Skocz do zawartości

Zablokowane Pytania o 39 dll


Paqoo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam coś takiego:

//  Wyślij pozycje do innych graczy
    mplay_message_send( 0, 3, toByte( my_object.x, 4 ) + toByte( my_object.y, 4 ) + toByte( my_object.direction, 2 ) + toByte( my_object.flags, 1 ) );
    mplay_message_send_guaranteed( 0, 5, toByte( my_object.flags, 2 ) );
    alarm[0] = 5;

 

I pytanie:

Co to jest te

0, 3,
? I jak mam to wykorzystać? Bo chcę wysyłać inne dane do graczy, ale nie potrafię. Wydaje mi się, że tutaj mamy
toByte( my_object.y, 4 )
, czyli wysłanie danych do obiektu. Mam rację? Zamieszczę więcej pytań. Kto pomoże z tym? :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...