LoseKK Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 1.Mam tak w kolizji pocisku z wrogiem: GML instance_create(obj_wrog.x,obj_wrog.y,obj_krew2) instance_create(obj_wrog.x,obj_wrog.y,obj_krew) I mam wokół siebie 4 wrogów (4 takie same obiekty) I jak zrobić by obj__krew tworzył się dokładnie pod tym obj_wrog w którego strzele? 2.Jak robić by postać ,,chodziła po krwi" bo to wygląda jak jestem ,,na"(chociaż mam być) obj_krew to widać jakby obj_krew było na mnie. :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 1. other.x, other.y 2. niższy depth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Dzięki . Wszystko działa jak należy :) :thumbsup: Edit: A da się zmienne by były other zrobić? bo mam zmienną życie i przy zabijaniu 1 postaci wszystko działa dobrze (ginie po określonej liczbie strzałów) a 2 ginie już po 1 strzale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Yyyy....Pomoże mi ktoś? ---- Sorka za double post... Dura Lex, Sed Lex. Warn. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 GML with(other)zycie-=1;? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 albo GML other.zycie -=1; ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 GML with(other)global.zyciewrog-=1 with(other)if global.zyciewrog < 0 { with(other)instance_destroy() } I nic się nie zmieniło... Dalej na początek leci do 0 ale potem jak kogoś strzele (nieważne kogo) to każdy ginie lol! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 OMG! Dziwisz się, jak używasz zmiennych globalnych i najprawdopodobniej na początku ustawiasz tą zmienną na 0? ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Zmienna jest ustawiona na początku na 10. GML with(other)global.zyciewrog=10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 To dlaczego od razu spada do 0 to nie wiem, ale jakbyś nie wiedział każdy, z tych wrogów potrzebuje własnej zmiennej z życiem <_< Najlepsze to with(other)global. ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 jak masz zmienną globalną nie potrzebujesz żadnych other. -_- zamiast GML with(other)global.zyciewrog=10 wystarczy GML global.zyciewrog=10 edit: najlepiej usuń "global." tylko i zostaw tak jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Dziękuje. Jednak zmiana zmiennej na nie globalną to dobry pomysł.Do zamknięcia :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się