Zychu Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Oto przykład światła i prostych cieni dynamicznych za pomocą surface :D https://gmclan.org/up900_11_cien.html przykład starałem napisać się jak najprościej... :P oceniajta :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Mało płynnie, ale poza tym przykład całkiem spoko... 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 No, nawet, ale te nie płynne cienie man ;/ Zychu, nieczytelnie kodzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Tak jak już powiedzieli wcześniej, mało płynne przejście cieni. Dam 3\5 ponieważ przykład dobry, na surface się nie znam a dobrze, ale ładnie to wygląda. gdyby nie przeskakiwanie cieni, było by 4\5. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Bardzo ładnie wygląda. Te cienie mogą być, chociaż jak możesz to popraw, będzie lepiej. 4/5 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Mało płynnie ale ładnie :). Jak możesz popraw płynność, to będzie OK ;). Kod jest nawet profesjonalny. Daję ci 4/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Kod jest nawet profesjonalny ale stwierdzenie :) przykład jest ok, ale jak inni mówią raczej do gry to się nie nada ( szczególnie do większych projektów ) przez tą płynność. 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Cień powinien być chyba dłuższy czym dalej jest źródło światła, czyli odwrotnie niż zrobiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Up: zależy na jakiej wysokości jest światło ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Naprawdę fajny przykład! Przyda mi się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Nawet fajny ale tego nie przebija https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...&hl=shadows Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Ciesze się że mogłem komuś pomóc... @Mic: rzeczywiście masz racje sprawdzałem na lampce. Może jak wrócę z zielonej szkoły to naprawię ten błąd i upłynnię cienie ale do tego będzie trzeba dać trochę więcej kodu. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Up: zależy na jakiej wysokości jest światło smile2.gifGówno prawda. Niezależnie od wysokości - cień jest dalszy, im dalej źródło światła. Pomyśl, zanim coś napiszesz <_< Co do przykładu: Niedorobione 4/5. Nieczytelnie piszesz :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Nawet fajny ale tego nie przebija https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...&hl=shadows hmh może jest i lepszy tylko ma wadę niezależnie od wielkości obiektu cień jest taki sam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się