Skocz do zawartości

Szukamy muzyka do polskiego MMORPG'a Gate Online


Kucza

Rekomendowane odpowiedzi

Szukamy muzyka do polskiego projektu MMORPG Gate Online

Gra tworzona jest w Multimedia Fusion 2

 

Projekt jest tworzony półtora roku.

 

Widok jest taki jak w tibii jednak rozwiązania w grze są całkim inne.

 

Beta jest w sporej części skończona.

 

W grze można bić monstry, expić, chodzić itp.itd.

 

Po szczegóły zapraszam na www.go-forum.yoyo.pl i www.gate.go.pl

 

Najnowsze screeny: http://www.go-forum.yoyo.pl/viewtopic.php?t=12&start=44

 

W projekt zaanagażowane są osoby:

Krzysztof Kucza (Kuc) - programista/klikowiec, założyciel

Wojciech Wilk (Executor) - grafik

Jakub Ptaszyński (Ptakuba) - pomysłodawca, scenarzysta, fabułowiec itp.

Michał Wilk - tłumacz

 

Ogromną różnicą w stosunku do np.Tibii ma być muzyka/dźwięki dlatego szukamy music/sound makera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Masz linka:

 

http://www.getmagi.com/MagiOST.zip

 

A tak a propo fajna gierka się szahuje :P

 

A przepraszam, licencję na te utwory to ty masz? Bo mi się wydaje, że to TeeGee jest ich właścicielem :)

 

W grze można bić monstry, expić, chodzić itp.itd.

To jest na pewno polska gra ? A chodzenie to naprawdę jest opcja jakich nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"polski" miałem na myśli że polacy ją robią. :P

A przepraszam, licencję na te utwory to ty masz? Bo mi się wydaje, że to TeeGee jest ich właścicielem smile.gif

Ja wiem, zobaczyłem adres(grałem w magi), ale ściągnąłem.(żeby posłuchać czy fajne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, zabuliłem za muzę do MAGI. Trudno jest znaleźć za darmo fajną (i legalną ;)) muzykę. A Rob tez już raczej nic za darmo nie zrobi - raczej przeciwnie, ostatnio skubany jest co raz droższy ;).

 

A tak na przyszłość, żeby nie było wątpliwości co do tego czy można sobie OST Magi wykorzystywać do właśnych gier:

 

All music files herein are ©Copyright 2006 - 2008 to Rob Westwood.

Permission has been given to Thomas Grochowiak alone to use the music as he sees fit within the context of his video game MAGI with promotional purposes inclusive.

It is therefore illegal to re-use any of these tracks. Any person caught doing so will be liable to prosecution. Re-distribution is allowed under the condition that all files along with this readme are included. We're handing it to you for free, so don't be a bad guy.

 

The tracks are completely free to listen, enjoy and get in love with.

 

Czyli innymi słowy: muzyka należy do Roba, mi ją wolno wykorzystywać w kontekście gry, a Wam ją wolno słuchać. I tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grze można bić monstry, expić, chodzić itp.itd.
Ou men, zawsze marzyłem o tym, żeby chodzić i expić ;o

 

A tak poważnie, to czym to się różni od innych mmohsów*? Rzucilibyście dla naprzykładu jakimiś rewolucyjnymi rozwiązaniami?

 

* Serdecznie pogratuluję osobie, która wskaże mi grę mmo mającą cokolwiek wspólnego z rpgiem. To, co do tej pory widziałem, to zubożałe hack and slashe, udające, że crafting to coś ciekawego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kucza ty masz tego Multimedia Fusion 2 po polsku??

 

@edit

aaa , nie ma spolszczenia do tego programu ;/

Jest spolszczenie, ale nie używam takich shitów które utrudniają korzystanie z programu.(po angielsku jest wygodniej i bardziej intuicyjnie)

 

TeeGee plz ile zapłaciłeś napisz mi na maila krzysztofkucza@o2.pl

 

Thobby fajna muzyczka ale zrób coś w klimacie rpg/średniowiecza i daj mi na maila krzysztofkucza@o2.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłaciłem $50 za każdą minutę muzyki. To w sumie jawna informacja i chyba nawet w temacie o MAGI gdzieś się wala ;).

 

W tej chwili $ jest gówno warty więc Rob bierze 50 funciaków za minutę. To dwa razy więcej niestety :(. Z drugiej strony dobrze go rozumiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd miałeś tyle pieniędzy.

 

Nie miałem ;). Pierwsze utwory Rob zrobił za darmo w ramach budowania swojego portfolio (teraz już by na to nie poszedł). Umówiliśmy się też, że postaram się zrobić mu tyle promocji ile tylko się da.

Wydałem grę z tym co miałem i jak wpadła pierwsza kasa, to zacząłem dokupywać kawałki. Rob mi nawet spuścił wtedy z ceny, bo obaj dopiero stawialiśmy pierwsze kroki. Nowe utwory wchodziły w darmowym updacie do gry.

Wraz z jakością gry, w górę szły sprzedaże i miałem już kasę na to żeby dokupić kolejne kawałki. Tym razem po normalnej cenie. Ostatni update zaskoczył bardzo pozytywnie, więc miałem skąd czerpać fundusze na to, żeby dwójka już miała od początku jakiś sensowny budżet. Do tego dorzuciłem jeszcze swoje oszczędności z czasów pracy nad Wiedźminem (dużo oszczędzałem, bo prawie w ogóle nie wychodziłem z firmy ;)).

Teraz też dokładam trochę ze swojej pensji. To tak jakby mieć jakieś kosztowne hobby w stylu modelarstwa, z tą różnicą, że się zwraca. Nawet przynosi zyski, co by było na następną produkcję.

 

Czyli generalnie - zapracowałem sobie na te utwory ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...