Skocz do zawartości

GMCLANowe ustawki w grach komputerowych


kryniak

Rekomendowane odpowiedzi

Mamy calutką gildię polską i sobie siedzimy na TS. Ja już też chyba gram bardziej dla socialu. Wczoraj zrobiłem Glory of the Hero i zaczęliśmy progressować ICC10HC czego się nie spodziewałem. 4 Bossów padło i może skończymy na weekend.

 

A ogółem to serwer jest bardzo przyjemny. Niski ping. EXPx7 + x2 w weekendy. Honor x7. No i transmogification.

W sumie to jakbyście dziś zaczęli grać to we wtorek już byście byli z nami na ToC25 a potem ICC25 w czwartek. ;) Dużo nie trzeba grać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności
Overwatch Overwatch Overwatch

 

Ktoś coś jakoś?

 

dobrze wiesz że nie ten sprzęt :( ogrywam raz po raz u kumpla, 10/10, gdy wrogi team zajmował checkpointa jak oba zespoly mialy 99% wbiłem reaperem w środek, odpaliłem q i quadra kill, byłaby penta gdybym nie miał już z radości rąk pod sufitem. mecz oczywiście wygrany, za play of the game i tak oczywiście został uznany ult hanzo. would play again.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Q of the game"

 

Jak ledwo zaczyalem grac w overwatch majac lv3 cisnalem jakiegos lv25 araba ktory potem wprowadzil mnie do swojej grupy znajomych i tak z zada od tego czasu mam team. Troche nie ogarniaja czasami, ale jak im sie mowi co maja robic to lepiej niz randomy.

 

Kilka potg nagralem ale nie ma w nich nic specjalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ciągle przegrywacie i jest żar zadka :)

 

Edit:

http://puu.sh/pt7zg/1703a45111.mp4

 

http://puu.sh/ppyeR/3b1eab96c2.mp4

 

http://puu.sh/ppyuG/a0ecdddc15.mp4

 

http://puu.sh/pkgbZ/98c975ae95.mp4

 

Najlepsza akcja jaką miałem się nie nagrała bo mi grę crashnęło. (Roadhog, kill + triple kill zepchnięciem wrogów z mapy)

To nie wszystkie moje potg, niektórych nie nagrałem bo zapomniałem, miałem crasha lub były słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

W wakacje zrobiłem sobie przerwę od WoWa ale we wrześniu wróciłem (dalej prywatny serwer)

 

Wczoraj wieczorem na battlegroundzie Wintergrasp próbował mnie zabić Death Knight o nicku "poxipol". :bye1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

No i kolejny raz ja odkopuję ten temat.

Aktualnie pogrywam od czasu do czasu w Awesomenauts które stało się teraz Free to Play. Więc możecie pobrać za free i zagrać ze mną rundkę.

 

Star Conflict które jest fajne ale wkurza mnie już. Jestem na Rank 10/15 i zaczyna mi brakować kasy na ulepszenia. Więc będę musiał walczyć na niższych rangach żeby farmić pieniądze. To też okazja do pogrania razem.

 

No i w ten weekend ściągnąłem Gigantic. MOBA Third Person Shooter. Mało postaci, prawie każda ma podobne skille ale fajny jest tryb gry. Trzeba dominować na mapie zabijając przeciwników i miniony albo utrzymywać punkty. Za to wszystko dostaje się energię dla swojego bossa. Boss który pierwszy zbierze energię na max będzie atakować. Teraz gracze muszą pushować na stronę przeciwnika wraz z bossem który powali i unieruchomi bossa przeciwnej drużyny. Wtedy można zadawać mu obrażenia. Trzy razy wykonana taka akcja i wygrana. Na razie grałem tylko z botami żeby poznać postacie i mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee... zacznę od początku.

System poruszania mają pseudo newtonowski z tą różnicą że mają sci-fi napędy. Jest zachowany pęd i masa obiektów. Pociski i torpedy również muszą przelecieć dystans by trafić w wroga.

 

21. Is space in the game — ‘liquid vacuum’?

The game has ‘Newtonian’ laws of physics, but we are trying to tune controls and behaviour of ships so that players can focus directly on the battle, rather than managing the ship. At the moment, every ship has engines used to compensate for inertial motion and rotation of the ship (although it is not rendered). We are experimenting with an option to disable this for advanced players, but to be honest, in active combat with a variety of players, the charm of ‘real’ space physics is not as obvious as in a single-player game.

 

22. Is there collision damage?

Yes, there is. It depends on the speed and angle of collision.

Walka jest przyjemna. Jest trudna ale jednocześnie jesteśmy nagradzani za dobre przygotowanie naszego statku. Prędkość, zwrotność, zasięg broni, ilość tarczy a nawet zasięg radaru i wiele więcej są customizowane.

Walcząc bierzemy przeciwnika na cel i nasz komputer oblicza na podstawie naszych broni i prędkości przeciwnika gdzie trzeba strzelić. Jest takie małe kółeczko przed celem pokazujące jak leci. Jak strzeli się idealnie w kółeczko i cel nie zmieni kierunku to trafimy na 100%. Przez to gra mi się przyjemniej niż w jakiekolwiek dog fighty bo to czy trafię zależy w 100% od mojego skilla i tego jak dobre uniki robi przeciwnik, a nie od strzelania na ślepo w jego kierunku.

 

 

Polecam tutoriale do gry (pomimo że UI już się zmieniło to reszta jest prawdą). Ten pierwszy powinien Ci już powiedzieć czy gra Ci się spodoba:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...