Skocz do zawartości

XenoN Core EnvSys


PsichiX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Chciałem pokazać Wam (oddać do ocenki) wstępny system środowiska 2d, jaki oferuje fizyka punktowa XenoN Core. Do ukończenia systemu pozostała zmiana grafiki natury (copoconaco ją wykonuje, z czego jestem baaardzo zadowolony :D ) oraz poprawienie sił kowalencyjnych, bo po dłuższej pracy robią się widoczne małe artefakty. System po tej przeróbce zostanie wykorzystany w grze Sythia (autorstwa PablooGM). Chciałbym dodać, że gra ta będzie w większości korzystała z modułów XenoN Core, ja zaś będę sprawował pieczę nad ich odpowiednim wykorzystaniem, co za tym idzie, gra będzie wykonana na wysokim poziomie.

 

Download

Spacja - zmiana predkosci wiatru

LPM - marsz

PPM - wlaczenie/wylaczenie latarki

 

Update!!! Wersja z bloomem!

EnvSys Bloom

Sterowanie w info.

 

Screeny:

screen01bloomqz8.png

 

screen02bloomtg8.png

 

screen03bloomwf5.png

 

screen04bloomcl7.png

 

Pozdrawiam :]

logo_mini.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Chciałem pokazać Wam (oddać do ocenki) wstępny system środowiska 2d, jaki oferuje fizyka punktowa XenoN Core. Do ukończenia systemu pozostała zmiana grafiki natury (copoconaco ją wykonuje, z czego jestem baaardzo zadowolony :D ) oraz poprawienie sił kowalencyjnych, bo po dłuższej pracy robią się widoczne małe artefakty. System po tej przeróbce zostanie wykorzystany w grze Sythia (autorstwa PablooGM). Chciałbym dodać, że gra ta będzie w większości korzystała z modułów XenoN Core, ja zaś będę sprawował pieczę nad ich odpowiednim wykorzystaniem, co za tym idzie, gra będzie wykonana na wysokim poziomie.

 

EnvSys

 

Pozdrawiam :]

logo_mini.png

No cóż. FPS wychodzi mi 14, co raczej nie zachwyca. Poza tym często ruch natury jest zbyt gwałtowny(np czasami wygląda to jakby ktoś spadł na drzewo i złamał gałąź, która samoczynnie się podnosi).

Ale wygląda ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika bedzie zupelnie inna, a te niskie fps to przez niedopracowane jeszcze siły kowalencyjne w fizyce. Powtarzam - to tylko prototyp, wiec spodziewac sie mozna tylko lepszej wersji.

ps. co do mapy 10000x10000 - z tym nie ma problemu, ilosc obiektow nie bedzie miala znaczenia, bo fpsy zzera na razie rysowanie i wyzej wymienione sily kow. (najbardziej chodzi o rysowanie), ale rysowanie rowniez zostaje poprawione (wlasnie to testuje (inny tryb rysowania), i.. utrzymuje sie w 30 fps, wiec to jednak wina rysowania, a nie sił)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, Borek pokazał swój silnik EcoTechnology i od razu każdy odgapia :P

Tak... według mnie nawet ładnie to wygląda ale jednak trzeba by poprawić to zżeranie FPSów (miałem 24) i zbyt gwałtowny ruch drzew (w dodatku po jakimś czasie zaczęły mi się trząść jak galaretka :D)

Mimo wszystko, podoba mi się :) KUTGW :thumbsup:

 

EDIT:

Ty robisz Pablooowi całą grę ? xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snake doczytaj pierwszy post PsychiX jest odpowiedzialny za Xenona :P

Ale w innych sprawach czasem tez pomaga ;)

Z tego co widziałem to bez Psichixa Sythia wyglądałaby jak przykład Maxpayna/Psichixa chodzenia ala almora (ba, nawet poruszanie się korzysta z przykładu). Grafikę też robi ci ktoś inny, KubaGM bodajże (w sumie to nawet dobrze że on) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, czyli mialem racje myslac ze system kuleje przez fizyke, a przedewszystkim przez rysowanie, ktore bylo za wolne, wiec wzialem sie do roboty i przedstawiam Wam nowy EnvSys. Poprawione bledy, dodany cykl dnia i nocy oraz zmienna sila wiatru.

 

Spacja - zmiana predkosci wiatru

LPM - marsz

PPM - wlaczenie/wylaczenie latarki

 

Download

 

Prosze teraz o oceny nowego systemu i predkosc dzialania, oraz jakies info o sprzecie (bo chcem zrobic jak najoptymalniej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie idzie 20-22 FPS na takim sprzęcie:

Intel Celeron 2.0 GHz

GeForce 6200 128/256 MB (nie pamiętam :P )

1GB RAM

 

Ale jak dałem prędkość wiatru na maksymalną (300km/h) to gdy odeszłem od drzew na taką odległość, że ich nie widziałem i wróciłem na tamto miejsce, to już drzew nie było :huh:

 

Ale ogólnie ciekawie to wygląda :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak dałem prędkość wiatru na maksymalną (300km/h) to gdy odeszłem od drzew na taką odległość, że ich nie widziałem i wróciłem na tamto miejsce, to już drzew nie było huh.gif

Lol :D

Intel Celeron 2.0 GHz

GeForce 6200 128/256 MB (nie pamiętam tongue2.gif )

1GB RAM

Ej ja też miałem taki sprzęt i szłoby dużo gorzej ;/ Na szczęście teraz mam wypas sprzęcik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzcie pod uwage tez karte grafiki, bo z niej w duzej mierze korzysta system (surfaces przede wszystkim, a jest ich tam kilka, co stepa aktualizowanych)

 

Ale jak dałem prędkość wiatru na maksymalną (300km/h) to gdy odeszłem od drzew na taką odległość, że ich nie widziałem i wróciłem na tamto miejsce, to już drzew nie było

Heh, no to wlasnie byla Emma xD A tak serio to nastepna wersja bedzie posiadala deszcz, snieg i lepsze huragany (juz teraz mozna robic efekt tornado). Na razie wiatr to sily o losowych kierunkach, ale mozna je kontrolowac i uzyskac lepsze efekty kataklizmow xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Wy macie za kompy to ja nie wiem :D

 

GeForce4 64 ram

256 ram

2.0 Athlon i mi teraz ani jeden nie spadl fps , caly czas 30 fps :P

 

Ten wiatr jak sie ustawi na 300 to taki fajny efekt ze moglby posluzyc do jakiegos mocnego czaru w grze czy cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update!!!

Urozmaicilem system pogody, oraz dodalem efekt blooma(!), niestety na razie wolny, bo robiony w gm, ale ten sam efekt juz robie w XenoNie (+ motion blur :D i kilka innych bajerow), wiec predkosc nie powinna w pozniejszej wersji spadac ponizej 30-29 fps.

 

Download tu: EnvSys Bloom i w pierwszym poscie.

 

A tu kilka screenow:

http://img89.imageshack.us/img89/458/screen01bloomqz8.png

http://img353.imageshack.us/img353/734/screen02bloomtg8.png

http://img364.imageshack.us/img364/5001/screen03bloomwf5.png

http://img353.imageshack.us/img353/8998/screen04bloomcl7.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...