Skocz do zawartości

Turbo3D Alpha [ v0.01 ]


Konrad-GM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Przedstawiam wam mój najnowszy projekt ;D

Turbo3D, jest to biblioteka rozszerzająca funkcjonalność GM'a w świecie 3D.

Wersja Alpha, posiada funkcje takie jak:

* Kontroler

* Sceneria

- Kamera

- Transformacje

- Mesh'e [ Modele ]

- Materiały [ Textury ]

 

Download:

:construction:

 

Proszę o zgłaszanie wszystkich bugów :P

Enjoy!

 

Ps. Podziękowania dla Snake'a za logo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie poprawiłem :P Trzeba zmienić d3dx9_38.dll na d3dx9.dll w hex edytorze ;p

 

Zaraz sprawdzę dll-a :P

 

EDIT: Wszystko jest ok... model normalnie się wyświetla i chodzi płynnie (60 fps) :P

 

EDIT2: Sprawdziłem ile maksymalnie wyrenderuje klatek na sekundę i wyszło mi 500 FPS :P

 

A sprawdźcie czy z taką zmodyfikowaną wersją wam pójdzie bez tych brakujących dll

https://gmclan.org/up541_4_Turbo3D_patched.html ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrażenia po uruchomieniu pliku exe:

"Ładny tygrys"

A tak ogółem ktoś kto ma zamiar zacząć z 3D za wiele z kodu nie zrozumie, przydało by się od razu sterowanie tak jak to psychol w swoich silnikach robi.

 

Marrac: przecież Konrad wrzucił już poprawne dll-e więc jaki problem? :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak ogółem ktoś kto ma zamiar zacząć z 3D za wiele z kodu nie zrozumie,

A co to za filozofia? ;D

1. Tworzysz kontrolera [ Device ]

2. Ustawiasz kamerę

- Prezentujesz scenę

3. Wczytujesz model [ W formacie X ]

4. Wczytujesz teksturę

5. Tworzysz 2 nowe Matrixy

6. Obliczasz 1 Matrix jako 'RotationY' a 2 'Transalte'

7. Montujesz 1 Matrix do 2 // Matrix1=Matrix1*Matrix2 [ Kolejność ma znaczenie! ;D ]

8. Ustawiasz Matrixa

9. Ustawiasz teksturę

10. Rysujesz model

END. Uwalniasz DLLa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne, fajne, Konrad... ;)

Czekam na więcej, bo na razie to nie ma za bardzo jak oceniać silnika... =o

Ale dam 5/5, bo uważam, że skończysz go i wtedy będzie zasługiwał nawet na 6... ;)

 

BTW. Gdy będziesz dawał następną wersję, to daj jakąś planszę np. w górach... :P

Dookoła nice otoczenie, no i TPP... ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, mi tez blad z brakiem dlla wywala - a biblioteki dodatkowe nie daja sie rozpakowac. A tak chcialem to sprawdzic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak przy okazji: czy ten silnik jest tym nowym, nad ktorym pracujesz? Bo moja propozycja ciagle wazna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz, ja sie Direct3D nie bawie wiec nie wiem czy bym rozwijal - potrzebuje wejsc we wspolprace z kims kto bedzie pracowal wlasnie nad renderingiem Direct3D :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stworzyli bysmy nowy silnik ktory bylby polaczeniem naszych dwoch - mojego do fizyki i Twojego do renderingu. Nowy silnik kontrolowalby nasze oba. To tak w skrocie, jutro opisze dokladnie bo teraz koncze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...