exists(Obj_cos) <20, tylko if instance_exists(Obj_cos) >20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcja = respawnowanie

Edit: alarm[0] = -1?

omfg, wiem, ale jak to przestać, żeby już nie respawnowało? lol

 

edit: aha

 

edit 2: zrobiłem 2 obiekt i wkleiłem to:

 

GML
if instance_exists(Obj_Enemy)>2

{

with(troll_respawn)instance_destroy()

}

 

if instance_exists(Obj_Enemy)<2

{

instance_create(x,y,troll_respawn)

}

Ale fpsy spadają do zera i wszystko sie sypie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz postawiać respawny w wybranych miejscach ( ala Almora )

w Create:

GML
Object = objMonster;

ObjID = -1;

alarm[0] = room_speed*2;

w Alarm[0]:

GML
if( instance_exists( ObjID ) )

ObjID = instance_create( x, y, Object );

alarm[0] = room_speed*2;

Ale oni robią się bez końca :/

 

wezyr:

nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz postawiać respawny w wybranych miejscach ( ala Almora )

w Create:

GML
Object = objMonster;

alarm[0] = room_speed*2;

w Alarm[0]:

GML
if( !instance_exists( Object ) )

Object = instance_create( x, y, Object );

alarm[0] = room_speed*2;

najprostszy i najlatwiejscy system spawnu out there, pierwszy jaki uzywalem :) Potem juz jest tylko kombinowanie aby potworki sie respily gdy postac ich nie widzi (aby nie pojawialy sie 'z nikad' przy postaci).

 

Malym minusem jest to ze resp tworzy potworka nawet gdy cos jest w tym samym miejscu (inny mob lub gracz) wiec lepiej wstawic aby potworek sie nie pojawial jesli te obiekty sa zbyt blisko respu.

 

edit2

poprawiony kod:

 

GML
//create w obiekcie o_spawn

monster = noone;

alarm[0] = room_speed * 10

 

//alarm [0]

if (!instance_exists(monster))

{

monster = instance_create(x,y,potworek)

}

alarm[0] = room_speed * 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...