Luksor Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Podczas tworzenia mojej nowej gry "Dark Times: Albinium Wars" potrzebowałem system krwi, więc stworzyłem i postanowiłem się nim podzielić również z wami :P Tutaj link do pobrania: !!CLICK ME!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 OMG świetny przykład :thumbsup: 2 minuty pisania. W dodatku zamiast robić z każdej krwi osobny sprite wystarczyło ustawić w jednym i losować index. Poza tym kijowy efekt. Poza tym jest coś takiego jak particle i draw. Do takiego czegoś wystarczy wylosować pozycję x i y i narysować na niej krew. Btw wypadałoby czyścić ta krew. 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Nic ciekawego :P 2/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Nie wydajny... bo tworzy obiekty i zostawia ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 przykład tragiczny,musisz się bardziej przykładać,że zrobić dobry przykład krew jest dziwna, nie robi się przeźroczysta,nie znika i ty chcesz creditsy za takie gówno? to jest przykład ludzkiej głupoty i pazerności,pokazuje jak człowiek potrafi się rzucać o małe nieznaczące gówno dawałem lepsze przykłady a o nic nie prosiłem,bo mnie waliła czyjaś uczciwość... :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Nic specjalnego, banalne, mało wydajne i te sprity zamiast pojedynczych klatek... nie wiem jak to nazwać xD mało przejrzysty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Widzę po komentarzach, że muszę jeszcze to trochę ulepszyć xD EDIT: Może dam ulepszoną wersję :P ale zależy czy będę miał chęci. Dzięki za obiektywne komentarze xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Jak chcesz mieć pozytywne komenatrze ( od tych lepszych ) to się bedziesz musiał natrudzić, żeby ich zadowolić :P Przykładów krwi jest trochę i są o wiele lepsze więc początkujący i tak sięgnie po inne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Może dam ulepszoną wersję tongue2.gif ale zależy czy będę miał chęci. O LoL! Own3d :] Takie coś to ja umiałem może po 3 dniach zabawy z GM'em i nie jest zbyt ciekawe... 1,5/10 Za same chęci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Banalne, słabe, obiekty zostają. 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 @UP: To nie ciężko poprawić :P Alarm[0] GML instance_destroy() :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 @UP: To nie ciężko poprawić :P Alarm[0] GML instance_destroy() :) Ale jak ja już miałbym coś zmieniać, to zrobiłbym zanikanie obiektów i dopiero destroy, a nie tak odrazu. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Banał. :/ 2/5 bo zupa była za słona. ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Słabiutkie... -2 za to, że się starałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Paradoksalnie, większość panów wypowiadających się tutaj wcale nie potrafi uzyskać efektu lepszej jakości.. :P Przykład taki sobie, przydał by się może jakiś blending zlewający plamki z tłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muximan Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 zal.pl jak zaczynałem się uczyć GM'a to już na początek takie coś robiłem .. 1/15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 zal.pl jak zaczynałem się uczyć GM'a to już na początek takie coś robiłem .. 1/15 To cienki jestes , ja od razu zaczynalem od repliki WOWa .. A przyklad nie najgorszy przeciez , dobry jest , ale fakt nie za rewelacyjny . Nie mowie tu akurat o tym , ze obiekty nie znikaja bo kazdy myslacy wie jak to zrobic. W sumie przyklad to przyklad , to nie musi byc cos super tylko demonastrowac powinno rozne sposoby , rozwiazania roznych problemow. Ten pokazuje jedno z nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 No dobra przekonaliście mnie zaraz zrobię ze znikaniem krwi i już bez creditsów! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się