Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 dalem w create objektu zmienną att : att = 0; W drawie dalem to : draw_healthbar(x+30,y-60,x+70,y-80,att,c_black,c_red,c_silver,0,false,false); i nie wiem co jest zle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 A co się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Nie pojawia się pasek. Nie mogłeś sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 masz 0 energi, wiec nie widać paska. proste. ustaw att na 100 i zobacz co się stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 masz 0 energi, wiec nie widać paska. proste. ustaw att na 100 i zobacz co się stanie. ale wyskakuje blad unkown variable att :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Spróbuj dać global.att = 100; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 To wszystko masz w jednym objekcie? Jeżeli nie to tak jak mówi Harv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 To wszystko masz w jednym objekcie? Jeżeli nie to tak jak mówi Harv. To kilka obiektow . nistety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 no a jak definiujesz zmienną att to tylko w danym obiekcie możesz jej używać, a inne jej nie widza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 To kilka obiektow . nistety. To musisz używać zmiennych globalnych. Działają one we wszystkich obiektach, a zwykłe - w danym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 ale mi chodzi o osobne punkty zycia . w globalu nie moga byc bo bedzie przy wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 To musisz robić w każdym osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 w takim razie każdy obiekt ma swoją energię i rysowanie healthbara następuje w tym samym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 tak . No i co mam zrobić , ciagle ten bląd . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 dodać do global settings (tam gdzie ustawiasz ikonę), ale dla każdej inna będzie (chyba) ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 dodać do global settings (tam gdzie ustawiasz ikonę), ale dla każdej inna będzie (chyba) ;/ co dodac do tego global settlings ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Wrzuć tu Object Information. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 to coś ? nformation about object: enemy_burly Sprite: stoplayer Solid: false Visible: true Depth: 0 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: maskplayer Create Event: execute code: enemy_burly.lotobr = 0; enemy_burly.att = 0; image_xscale = -1; enemy_burly.target = player; enemy_burly.obrinair = false; hp = 100; blend the sprite with color 5601956 and alpha value 1 Draw Event: execute code: draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_ang le,image_blend,image_alpha); execute code: draw_healthbar(x+30,y-60,x+70,y-80,hp,c_black,c_red,c_silver,0,false,false); I niedzialają mi prawie zadne zadania w create . :\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 enemy_burly.lotobr = 0; enemy_burly.att = 0; image_xscale = -1; enemy_burly.target = player; enemy_burly.obrinair = false; hp = 100; To co pogrubione skasuj. Powinno zostać tak: lotobr = 0; att = 0; image_xscale = -1; target = player; obrinair = false; hp = 100; ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 To co pogrubione skasuj. Powinno zostać tak: ;) i teraz wyskakuje unkown wariable "hp" , "att" , itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 widocznie masz w grze obiekty/sprity etc. które sie tak nazywają powiedz jaką wersję gm masz to dam Ci przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 GM 7.0 Edit : ale chodzi wlasnie o to ze nie ma takich samych nazw zmiennych co spritów itp . I mam jeszcze jeden problem . Jak wszystko usune z gry , glosy,tla,sprite,itp. to skompilowane zajmuje 2MB bez niczego w środku !!! Nie wiem co się tu popiepszyło ze tak powiem . :dots: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 2. Tyle zawsze zajmuje przy 7. 7.1 ROTFL! Leże na podłodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 2. Tyle zawsze zajmuje przy 7. ROTFL! Leże na podłodze. no tak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 a może lepiej użyć przykładu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 To podaj, wyręczysz go wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Masz, zobacz, że hp działa: https://gmclan.org/up23_12_hp.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 No robiłem w osobnym pliku zeby sprawdzic . i dzialalo a tu nie wiem , jakby sie create zepsulo i nie dodawalo zmiennej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 No robiłem w osobnym pliku zeby sprawdzic . i dzialalo a tu nie wiem , jakby sie create zepsulo i nie dodawalo zmiennej . Jakiś inny skrypt musi to psuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się