Nirvan Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Jak zrobić że gdy dotkne prawej strony pokoju to przenoszę się do następnego i i zaczynam tym samym objektem z lewej strony pokoju . I żey żadna zmienna się nie zmieniła . Tu obrazek do przetłumaczenia : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Zmienne GLOBALNE! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Albo 'persistent' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Zrób se np:.global.start i daj jej ze jak jesteś w pokoju to auto cię przenosi na np:. x54 i y 182 i będzie działać !!!!!!!111111oneoneone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 no koments.. chyba nie zrozumiałeś ja bym graczom zaznaczył persistent i controlerom ale wtedy trzeba pamiętać że ni można tworzyć tych obiektów jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 mi chodzilo o persistent rooma a wtedy nie wykonuje eventu create juz w nim istniejacych obiektow tylko zapaietuje ich stan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szy_mon11 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 A nie lepiej zrobić jeden room i ustawić viewy?? Zajrzyj do FAQ punkt 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Zrób sobie room o wielkości 30000000x30000000, poustawiaj tam obiekty to dowiesz się czemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szy_mon11 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 A na co mu taki wielki?? Pozatym jak zrobiłem wielkość 30000000x30000000 to po prostu z białego pola zamieniło się na czerwone. A jak skasowałem te ostatnie dwa zera na końcu to było OK. A przecież 999999x999999 mu wystarczy bo to są maksymalne wielkości rooma. Edit: Persistent też może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Imo.. zrób kolesia na persistent i po prostu jesli dotknie lewej krawędzi to niech mu zmienia x,y na x,y początku następnego room'a a jak sie cofa to na x,y poprzedniego rooma dlugosci - iles tam i juz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Kiedyś na 64digits był plik z rpg multiroom. Tam jest chyba coś takiego, o co ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się