Skocz do zawartości

HELP


Cobra

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

wersja 1:

W create postaci:

klocki=0;

W postaci w kolizji z kolckiem dajesz

klocki+=1;
with (obj_klocek) instance_destroy();

 

a w step

if ( (klocki>= 10) and (not instance_exists(obj_teleport)) )
{
instance_create(x,y,obj_teleport);
}

 

można to też zrobić na kilka innych sposobów - np. na zmiennych globalnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...