Uzjel Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Cześć ! Skleiłem mały przykładzik gry typu Arkanoid. Nic specjalnego ale może się przyda ? :) Arkanoid Pozdrawiam Uzjel :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 <_< powiem tylko tyle: 2/5... Ach ta kolizja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Całkiem dobry, skaplikowana rox! @Up: Muhahahahaha! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 @UP: O żal! chodziło mi o to, że jak piłka odbija sie z lewej strony (od środka <_<) to leci w lewą :/ a powinna w prawą <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 O żal? Moim zdaniem jest wszystko dobrze, ale cóż, specjalista ma zawsze rację ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Crackkk-GM: I wtedy masz doskonałą kontrole nad piłką <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 GML if direction = 0 || direction = 180 then direction = random(360) Trochę dziwne rozwiązanie ale skuteczne. Dlaczego dziwne? bo może się zdarzyć że ktoś ujrzy taką zmianę lotu piłki. Mogłeś dodać poprostu direction o 1 więcej lub mniej wtedy na 100% nikt by nie zauważył zmiany toru lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Crackkk: Nie rób z siebie idioty plax! A przykład fajny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Aha i to: GML if catch = true //jezeli zlapana pilka { x = obj_paletka.x // siedzi na pozycji x y = obj_paletka.y - obj_paletka.sprite_height + 2 // i y speed = 0 // nie rusza sie direction = 0 // zeruje kierunek } powinno być w 'end stepie' a nie w 'stepie' bo piłka nie nadąża za paletką. Ale ogólnie nieźle ci to wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 HuderLord: I tak szansa na to że piłka będzie miała 0 lub 180 jest nikła, każdy może to zawsze przerobić. A to że trochę piłka jest opóźniona jak jest złapana, chyba aż tak nie przeszkadza ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 No w gameplayu to nie przeszkadza. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Ok poprawiłem troszkę kilka rzeczy. Dodałem życia. Ale co w tym takiego ;p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się