Skocz do zawartości

Prosty przykład latarki


Rekomendowane odpowiedzi

1. Nie dawaj linka do uploadera, tylko bezpośrednio do pliku.

2. Przykład baaaardzo słaby. Nie usprawiedliwiaj się tym, że to twój pierwszy przykład. One mają uczyć początkujących czegoś. Twój nie uczy niczego. Sorka, daję 2/5 :(

 

E:

Lepszy efekt osiągniesz dzięki zmianie blendingu na bm_add i zmianie sprite'a światła na okrągły gradient z czarnego na biały, ew. żółty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

x = mouse_x div 1 * 1;

y = mouse_y div 1 * 1;

To nic madrego na pewno nie nauczy. Te divy i reszta na nic nie potrzebne

 

@UP: zawsze i blending mozna kolorowac, wiec bialo czrny gradient wystarczy. Najlepiej uzywac surfaces.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROTFL! Jak to zobaczyłem spadłem z krzesła :D Serio :P

x = mouse_x div 1 * 1;

y = mouse_y div 1 * 1;

Co to ma znaczyć :P CZy ty chociaż trochę rozumiesz :P ? Czy to przykład latarki sklejony z kilku przykładów...? A chyba tak było. Jakbyś wiedział, co to robi to być tak nie napisał...

 

Dla twej wiadomości: To zaokrągla x i y do jedności..

 

Swoją drogą: fanie, że używasz tła, które jest jako zasób ;)

 

A ja wstawiam pałę. Pamiętajcie, oceniamy gry (czy tam przykłady...), a nie chęci autora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...