Skocz do zawartości

jeżeli jestem zanurzony


Grela

Rekomendowane odpowiedzi

jaki jest kod jeżeli obj hera jest cały "zanużrzony" w obj. wody?

Z góry dziękuję :)

 

2/3 błędy... (jeden był w temacie xD) prawie warn

gnysek

 

Oh gnysiu nie wiedziałem jak się pisze zanurzony, już wiem dzięki :)

 

Firefox 2 ma opcję sprawdzania błędów, zainstaluj sobie.

gnysek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki jest kod jeżeli obj hera jest cały "zanużrzony" w obj. wody?

Z góry dziękuję :)

 

2/3 błędy... (jeden był w temacie :P) prawie warn

gnysek

Oh gnysiu nie wiedziałem jak się pisze zanurzony, już wiem dzięki :)

Nie używaj IE, FF rox!

Użyj place_meeting(x,y,o_woda);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest zły wiem, że obaj se jajca robicie nie chodzi tu o variable.
Cóż za niebywała przenikliwość! =o

 

Co do Twojego problemu: jeżeli obiekt jest zwykłym prostokątem, to wystarczy sprawdzić wysokość sprita i origin, a potem porównać z wysokością sprita gracza i jego pozycją y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda to prostokąt rosnący w górę a hero to człowiek...w tym problem, że nie wiem jaki to kod.

Dżizas,

GML
if ( ( place_meeting ( x,y, obj_woda ) && ( y-(sprite_height/2) > obj_woda.y ) )

{

//blablabpleplepfrrr

}

 

orgin sprita wody daj na sam górny brzeg. Albo pobaw się też sprite_height

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...