bartekozaur Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witam. Zrobiłem najprostszy przykład latarki. Oto link: >>> :krider: <<< PS To mój pierwszy przykład :D Link poprawiony. Na przyszlość pamiętaj by dawać odnośnik do pliku a nie do folderu. ΨΧΞ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 1. Nie dawaj linka do uploadera, tylko bezpośrednio do pliku. 2. Przykład baaaardzo słaby. Nie usprawiedliwiaj się tym, że to twój pierwszy przykład. One mają uczyć początkujących czegoś. Twój nie uczy niczego. Sorka, daję 2/5 :( E: Lepszy efekt osiągniesz dzięki zmianie blendingu na bm_add i zmianie sprite'a światła na okrągły gradient z czarnego na biały, ew. żółty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 x = mouse_x div 1 * 1; y = mouse_y div 1 * 1; To nic madrego na pewno nie nauczy. Te divy i reszta na nic nie potrzebne @UP: zawsze i blending mozna kolorowac, wiec bialo czrny gradient wystarczy. Najlepiej uzywac surfaces. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Trochę słabe. Image_alpha to nie jest dobre rozwiązanie. 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Bardzo, bardzo słabe. Do niczego się nie nadaje. Aha: GML x = mouse_x div 1 * 1; y = mouse_y div 1 * 1; Wut's that ? Po co to dzielenie i mnożenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 @Up: Inaczej floor(), np. 5.34 div 1 * 1 = 5 * 1 = 5 Chociaż, po co to "* 1"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Matthew, wiem o tym ;D Tylko po co to dał w tym kodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Optuję za tym aby temat usunąć. Po co komu taki syf? Tylko po co to dał w tym kodzie ? Bo nie wiedział do czego służy - proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Tylko po co to dał w tym kodzie ? No w sumie... miałoby to sens gdyby było np. div 32 * 32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 OMG?? GML x = mouse_x div 1 * 1; y = mouse_y div 1 * 1; OWN3D, hahahah ale mam ubaw XD 2/5 Cienkoo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 lol, przykład ma 3 gwiazdki. Stawiam paczkę chipsów że autor dał sobie 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 @UP: Ok, wyślij mi do Konina :D Sorry za spam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 No nie no. Według mnie latarka powinna rozświetlać zaciemnione miejsca itp. a nie rysować żółte, prześwitujące kółko. 1/5 Przykład powinien mieć nazwę "żółte, przeźroczyste kółko" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Sux! 2/5 to i tak dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 WUT? ;x Naucz się surface i po problemie... ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Lol, ja takie coś zrobie w jednej linijce ;/ GML kod myszki div 1 * 1 WTF? Brak mi słów, ten przykład niszczy zdolność myślenia. 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Trochę marne :confused: Zalety: Brak Wady: [-] Byle jak napisane [-] Słaby efekt Ocena: 2/5 za chęci :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ROTFL! Jak to zobaczyłem spadłem z krzesła :D Serio :P x = mouse_x div 1 * 1; y = mouse_y div 1 * 1; Co to ma znaczyć :P CZy ty chociaż trochę rozumiesz :P ? Czy to przykład latarki sklejony z kilku przykładów...? A chyba tak było. Jakbyś wiedział, co to robi to być tak nie napisał... Dla twej wiadomości: To zaokrągla x i y do jedności.. Swoją drogą: fanie, że używasz tła, które jest jako zasób ;) A ja wstawiam pałę. Pamiętajcie, oceniamy gry (czy tam przykłady...), a nie chęci autora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się