Skocz do zawartości

XenoN Core WaveFront


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio na potrzeby XenoNa stworzyłem loader modeli OBJ (inna nazwa: WaveFront). Miałem dodać go do kolejnego kursu XenoNa ale uznałem że za długo byście na to czekali, a wiele osób niecierpliwie czekało na ten skrypt. Oto on:

 

Download: https://gmclan.org/up1105_4_WaveFront.html

 

Dodam, że loader ładuje również właściwości materiałów zawartych w plikach MTL. Najlepiej wczytuje modele OBJ wyeksportowane programem Google SketchUp - Całkowity brak błędów. Nieraz wywala błędy z modelami OBJ wyeksportowanymi z 3DS lub MAX.

 

Enjoy! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobre , tylko szkoda ze nic nie rozumiem xD . Nie no mysle ze jakbym chwile posiedzial nad tym to bym co nieco obczail. Ale bardzo dobre to. Ciekawe czy modele z blendera tez dobrze importuje.

 

@Solmis , zgadzam sie , albo jakas gre wyscigowa na dwoch split screen :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: To znaczy jakich map? Wyjasnij dokładniej bo nieznam tego typu plików.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...