Exigo Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Tak jak w tytule tematu.. mianowicie mam problem... jak zrobić deptanie przeciwnika?... tak, jak rodem z mario. Może colision_line?... tylko nie wiem jak używać... damn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...amp;hl=deptanie Wpisałem w wyszukiwarce na forum "deptanie" :P Zobacz może to Ci pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 e.. klocki śmierdzą :P może to Ci się przyda https://gmclan.org/up1558_11_plama.html :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Hm... mam to co trzeba... :) PS: Mam prośbę... opisze mi ktoś zmienną colision_line ?... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) This function tests whether there is a collision between the line segment from (x1,y1) to (x2,y2) and entities of object obj. This is a powerful function. You can e.g. use it to test whether an instance can see another instance by checking whether the line segment between them intersects a wall. O to chodzi? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 dokumentacji nie łaska https://gmclan.org/index.php?wiki&wart=61 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 A co to 'perc' i 'notme' w nawiasie?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Precyzja i czy ma liczyć samego siebie. Jeżeli notme == false, obj będzie objektem, w którym wykonywany jest kod i będzie takowa kolizja, zaliczy się. Jeżeli notme == true, wtedy ten objekt nie liczy się do kolizji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się