Skocz do zawartości

psujące sie create albo nie wiem co


Rekomendowane odpowiedzi

to coś ?

 

nformation about object: enemy_burly

 

Sprite: stoplayer

Solid: false

Visible: true

Depth: 0

Persistent: false

Parent: <no parent>

Mask: maskplayer

 

Create Event:

execute code:

 

enemy_burly.lotobr = 0;

enemy_burly.att = 0;

image_xscale = -1;

enemy_burly.target = player;

enemy_burly.obrinair = false;

hp = 100;

blend the sprite with color 5601956 and alpha value 1

 

Draw Event:

execute code:

 

draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_ang

le,image_blend,image_alpha);

 

execute code:

 

draw_healthbar(x+30,y-60,x+70,y-80,hp,c_black,c_red,c_silver,0,false,false);

 

I niedzialają mi prawie zadne zadania w create . :\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enemy_burly.lotobr = 0;

enemy_burly.att = 0;

image_xscale = -1;

enemy_burly.target = player;

enemy_burly.obrinair = false;

hp = 100;

To co pogrubione skasuj.

 

Powinno zostać tak:

lotobr = 0;

att = 0;

image_xscale = -1;

target = player;

obrinair = false;

hp = 100;

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GM 7.0

 

Edit : ale chodzi wlasnie o to ze nie ma takich samych nazw zmiennych co spritów itp .

I mam jeszcze jeden problem .

Jak wszystko usune z gry , glosy,tla,sprite,itp. to skompilowane zajmuje 2MB bez niczego w środku !!!

Nie wiem co się tu popiepszyło ze tak powiem . :dots:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...