PsichiX Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Witam, ostatnio na potrzeby XenoNa stworzyłem loader modeli OBJ (inna nazwa: WaveFront). Miałem dodać go do kolejnego kursu XenoNa ale uznałem że za długo byście na to czekali, a wiele osób niecierpliwie czekało na ten skrypt. Oto on: Download: https://gmclan.org/up1105_4_WaveFront.html Dodam, że loader ładuje również właściwości materiałów zawartych w plikach MTL. Najlepiej wczytuje modele OBJ wyeksportowane programem Google SketchUp - Całkowity brak błędów. Nieraz wywala błędy z modelami OBJ wyeksportowanymi z 3DS lub MAX. Enjoy! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Kawał dobrej roboty... ;) PsichiX, napisz jakiegoś FPSa, czy coś... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Bardzo dobre , tylko szkoda ze nic nie rozumiem xD . Nie no mysle ze jakbym chwile posiedzial nad tym to bym co nieco obczail. Ale bardzo dobre to. Ciekawe czy modele z blendera tez dobrze importuje. @Solmis , zgadzam sie , albo jakas gre wyscigowa na dwoch split screen :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 PsichiXie , jak byś zrobił czytanie map (*.map) to by dopiero było coś :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 @UP: To znaczy jakich map? Wyjasnij dokładniej bo nieznam tego typu plików. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Najlepiej dodaj wczytywanie scen z irredit'a ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Jak zwykle świetne wykonanie w roli PsichiX'a. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Jak dla mnie pro =) jeszcze trochę i przerośniesz możliwości GM'a :P gratuluje 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 PsichiX, musiałeś się duuuużo nakodzić :D Zalety [+] Przykład w 3d [+] Profesjonalny przykład Wady Brak 5/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Z milkshape 3d śmiga. Dobra robota. Ale już z ac3d nie jest tak różowo. I tak pewnie rzadko kto go używa. W 50% przypadkach się ładuje. Jeszcze sprawdze ani8tora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Daj pliki *.blend ;) TuxMan: XenonCore to nie jest (cały) GML ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Anim8tor też jest w porządku. Z całą pewnością mogę dać 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Kiedy będzie kurs z tym loaderem? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 A po co kurs do tego loadera? 1. Tworzysz model 2. Wczytujesz model 3. Rysujesz na ekranie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Stworzyłem model, wczytałem model, narysowałem model na ekranie tylko że bez kolorów chociaż plik MTL się znajduje w folderze z modelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Jeśli kolor czarny to dodaj do create kamery "draw_set_color(c_white);" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 No ale model składa się z wielu kolorów bo jest to dom z wnętrzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się