Grela Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 jaki jest kod jeżeli obj hera jest cały "zanużrzony" w obj. wody? Z góry dziękuję :) 2/3 błędy... (jeden był w temacie xD) prawie warn gnysek Oh gnysiu nie wiedziałem jak się pisze zanurzony, już wiem dzięki :) Firefox 2 ma opcję sprawdzania błędów, zainstaluj sobie. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Zbadać jak bardzo "y" obiektu gracza ma się do "y" obiektu wody. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 GML if( hero_jest_caly_w_wodzie()==true ) { //akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 jaki jest kod jeżeli obj hera jest cały "zanużrzony" w obj. wody? Z góry dziękuję :) 2/3 błędy... (jeden był w temacie :P) prawie warn gnysek Oh gnysiu nie wiedziałem jak się pisze zanurzony, już wiem dzięki :) Nie używaj IE, FF rox! Użyj place_meeting(x,y,o_woda); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 czyli: GML if place_meeting(x,y,o_woda) { //akcja } else { } ? Używam Opery Kryniaku :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Grela, a ten kod co ja podałem to jest zły? Pytałem się samego Tymona i on mówi, że to dobrze jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Jest zły wiem, że obaj se jajca robicie nie chodzi tu o variable. Kryniak, nie działa, jak dotknie wody to odrazu robi akcje a powinien jak jest cały w wodzie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Jest zły wiem, że obaj se jajca robicie nie chodzi tu o variable. A co tu mają zmienne do tego? Poza tym ten kod jest poprawny jeżeli stworzysz sobie taką funkcję =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Jest zły wiem, że obaj se jajca robicie nie chodzi tu o variable.Cóż za niebywała przenikliwość! =o Co do Twojego problemu: jeżeli obiekt jest zwykłym prostokątem, to wystarczy sprawdzić wysokość sprita i origin, a potem porównać z wysokością sprita gracza i jego pozycją y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Woda to prostokąt rosnący w górę a hero to człowiek...w tym problem, że nie wiem jaki to kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Woda to prostokąt rosnący w górę a hero to człowiek...w tym problem, że nie wiem jaki to kod. Dżizas, GML if ( ( place_meeting ( x,y, obj_woda ) && ( y-(sprite_height/2) > obj_woda.y ) ) { //blablabpleplepfrrr } orgin sprita wody daj na sam górny brzeg. Albo pobaw się też sprite_height Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Firefox 2 ma opcję sprawdzania błędów, zainstaluj sobie. gnysek Jeśli nie ma zainstalowanego polskiego języku na kompie to dla niego wszystko to błędy ;p;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się