pawcio3018 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Witam :bye1: Jak zrobic że moge przejsc do nastepnego pokoju klikajac np enter w odleglosci np 10. Prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje. Albo jakis jeszcze kod zebym mogl np. ludzikiem wchodzic nie tylko do jednego auta i nim jezdzic. Tak jak np. w gta 2. Niechodzi mi o sterowanie tylko o to jak zrobic zeby czlowiek mogl miec pare aut. Prosze o odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 1. W odległości od czego? :P 2. Zrób zmienną zawierającą id samochodu w którym jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ddusia94 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 1. GML if distance_to_object(objekt1)<20 { if keyboard_check(vk_enter) { room_goto_next() } } A 2 pyt to juz nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 1. GML if distance_to_object(objekt1)<20 { if keyboard_check(vk_enter) { room_goto_next() } } A 2 pyt to juz nie wiem co to ma być ? Z tym daleko nie zajdzie... i co zrobiłaś kobieto!!! if distance_to_object(złom)<10 && keyboard_check_pressed(vk_enter) { akcja:pakuj dupę do samochodu; } i tak lipa,nie zapisałbym tego tak buhahaha idź na fotkę a nie siedź tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ddusia94 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 @UP: Przeczytaj początek postu ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 @UP: Przeczytaj początek postu ^^ Jemu chodziło o podwójne if. Przecież czytelniej(i hmm poprawniej[ale nie politycznie xD]) jest użyć &&. @murdalowrida: jak jest więcej warunków, to przypadkiem nie bierzemy ich w nawiasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Nie wiem czy o to ci chodzi, ale znalazłem przykład: PRZYKŁAD :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 @murdalowrida: jak jest więcej warunków, to przypadkiem nie bierzemy ich w nawiasy? W GMie nie trzeba, aczkolwiek jest czytelniej z nawiasami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 A jak zrobić, żeby po wyjściu z pokoju, hero ustawiał się przed drzwiami??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 W Create Kontrolera (który jest tylko raz albo ma ustawione persistent) wstaw: GML global.X=x; global.Y=y; A gdy wchodzisz: GML global.X=x; global.Y=y; A jeśli wychodzisz: GML x=global.X; y=global.Y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 GML player.x = drzwi.x-30; player.y = drzwi.y; Na przykład... : o Następnym razem powiedz coś więcej... :P @up: Wyprzedziłeś mnie... ;0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 GML player.x = drzwi.x-30; player.y = drzwi.y; Mam to w Step ustawić, tak?? I co pod zmienne podstawić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Żal... A jaki skrypt trzeba wpisać, aby po wyjściu z domku, hero stanął przed jego drzwiami??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Żal... Ojej raczyliśmy nie odpowiedzieć szanownemu panu RaV Royalowi oj my... :mellow: A jaki skrypt trzeba wpisać, aby po wyjściu z domku, hero stanął przed jego drzwiami??? Konrad-GM wszystko podał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Z tym żalem to nie do was... 26.II.2008 - ten dzień nie był moim najlepszym... A co do tematu, (żeby off-topa nie robić) to co pod zmienne x, y, X i Y podstawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Nic . Ten kod dziala na zasadzie ze przemiaszcza/tworzy 'player' w miejsce obok 'drzwi' , 30 jednostek na lewo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Ale wywala mi: Unown variable: x ... Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Ale wywala mi: Unown variable: x ... Pewnie obiekt do którego się odnosisz nie istnieje. Albo nie zadeklarowałeś jakiejś zmiennej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Możliwe że albo to co yoda mówi, albo nie ustawiles kolesia w roomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się