Nikas Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 NIEEEEE!!!!!musiałem to zrobić napisałem temat w pytaniach dla początkujących....koszmar ;/ dobra tam,przejdźmy do rzeczy if distance_to_object(obj_gracz >5) ! sprite_index=spr_pozeraczkastoi sprite_index=spr_pozeraczkaatak otóż ja nie umiem operować tym not i ! :P i prosiłbym o poprawienie tego superdennegowypasąckiegojozinazbazina kodu THX! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 if ( distance_to_object(obj_gracz) > 5 ) { sprite_index=spr_pozeraczkastoi } else { sprite_index=spr_pozeraczkaatak } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Thx dark,zapomniałem o else :P temat zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 a jeśli chciałbyś bardziej w stylu tego co w pierwszym poście, to wykrzyknik nie tam: GML if !distance_to_object(obj_gracz >5) then sprite_index=spr_pozeraczkastoi //inaczej if not distance_to_object(obj_gracz >5) then sprite_index=spr_pozeraczkastoi //inaczej if distance_to_object(obj_gracz >5)=false then sprite_index=spr_pozeraczkastoi else sprite_index=spr_pozeraczkaatak; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi