johny13 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Siema, jak zrobić coś takiego by obiekty same się tworzyły po np. 1s i aby ciągle się tworzyły np. lece samolotem i zza ekranu wyskakują inne samoloty i lecą w moją stronę( to już sobie sam ustawie) rozumiecie? :) Proszę o odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 alarmy + instance_create Nic trudnego ! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Tadam: Zrób se np: obj_draw Create: GML nowy=true Alarm[0] GML nowy=true Step: GML if nowy=true { instance_create(random(room_height),0,obj_enemy1) nowy=false alarm[0]=50 } Powinno działać chyba że o czymś zapomniałem. Napisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 a jak zrobić by ciągle wychodził z tego samego miejsca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 GML (instance_create(random(room_height),0,obj_enemy1) random(room_height) - zamień na liczbę np. 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Zamiast tego: GML if nowy=true { instance_create(random(room_height),0,obj_enemy1) nowy=false alarm[0]=50 } Dać to: GML if nowy=true { instance_create(tu wpisz współrzędne x miejsca,0,obj_enemy1) nowy=false alarm[0]=50 } *UP Kurde byłeś szybszy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Prościej tak: Create: GML alarm[0] = 1; Alarm0: GML instance_create( 100 , 0 , obj_enemy1 ); alarm[0] = 50; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się