zbysheck Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Chodzi mi o to iż obiekt ma pewien sprajt. Obiektów jest dużo i chcę aby jeśli obiekt ma na prawo od siebie drugi obiekt, zmieniał sprajta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Tutaj mam skrypt (autorem jest Nobody) GML if (obj_hero.x<x) image_xscale = -1 else image_yscale = 1 // Obraca sie w lewo lub prawo w zaleznosci od X bohatera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 A tam nie musisz pisac ze to ja napisalem. To sa podstawowe wiadomosci ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbysheck Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Chyba nie do końca to to co chciałem. Chodziło mi o coś takiego: Jeden obiekt, ale przy wczytywaniu sprajtów, chcę żeby wybierały sobie inne w zalezności od tego gdzie są połozone [względem innych obiektów]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 https://gmclan.org/index.php?plik=29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbysheck Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Heh... nawet nie pomyślałem o przykładach, dzięki. W sumie tylko nie wiedziałem co to te position_meeting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbysheck Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 I jeszcze szybkie pytanie - jak obrócić sprajt o 90 stopni powiedzmy w prawo ale komendą, a nie w edytorze grafiki jakimś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 image_angle=-90; Musisz mieć wtedy wersję Pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbysheck Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 No to niby dobrze robiłem, ale coś nie wychodzi miałem tak: GML if u=1 && d=1 && l=0 && r=1 then image_index=blabla && image_angle=90 nie dość że nie obraca to nie zmienia sprajta, bez image angle zmienia sprajta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 image_index=blabla && image_angle=90 O_O && między wyrażeniami? WTF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Na polski: GML if u=1 && d=1 && l=0 && r=1 then { image_index=blabla; image_angle=90; } Poprawiony kod :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbysheck Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 heheh... dzięki =D begginer jestem to robie takie głpie błędy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się