PsichiX Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam! Chciałem pokazać Wam (oddać do ocenki) wstępny system środowiska 2d, jaki oferuje fizyka punktowa XenoN Core. Do ukończenia systemu pozostała zmiana grafiki natury (copoconaco ją wykonuje, z czego jestem baaardzo zadowolony :D ) oraz poprawienie sił kowalencyjnych, bo po dłuższej pracy robią się widoczne małe artefakty. System po tej przeróbce zostanie wykorzystany w grze Sythia (autorstwa PablooGM). Chciałbym dodać, że gra ta będzie w większości korzystała z modułów XenoN Core, ja zaś będę sprawował pieczę nad ich odpowiednim wykorzystaniem, co za tym idzie, gra będzie wykonana na wysokim poziomie. Download Spacja - zmiana predkosci wiatru LPM - marsz PPM - wlaczenie/wylaczenie latarki Update!!! Wersja z bloomem! EnvSys Bloom Sterowanie w info. Screeny: Pozdrawiam :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam! Chciałem pokazać Wam (oddać do ocenki) wstępny system środowiska 2d, jaki oferuje fizyka punktowa XenoN Core. Do ukończenia systemu pozostała zmiana grafiki natury (copoconaco ją wykonuje, z czego jestem baaardzo zadowolony :D ) oraz poprawienie sił kowalencyjnych, bo po dłuższej pracy robią się widoczne małe artefakty. System po tej przeróbce zostanie wykorzystany w grze Sythia (autorstwa PablooGM). Chciałbym dodać, że gra ta będzie w większości korzystała z modułów XenoN Core, ja zaś będę sprawował pieczę nad ich odpowiednim wykorzystaniem, co za tym idzie, gra będzie wykonana na wysokim poziomie. EnvSys Pozdrawiam :] No cóż. FPS wychodzi mi 14, co raczej nie zachwyca. Poza tym często ruch natury jest zbyt gwałtowny(np czasami wygląda to jakby ktoś spadł na drzewo i złamał gałąź, która samoczynnie się podnosi). Ale wygląda ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 A ja mam 24 fps chyba :) No ba sama nazwa mowi Sythia :PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Bardzo ładne :D Ja mam FPS 21 około :P Mi się tam grafika podoba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Fps'y- 27-30 A sam silnik, nawet ładnie to wygląda, tylko co się będzie dziać jeśli będzie mapa z 10000px w/h i będzie trzeba więcej drzew =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Grafika bedzie zupelnie inna, a te niskie fps to przez niedopracowane jeszcze siły kowalencyjne w fizyce. Powtarzam - to tylko prototyp, wiec spodziewac sie mozna tylko lepszej wersji. ps. co do mapy 10000x10000 - z tym nie ma problemu, ilosc obiektow nie bedzie miala znaczenia, bo fpsy zzera na razie rysowanie i wyzej wymienione sily kow. (najbardziej chodzi o rysowanie), ale rysowanie rowniez zostaje poprawione (wlasnie to testuje (inny tryb rysowania), i.. utrzymuje sie w 30 fps, wiec to jednak wina rysowania, a nie sił) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Ja mam FPS 30 więc źle nie jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Czasami dziwnie się te drzewa zachowują... ale poza tym spoko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Yoda - Chyba wyglada to tak czasami bo to prototyp ;) Dziś przy wlaczonej Operze i gadu gadu mam 30fps ;))) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Szczerze mówiąc, jakoś mnie to nie zachwyciło. ;) Popracuj nad ruchem roślin, bo imo wygląda to nienaturalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Kurde, Borek pokazał swój silnik EcoTechnology i od razu każdy odgapia :P Tak... według mnie nawet ładnie to wygląda ale jednak trzeba by poprawić to zżeranie FPSów (miałem 24) i zbyt gwałtowny ruch drzew (w dodatku po jakimś czasie zaczęły mi się trząść jak galaretka :D) Mimo wszystko, podoba mi się :) KUTGW :thumbsup: EDIT: Ty robisz Pablooowi całą grę ? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Snake doczytaj pierwszy post PsychiX jest odpowiedzialny za Xenona :P Ale w innych sprawach czasem tez pomaga ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Snake doczytaj pierwszy post PsychiX jest odpowiedzialny za Xenona :P Ale w innych sprawach czasem tez pomaga ;) Z tego co widziałem to bez Psichixa Sythia wyglądałaby jak przykład Maxpayna/Psichixa chodzenia ala almora (ba, nawet poruszanie się korzysta z przykładu). Grafikę też robi ci ktoś inny, KubaGM bodajże (w sumie to nawet dobrze że on) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 postać dziwna...z klątwy? a może to krąg? albo michael jackson z nowym pyskiem drzewa mają dziwne ruchy ale można by stworzyć mroczny klimat z takimi drzewami coś ala blair whitch project albo silent hill jak się poprawi to będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 wygląda jak system eco od Borka, ale imho gorzej, te drzewa za bardzo 'szarpią', domyślam sie że mała poprawka i będzie cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Snake doczytaj pierwszy post PsychiX jest odpowiedzialny za Xenona tongue2.gif A ta gra to praktycznie tylko Xenon :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Trochu to takie nie plynne , znaczy sie , fajnie chwilke idzie ale potem nagle taki przeskok o kilka dziesiat jakby stopni . U mnie fps 28-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 No dobra, czyli mialem racje myslac ze system kuleje przez fizyke, a przedewszystkim przez rysowanie, ktore bylo za wolne, wiec wzialem sie do roboty i przedstawiam Wam nowy EnvSys. Poprawione bledy, dodany cykl dnia i nocy oraz zmienna sila wiatru. Spacja - zmiana predkosci wiatru LPM - marsz PPM - wlaczenie/wylaczenie latarki Download Prosze teraz o oceny nowego systemu i predkosc dzialania, oraz jakies info o sprzecie (bo chcem zrobic jak najoptymalniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Ej, listki są z ChaosLanda :D a ogólnie coraz lepiej... tylko czemu ekran się sam porusza? :u A chodzi płynnie na Athlon 2,1GH 1024mb RAMu i GeForce jakiśtam 256mb :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 on nie rusza sie sam, to wiatr cie "wywiewa" poza ekran powoli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 U mnie smiga 30/30 fps na AMD Athlon 1,84ghz 512 ram ocena 11/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 U mnie niestety dalej 12-13 fps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pat93 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witam Mam 1,6 ghz i 512 ramu i mam około 20 fps chodzi miare płynnie. Ale czasami jest 260 km/h wiatr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Mam 1,6 ghz i 512 ramu i mam około 20 fps chodzi miare płynnie. Lepiej podaj jaki to procesor :rolleyes: 1,6gh 1,6gh nierówne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 U mnie idzie 20-22 FPS na takim sprzęcie: Intel Celeron 2.0 GHz GeForce 6200 128/256 MB (nie pamiętam :P ) 1GB RAM Ale jak dałem prędkość wiatru na maksymalną (300km/h) to gdy odeszłem od drzew na taką odległość, że ich nie widziałem i wróciłem na tamto miejsce, to już drzew nie było :huh: Ale ogólnie ciekawie to wygląda :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Ale jak dałem prędkość wiatru na maksymalną (300km/h) to gdy odeszłem od drzew na taką odległość, że ich nie widziałem i wróciłem na tamto miejsce, to już drzew nie było huh.gif Lol :D Intel Celeron 2.0 GHz GeForce 6200 128/256 MB (nie pamiętam tongue2.gif ) 1GB RAM Ej ja też miałem taki sprzęt i szłoby dużo gorzej ;/ Na szczęście teraz mam wypas sprzęcik :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Bierzcie pod uwage tez karte grafiki, bo z niej w duzej mierze korzysta system (surfaces przede wszystkim, a jest ich tam kilka, co stepa aktualizowanych) Ale jak dałem prędkość wiatru na maksymalną (300km/h) to gdy odeszłem od drzew na taką odległość, że ich nie widziałem i wróciłem na tamto miejsce, to już drzew nie było Heh, no to wlasnie byla Emma xD A tak serio to nastepna wersja bedzie posiadala deszcz, snieg i lepsze huragany (juz teraz mozna robic efekt tornado). Na razie wiatr to sily o losowych kierunkach, ale mozna je kontrolowac i uzyskac lepsze efekty kataklizmow xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 co Wy macie za kompy to ja nie wiem :D GeForce4 64 ram 256 ram 2.0 Athlon i mi teraz ani jeden nie spadl fps , caly czas 30 fps :P Ten wiatr jak sie ustawi na 300 to taki fajny efekt ze moglby posluzyc do jakiegos mocnego czaru w grze czy cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pat93 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 witam Witam Mam 1,6 ghz i 512 ramu i mam około 20 fps chodzi miare płynnie. Ale czasami jest 260 km/h wiatr. Mam Intel Pentium 4 a karte graficzna to nVIDIA GeForce2 MX/MX400. Mam stary komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Update!!! Urozmaicilem system pogody, oraz dodalem efekt blooma(!), niestety na razie wolny, bo robiony w gm, ale ten sam efekt juz robie w XenoNie (+ motion blur :D i kilka innych bajerow), wiec predkosc nie powinna w pozniejszej wersji spadac ponizej 30-29 fps. Download tu: EnvSys Bloom i w pierwszym poscie. A tu kilka screenow: http://img89.imageshack.us/img89/458/screen01bloomqz8.png http://img353.imageshack.us/img353/734/screen02bloomtg8.png http://img364.imageshack.us/img364/5001/screen03bloomwf5.png http://img353.imageshack.us/img353/8998/screen04bloomcl7.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się