Skocz do zawartości

Efekt


Syliush

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy ja chcę, by coś zostawiało ślad, to tworzę nowy sprite tego samego obiektu z animacją disappear (czyli znikania). Po tym tworzę obiekt z tymże nowym sprirtem i ustawiam, by kasował się, po wykonaniu animacji. Następnie robię, by obiekt (ten, który ma sie rozmyć) podczas ruchu co klatkę tworzył tego obiekta, co ma znikac po animacji. I oto mamy blur. :) Czasem efekty są fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...