Skocz do zawartości

Trampolina


Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź se mój folder z grami, a jeszcze teraz robie też platformówkę.

No ja sprawdziłem dragon coś tam i war no i? w tym dragonie ledwie włączyłem a już mnie zabili a w tym war chodzi się kulką. gdy uderzy się w studnie to wywala ją z 40 px w prawo, chodzi się POD mostem zamiast na moście. I gdy doszedłem do drugiej studni i ją dotknąłem to mi kulka zniknęła. Także nie chwal się grami bo one naprawdę wspaniałe nie są. I jeżeli chcesz już siedzieć w 3D to sobie siedź ale i tak nic dobrego z tego nie będzie :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napiszesz za minute, że nie działa, dostaniesz w ryj

Na pewno :) Ten kod co dał wacrawt sprawia, że TYLKO przy kolizji będzie leciał w górę. Do tego, nie wiadomo, jak przedstawił głębokość (z, ale może być co innego, więc może nie załapać). W założeniu, że zrobił w create zmienną z i na jej podstawie rysuje w 3D to:

GML
//CREATE

zspeed = 0;

zgravity = 0.5;

 

//STEP

if (<jakiś warunek sprawdzający czy pod postacią nic nie ma>)

zspeed -= max(-6,zspeed - zgravity);

 

//KOLIZJA Z PODŁOŻEM (np. if z <= 0)

z = 0;

zspeed = 0;

 

//KOLIZJA Z TRAMPOLINĄ

zspeed = 12;

Teoretycznie, bo nigdy nie parałem się 3D. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...