OriPL Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 witam potrzebuje lobby do mojej gry widzial gdzies jakis przyklad?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Nie ma. Musisz zrobić sobie sam. Nauczcie się w końcu, że nie do wszystkiego znajdziecie przykłady! Większość gry musicie zrobić sami! <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Kurde, bez przesady! Najpierw odsyłacie do szukania przykładów, a jak ktoś nie znajdzie, to ciśniecie, że ma zrobić sobie sam <_<. Nie wszyscy się urodzili na tym forum, takie zachowanie tylko odpycha użytkowników od jakichkolwiek pytań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ale to prawda. Wg. mnie przykłady są po to, żeby się uczyć. Ten pan w poprzednim temacie napisał, że nic nie umie w GM, a już zabiera się za grę online, z lobby itd. A gra to przecież nie są posklejane przykłady. Sam przyznasz, że dużo się namęczyłeś, żeby zrobić Almorę. Nie prosiłeś o przykłady, tylko sam pisałeś kod, ew. może się coś tam spytałeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 17 Czerwca 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Co nie zmienia faktu, ze nie trzeba zaraz naskakiwac na uzytkownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Lobby można łatwo zrobić. Wystarczy, że serwery będą co jakiś czas wysyłać zapytania do spreparowanego skryptu php, a potem z innego odczytywać najświeższe zapytania, aby nie pokazywać już dawno wyłączonych serwów. Byłbym w stanie napisać takie skrypty, ale nie używam funkcji online w GM więc sam musiałbyś napisać zapytania i odbiór listy serwerów i ich parsowanie. Po za tym, nie widzę nigdzie takiego przykładu. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ale to prawda. Wg. mnie przykłady są po to, żeby się uczyć. Ten pan w poprzednim temacie napisał, że nic nie umie w GM, a już zabiera się za grę online, z lobby itd. A gra to przecież nie są posklejane przykłady. Sam przyznasz, że dużo się namęczyłeś, żeby zrobić Almorę. Nie prosiłeś o przykłady, tylko sam pisałeś kod, ew. może się coś tam spytałeś... A przypomnij sobie jak sam zaczynałeś... I też o wszystko chciałes przykłady... o! nawet Twój temat - loby https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=6767&hl= <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ten pan w poprzednim temacie napisał, że nic nie umie w GM ja nie napisalem ze nicnie umiem tylko ze nie umiem nic z MultiPlayer! ok ja myslalem ze zorbic cos takiego: kazdy server ktory zostanie wloczny tworzy plik z danymi: IP,Port itp... potem wysyla go na jakis server FTP ( widzialem tam jakiegos dll'a ktory robi takie zeczy...) nastepnie klieny pobieraja te wszystkie pliki odczytuja i wpiduja dane... czy wedlug was to jest wykonalne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Próbowałem sam takie coś robić i jest upierdliwe i powolne. Po za tym po kilku godzinach może zapchać limit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 A przypomnij sobie jak sam zaczynałeś... I też o wszystko chciałes przykłady... o! nawet Twój temat - loby https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=6767&hl= <_< :o O matko, jak teraz to widzę, to mi aż się żal robi... Dobra ja się już nie odzywam :P Może sposób dam... Masz u siebie serwer. Gracze podłączają się do niego. Ktoś zakłada grę, przez co wysyła wiadomość do głównego serwera z danymi IP, portem, nazwą i maksymalną ilością graczy. Serwer odbiera to, i gdy ktoś inny się zaloguje, serwer wyśle mu wszystkie te informacje, a u klienta pojawia się cała lista serwerów, oraz przy odświeżaniu listy serwerów, powinien do nich wysłać informację, po której będą odpowiadać. Schematycznie: Gracz1 [ wiadomość: wyślij listę ] > SERWER GŁÓWNY SERWER GŁÓWNY [ wiadomość: lista serwerów [ PUSTA ] ] > Gracz1 Gracz1 [ wiadomość: stwórz serwer [ IP, PORT, NAZWA, MAXGRACZE ] ] > SERWER GŁÓWNY Gracz2 [ wiadomość: wyślij listę ] > SERWER GŁÓWNY SERWER GŁÓWNY [ wiadomość: odpowiedz ] > SERWER Gracza1 SERWER Gracza1 [ wiadomość: odpowiedź [ IP, PORT, NAZWA, GRACZEWGRZE, MAXGRACZE ] ] > SERWER GŁÓWNY SERWER GŁÓWNY [ wiadomość: lista serwerów [ SERWER Gracza1 ] ] > Gracz2 Gracz2 wybiera serwer Gracz2 rozłącza się z serwerem głównym Gracz2 łączy się z serwerem gracza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się