OriPL Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 witajcie jak zrobić przesuwanie Vieva za obj_player?? obj_player to jest myszka:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 witajcie jak zrobić przesuwanie Vieva za obj_player?? obj_player to jest myszka:] GML view_object[0]=obj_player? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 GML view_object[0]=obj_player? yyyy... niee to raczej nie to w obj_player jest w STEPIE: GML x= mouse_x y=mouse_y i jak dochodze do krawedzi roomu to ekran sie nie przesuwa(w roomie ustawilem poruszanie za obj_player i 300 pixeli od krawedzi roomu...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 yyyy... niee to raczej nie to w obj_player jest w STEPIE: x= mouse_x y=mouse_y I jakie to ma znaczenie? A zaznaczyłeś enable the use of views i visible when room starts ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 I jakie to ma znaczenie? A zaznaczyłeś enable the use of views i visible when room starts ? tak zaznaczylem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 a to może nie stworzyłeś obj_celownik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 a to może nie stworzyłeś obj_celownik? Lol :lol2: Przecież to nie ma nic do rzeczy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 sorka pomyliłem temat :P a wybrałeś że ekran ma podążać za graczem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Temat z 5 dni >>>>>>>>>>><<<<<<<<<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 !!!!!!!!!!! view_object[0]=obj_player !!!!!!!!!! to dziala tylko powiedz mi teraz jak ustawic odleglosc od krawedzi roomu:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Czy czasem nie było już z 1000 takich tematów??? Nawet ja ze 3 lata temu podobny zakładałem... GML room_set_view(ind,vind,vis,xview,yview,wview,hview,xport,yport,wport,hport,hborder,vborder ,hspeed,vspeed,obj) To jest ignorancja... w 30 sekund to znalezłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Są takie zmienne jak view_hborder view_vborder itd. zresztą, jak w edytorze kodu wpiszesz view_ to są podowiedzi. No i jest manual, tam też masz wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się