Skocz do zawartości

Przesuwanie Vieva


OriPL

Rekomendowane odpowiedzi

GML
view_object[0]=obj_player
?

yyyy... niee to raczej nie to w obj_player jest w STEPIE:

 

GML
x= mouse_x

y=mouse_y

 

 

i jak dochodze do krawedzi roomu to ekran sie nie przesuwa(w roomie ustawilem poruszanie za obj_player i 300 pixeli od krawedzi roomu...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czasem nie było już z 1000 takich tematów??? Nawet ja ze 3 lata temu podobny zakładałem...

GML
room_set_view(ind,vind,vis,xview,yview,wview,hview,xport,yport,wport,hport,hborder,vborder

,hspeed,vspeed,obj)

To jest ignorancja... w 30 sekund to znalezłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...