Pall Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witam, Chciałbym by w mojej grze gdy zostanie wyświetlony dymek z tekstem po nacisnieciu klawisza 'enter' ów dymek zmienil sie w kolejny i kolejny itd.. az do pewnego momentu gdy konczy sie rozmowa i ten sam klawisz 'enter' ma byc odpowiedzialny za przejscie do kolejnego poziomu.. Udalo mi sie napisac kody odpowiedzialne za zmiane dymka ale gorzej z przejsciem do kolejnego poziomu i nie wiem gdzie popelnilem blad bo kiedy naciskam 'enter' gdy jestem przy ostatnim nic sie nie dzieje Kod na ostatnim dymku: Chodzi tu o to ze gdy ostatni dymek (z poczatku niewidoczny) przybierze widzialna forme sDymek2 by wcisniecie klawisza 'enter' spowodowalo przejscie poziomu) w CREATE ostatniego dymka GML if image_index=sDymek2 and keyboard_check_pressed(vk_enter) room_goto_next() Mam nadzieje ze wszystko jest zrozumiale Z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Nie powinno być GML if sprite_index=sDymek2 and keyboard_check_pressed(vk_enter) room_goto_next() ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pall Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Poprawiłem ale to nic nie zmienilo ;/ Ktoś może wpadł na inny pomysl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Pawlik9 a co za różnica?? :boxed: GML if ( keyboard_check_pressed( vk_enter )) { if ( image_index == sprite_get_number( spr_dialog )) { room_goto_next() } else image_index += 1 } :) to znajdzie zastosowanie jak masz dialogi jako klatki w jednym spricie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 https://gmclan.org/index.php?plik=84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pall Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 @Marek.S Zrobiłem jak pisałeś ale nic z tego nie wyszło :( Pozmienialem zeby byly to klatki jednego Sprite'a ale niestety.. I na dodatek nie mogłem ustawić szybkości animacji żadnym kodem :boxed: @gnysek Sciagnąlem ale cos bylo nie tak i nie chcialo sie wlaczyc ;p Jednym slowem... PAS.. Zrobie przejscie dalej Spacją :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 a image_speed = 0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pall Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 tak.. to przedewszystkim ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się