LolikZabijaka Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 siema jak mogę zrobić, aby mój pocisk która ma np prędkość 90 i jak leci na typa to żeby była kolizja bo ta kolizja jest tylko czasami :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 może obiekt go "przeskakuje" ? zmień szybkość i będzie SI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 zeby pocisk byl tak samo sybki to zmniejsz wszystkie predkosci i zwieksz room_speed ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 speed = 90 oznacza, ze obiekt w ciągu 1 stepa pokona 90 pikseli. Nic dziwnego, że go minie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 :thumbsup: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=1642&st=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 GML if collision_line(x,y,xprevious,yprevious,obj_gracz,0,0) { hp -= 10 // co chcesz jak gracz oberwie } if collision_line(x,y,xprevious,yprevious,obj_wall,0,0) { instance_destroy() } Powinno zadziałac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się