Syliush Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Podajcie mi skrypt na to żeby mój char się odbijał się na jakomkolwiek wysokość od danego obiektu jak na niego skoczy o i to w 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 to raczej trzeba przenieść do Pytania zaawansowanych, czyż nie? @down omfg, kolejny ObOn - poprzestawiajcie litery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Ja ci mogę pomóc zrobić trampolinę w 2D. Pisz na GG: 5819750 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 W 3d robi się tak samo jak w 2d, tylko zamiast osi y jest oś z. A oś x zamienia się w osie x i y. I tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Czyli mam wziąć na przykład skrypt od jakiegoś skryptu z 2D i go przerobić??? Edit: Kurde nie wyszło może podacie jakiś skrypt dla początkującego w 3D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Jak nie masz wyobraźni to nie wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 kolizja i zrob: z += 5 //np :D I lepiej weź zrób jakąś 2D a potem bierz się za 3D... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Sprawdź se mój folder z grami, a jeszcze teraz robie też platformówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Sprawdź se mój folder z grami, a jeszcze teraz robie też platformówkę. No ja sprawdziłem dragon coś tam i war no i? w tym dragonie ledwie włączyłem a już mnie zabili a w tym war chodzi się kulką. gdy uderzy się w studnie to wywala ją z 40 px w prawo, chodzi się POD mostem zamiast na moście. I gdy doszedłem do drugiej studni i ją dotknąłem to mi kulka zniknęła. Także nie chwal się grami bo one naprawdę wspaniałe nie są. I jeżeli chcesz już siedzieć w 3D to sobie siedź ale i tak nic dobrego z tego nie będzie :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 W draw: GML d3d_draw_block(x-16,y-16,z,x+16,y+16,z+32,background_get_texture(tekstura),1,1)//może być więcej argumentów w create: GML z=0 w kolizji z trampolinom: GML z+=4 alarm[0]=20 w alarm 0: GML if z>0{z-=1} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Jak napiszesz za minute, że nie działa, dostaniesz w ryj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Jak napiszesz za minute, że nie działa, dostaniesz w ryj Na pewno :) Ten kod co dał wacrawt sprawia, że TYLKO przy kolizji będzie leciał w górę. Do tego, nie wiadomo, jak przedstawił głębokość (z, ale może być co innego, więc może nie załapać). W założeniu, że zrobił w create zmienną z i na jej podstawie rysuje w 3D to: GML //CREATE zspeed = 0; zgravity = 0.5; //STEP if (<jakiś warunek sprawdzający czy pod postacią nic nie ma>) zspeed -= max(-6,zspeed - zgravity); //KOLIZJA Z PODŁOŻEM (np. if z <= 0) z = 0; zspeed = 0; //KOLIZJA Z TRAMPOLINĄ zspeed = 12; Teoretycznie, bo nigdy nie parałem się 3D. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się