Skocz do zawartości

kriso99

Użytkownicy
  • Postów

    434
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    kriso99 otrzymał(a) reputację od Adriann w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    siemano

    co wy na to?
  2. Super (+1)
    kriso99 otrzymał(a) reputację od Konrad-GM w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    siemano

    co wy na to?
  3. Lubię (+1)
    kriso99 otrzymał(a) reputację od Uzjel w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    siemano

    co wy na to?
  4. Super (+1)
    kriso99 otrzymał(a) reputację od gnysek w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    siemano

    co wy na to?
  5. Haha (+1)
    kriso99 przyznał(a) reputację dla Nikas w Galeria Grafik   
    Planuję z nim całą serię, mała odskocznia. Szybkie, proste i przyjemne.
     
    EDIT:


  6. Lubię (+1)
    kriso99 przyznał(a) reputację dla I am Lord w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Własna, to jest nienewtonowska fizyka. Bardzo duże uproszczenie fizyki, cholernie szybka implementacja idealna do zastosowań miękkich obiektów i particli.
    Algorytm obliczenia fizyki jest niezwykle prosty, ponieważ operuje się jedynie na zmianie pozycji punktów, nie ma tutaj wektorów prędkości i sił. 
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Algorytm_Verleta
    A tutaj bardziej ludzkie wyjaśnienie: http://www.gamasutra.com/resource_guide/20030121/jacobson_pfv.htm
     
    Tego typu algorytmy są z powodzeniem stosowane w grach 3D gdzie się oblicza fizykę, krzaków, trawy, włosów, peleryn i innych miękkich obiektów.
  7. Super (+1)
    kriso99 przyznał(a) reputację dla I am Lord w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Skończone
     
  8. Haha (+1)
    kriso99 przyznał(a) reputację dla ediepl w VR, czy Gamemakerem da się zrobić grę na Gogle wirtualnej rzeczywistości?   
    catch the clown vr 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...