johny13 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Chce sie dowiedziec co mam wpisac zamiast nazwa wroga w to miejsce aby usunelo mi dany obiekt . Prosze o pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 id obiektu który ma być zniszczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 A nie: GML with (idobiektu) instance_destroy(); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 GML with nazwawroga { instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 wszystkie te obiekty mi znikaja. Zrobilem ze po nacisnieciu prawym klawiszem na wroga dodaje mi expa i chce zeby zniszczyło mi tylko jeden obiekt a znikaja wszystkie :/. jak zrobic zeby tylko znikal ten na ktorego nacisne? Bardzo prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 To podaj jego ID. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 wtedy daj tylko samo instance_destroy(); https://gmclan.org/up44_11_lol.html mash... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Sie zapomniałem ;D @UP3: To zależy gdzie dajesz ten kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 ale ja mam to w innym obiekcie i jak dam samo instance_destroy() to mi niszczy mojego hero . IP mojego obiektu to butelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 IP ?? GML //jakiestam create global.__id = -1; //click na wrogu global.__id = instance_nearest( mouse_x, mouse_y, enemy ); //tam gdzie niszczysz if ( global.__id > -1 ) with ( global.__id ) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 przyklad: GML butelka=instance_create(0,0,obj_butelka) // poprawione. Oj lepiej jak po tej imprezzie nie bede nic pisal poki nie odpoczne xD with(butelka)instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 PsichiX a ja myslałem ze to jest tak: instance_create(x,y,obj); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Butelka to chyba nazwa obiektu. id to unikalny numer. Np jak edytujesz room to jak najedziesz kursorem to na pasku na dole masz ip. Może zrób kod w stepie potworka i hero Hero Step GML cel=instance_nearest(x,y,potworek); //np. najbliższy, nie wiem co u ciebie jest, tu pobieramy id i zapisujemy w zmiennej cel if (/*jesli cos sie stanie*/) { cel.niszcz=true; // to jest równoznaczne do potworek.niszcz=true; tye że dotyczy konkretnego potworka } Potworek step GML if (niszcz==true) { instance_destroy(); } no i oczywiście w create potworka niszcz=false; :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Nierozumiecie mnie :P. Mam taki kod jak nacisne przyciskiem myszy: if forsa >= 20 { forsa-=20 health+=20 TUTAJ CHCE UMIESCIC KOD ZEBY ZNISZCZYL TEN OBIEKT. } else { show_message('Nie masz tyle kasy'); } if forsa <= 19 { speed=0; } UWAGA!!! TO WSZYSTKO JEST PRZEZNACZONE DLA MOJEGO HERO !!!APPLIES TO: OBJECT:HERO. A MAM TEN KOD W BUTELCE PONIEWAZ NA NIA MUSZE KLIKNAC LEWYM PRZYCISKIEM MYSZY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Aby to zadzialalo musisz gdzies umiescic w jakiejs zmiennej id tej butelki, rozumiesz? bo jak ma kasowac konkretna jedna butelke, skoro nie ma do niej adresu? to tak jak bys chcial wyslac maila do kogos, kogo nie masz numeru, ale wiesz ze ma konto na o2.pl, wiec co - wyslesz maila do wszystkich posiadajacych konta na o2.pl? przeanalizuj i wyciagnij wnioski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 od dzieki all :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się