LolikZabijaka Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Siema od razu powiem że szukałem ale nie znalazłem nic co by mnie zadowoliło szukam metody na zrobienie cieni w grze żeby obiekt_drzewo miał swój cień ale jest jedna sprawa bo drzewo ma losowego sprita jak zrobić aby cień odnosił sie do wszystkich spritów ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Tu masz pokazane jak sie robi cienie (na dodatek smukłe) z losowym spritem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 a normalnie przez drawowanie lekko przeźroczystego, czarnego sprita próbowałeś? Z tym że zamiast nazwy sprita dajesz sprite_index i powinno chodzić o coś takiego: GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x-8,y+8,image_xscale, image_yscale,image_angle,c_black,0.5) draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha); i wrzuć to wszystko do draw ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 tylko że tera nie widać napisów ammo i gratatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 lenin dobrze ci napisał. Powinno działać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 ylko że tera nie widać napisów ammo i gratatów to drawuj je ponownie co za problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 acha sorry nie zauważyłem że wypierdzieliłem z obiektu hero draw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 a normalnie przez drawowanie lekko przeźroczystego, czarnego sprita próbowałeś? Z tym że zamiast nazwy sprita dajesz sprite_index i powinno chodzić o coś takiego: (...) i wrzuć to wszystko do draw Noooooo! Tym sposobem wszystko co rzuca cienie będzie lewitować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Noooooo! Tym sposobem wszystko co rzuca cienie będzie lewitować! NIby czemu? mi zawsze jakoś normalnie to działa <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 okej dzięki za pomoc i zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Noooooo! Tym sposobem wszystko co rzuca cienie będzie lewitować! Jak źle podstawisz parametry - to i owszem. Ale to co chłopaki wyżej przytoczyli, to malowanie tego samego sprita, tylko kilka pikseli dalej - taki jakby duplikat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi