Cobra Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 :] :o Jak mam zrobićgdy w roomie mam np. 20 klocków; i gdy je wszystkie zbiore to pokarzą się np. dzwi do następnego rooma i co z tą tabelką z wynikami gracza niemoge jej wyłączyć. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszwitek Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Pojawienie się drzwi: if (instance_number(klocek)=0) { instance_create(pozycjax,pozycjay,drzwi); /*Oczywiście zamiast "pozycjax" i "pozycjay" wpisz swój własny namiar... :-)*/ } Następny poziom: (Kolizja drzwi z graczem) if (room_next(room)>-1) { room_goto_next() } Pozdro! :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2QL4SQL Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Sorki za mały off-topic, ale muszę ;) Bartoszwitek! Zamiast siedzieć na forum wleź na gg! Chce już otworzyć strone! Więc musisz mi pomóc! :D Dzięki ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Dzienki B) :thumbsup: Te pojawianie sie dzwi to w jaki Event :lol2: :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 W Destroy klocka, tylko, ze tam jest blad. Powinno byc: if (instance_number(klocek)=1)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 eno :] ja chce aby te dzwi pokazywały się po zebraniu np 10 kolcków :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 wersja 1: W create postaci: klocki=0; W postaci w kolizji z kolckiem dajesz klocki+=1; with (obj_klocek) instance_destroy(); a w step if ( (klocki>= 10) and (not instance_exists(obj_teleport)) ) { instance_create(x,y,obj_teleport); } można to też zrobić na kilka innych sposobów - np. na zmiennych globalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się