Misiek 1996 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Chcę zrobić, żeby wrogowie chowali się za oknami, a potem z nich wyskakiwali, żeby strzelić do bohatera. Próbowałem wykonać coś takiego 3 razy i nadal jestem w lesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Chcę zrobić, żeby wrogowie chowali się za oknami, a potem z nich wyskakiwali, żeby strzelić do bohatera. Próbowałem wykonać coś takiego 3 razy i nadal jestem w lesie. A jakim sensie chowali się i wyskakiwali? Możesz to trochę przybliżyć? Jak Ty to widzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 visible = true lub visible = false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zrób wyskakiwanie w alarmie i losuj czy ma wyskoczyć, jest taki klocek (taka kostka) dajesz to do alarmu i jeśli wylosuje to zrób np. move_towards_point... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 daj jako transparent sprite z budynkiem, (w oknach musi być tło uznawane za przeźroczyste) daj w obiekcie tegoż przykładowego bloku żeby znajdował się wyżej niż wysuwany wróg, daj wroga pod oknem i wyznacz mu path, jeśli teraz ma się w określonym czasie wróg pokazać to zrób alarm i żeby ruszył się po pathu po określonym czasie. Efektem będzie że po określonym czasie w oknie wysunie się wróg ED: to jest do gry takiej jakby w kurce wodnej gdzie z okien w widzianym budynku wysuwali(wyskakiwali) wrogowie, przynajmniej tak zrozumiałem twoją koncepcję, nie wiem jak ty ale ja nie potrafię czytać w myślach ;F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek 1996 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Mówiąc "wyskakiwali z okien" mam na myśli wychylanie się z nich (robię grę podobną do Kurki Wodnej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Daj animacje i 5 złotych to Ci zrobię :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek 1996 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 visible = true lub visible = false O co w tym chodzi? Gdzie to umieścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 w obiekcie chowanym. Ale jak chcesz zrobić płynne wychylanie to to Ci się nie przyda :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Masz przykład: wychylanie_sie.gm6 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 heh. szczerze to w skali od 0 do 10 pod względem kodu, funkcjonalności i zastosowania tego w grze dostajesz 0.4/10 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 heh. szczerze to w skali od 0 do 10 pod względem kodu, funkcjonalności i zastosowania tego w grze dostajesz 0.4/10 :P Niby dlaczego? Co miałem tu więcej dodać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 ej no sory, ale zastosowanie patha jest bardzo niepraktyczne i niewygodne. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 ej no sory, ale zastosowanie patha jest bardzo niepraktyczne i niewygodne. :P Ale po co miałem się wysilać z pisaniem kodu jak mogłem zrobić to w patchu bardzo prosto. :P Nie wiem co ci się w patchach nie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 ogólnie pathe śmierdzą! przecież napisałem wyżej, ze są niepraktyczne i niewygodne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 w Create: GML { typ=1; time=90 } w Step: GML { if (typ=1){ mp_linear_step(obj_okno.x + lengthdir_x(30,90),obj_okno.y + lengthdir_y(30,90),4,1); time-=1;} else if (typ=2){ mp_linear_step(xstart,ystart,6,1); time=90; time-=1;} if (time<=0){ alarm[0]=1;} Alarm 0: GML if (typ=1){ typ=2;} else{ typ=1;} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 gratuluje... pracowanie na stringach to najgorsza rzecz jaką można zrobić hsuah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 A teraz ? Zmieniłem: 1 - chowa się 2 - wyskakuje No co, ale bardziej czytelne jest wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się