Skocz do zawartości

LolikZabójca

Użytkownicy
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Wow! (+1)
    LolikZabójca otrzymał(a) reputację od Adriann w Szukamy programisty do wykonywania gier komputerowych na poważnie   
    Ciekawa oferta. Jeśli tylko płacisz odpowiednio to mogę coś pomóc. Widzę, że mój poziom programowania będzie dosyć mocny, jak na obecne produkcje które widziałem z Twojej strony(bez obrazy). Zapraszam na priv. Jeśli dasz mi na papierze dochody które ustalimy to chętnie sobie coś dorobię.
  2. Wow! (+1)
    LolikZabójca przyznał(a) reputację dla gnysek w W którą stronę obraca się najoptymalniej   
    Przypominam o funkcji angle_difference
  3. Super (+1)
    LolikZabójca otrzymał(a) reputację od Kewin w Szukam grafik do gry   
    Ja nie zakładam, że nie da się. Ja tylko wiem, że osobom które nie mają odpowiedniego pomysłu na promocję, a założenie typu: "dać coś na fb ads, google adwords, trochę ad moba i innych reklam wykupię i będzie git" jest bardzo trudno wypromować grę. To trudny rynek. Powtórzę jeszcze raz - chodzi o to, by wywołać jak najwięcej emocji u jak największego grona odbiorców. W dodatku fajnie gdyby to były emocje związane z ciekawością która pcha leada do sprawdzenia produktu. Czasami da się to zrobić bez użycia nawet złotówki. Natomiast jeśli ktoś nie wie jak to robić, to na rynku gier nie pomoże mu żadna kwota(chyba, że będzie to na prawdę duża kwota, ale to nie są kwoty rzędu 10-20tyś, raczej kilka razy tyle, a i tak efekt może być porównywalny do dobrze zrobionej kampanii za grosze). Dlatego wskazałem Ci sposób myślenia. Nie ilość reklam, ani fundusze na kampanie reklamową, a to do ilu osób taka reklama dotrze i ile spośród nich zaciekawi, a nie przeleci przed oczami jak typowa reklama się liczy. Czyli generalnie na rynku gier liczy się nie konwencjonalność prowadzenia działań marketingowych. Później mnożysz efekt nastawiając się bardziej na influencerów niż klasycznych reklam(także w postaci organizacji i firm - choćby recenzentów gier czy portali o grach). To bardzo, bardzo trudny rynek. Polecałbym Ci nie lekceważyć tego. I nie chodzi o to, żebyś się poddał tylko przeprowadził dokładną analizę potencjalnych problemów w promocji i znalazł na nie rozwiązania. No i potrzebujesz osób które na prawdę wiedzą co robią jeśli chodzi o reklamę. Dodatkowym atutem gdyby sama gra też miała w swojej rozgrywce już potencjał do zrobienia szumu. Szum można robić na różne sposoby. Czymś co się sprawdza u wielu(i sięgają po to bardzo często nawet najwięksi giganci) to kontrowersyjność. Ale to nie jedyna droga. W każdym razie pamiętaj, żeby nie utopić pieniędzy w bezpłciowych reklamach, wyglądających jak każda inna i która nie wywoła w odbiorcy żadnej większej reakcji niż "niech się już skończy". I nie bój się zapłacić bardzo dużo odpowiedniej osobie która zrobi to dobrze, bo to może być kluczowy czynnik dla Twojego sukcesu. Tu też przestrzegam przed tym, że ktoś kto bierze dużo, albo jest pracownikiem dużej firmy nie koniecznie musi być najlepszy. Właściwie w marketingu unikał bym molochów. Oni działają proceduralnie, schematycznie i raczej już dawno zjadła takie duże firmy rutyna(oprócz małych wyjątków). Że nie wspomnę o tym, że potrafią brać z miejsca kolosalne stawki za coś, co nie jest tego wartę. Najlepiej poszukać jakiejś konkretnej osoby która wie co robi niż firmy. Upewnij się, że jeśli masz osobę od marketingu w teamie, to jest to to odpowiednia osoba. Jeśli chodzi o branżę gier to marketing to coś, co może okazać się kluczowe co do tego, czy Twoja gra odniesie sukces. A w marketingu nie ma przypadków. Są tylko związki przyczynowo-skutkowe i kreatywność + psychologia + socjologia + znajomość nowoczesnych + nieszablonowych metod docierania do klienta. Ty potrzebujesz kogoś kto ogarnia to wszystko. To nie jest branża jak większość. Choć pieniądze w stosunku do włożonej pracy potrafią być dużo, dużo większe niż w większości branż. Zakładam oczywiście, że masz na prawdę przełomowy i ciekawy gameplay, bo jak planujesz kolejną indie platformówkę, która ma przyciągać "klimatem" to prawdopodobnie może Ci się nawet ta inwestycja nie zwrócić mimo najlepszego marketingu i lepiej zainwestować w co innego.
  4. Super (+1)
    LolikZabójca przyznał(a) reputację dla unveres w Jak wyłączyć auto uzupełnianie formularzy   
    Wystarczy użyć atrybutu autocomplete="off"
  5. Super (+1)
    LolikZabójca przyznał(a) reputację dla Konrad-GM w Szyfrowanie PHP - > C# - > PHP   
    Jeżeli przechowujesz dane typu karty kredytowe, to fakt, może jakaś dodatkowa warstwa by się przydała. Niemniej jak ktoś Ci już wejdzie na serwer i będzie mógł przeglądać pliki i bazę danych - to Twoje "dodatkowe" zabezpieczenie i tak nie będzie działać, po prostu nie trzymaj kart kredytowych na serwerze, bo jeden wyciek może Cię kosztować sporo  Spróbuj może szyfrowanie AES, MySQL nawet ma funkcję wbudowaną AES_ENCRYPT. W C# masz też systemową klasę System.Security.Cryptography.Aes (powinno działać też na Mono).

    Btw. Jeżeli zależy Ci na szyfrowaniu połączenia Serwer -> Klient, to w zupełności wystarczy Ci SSL (bo próbujesz szyfrować dodatkowo dane w PHP, których i tak nikt nie zobaczy), nikt nie podejrzy takich danych, serio, nie ma czegoś "lepszego".
  6. Ooooj (-1)
    LolikZabójca otrzymał(a) reputację od Chell w PDO prepare działa jakby miał lowercase   
    A niech mnie pozywają ile chcą ? Nie ma co się wszystkiego bać, bo człowiek niczego by nie zrobił. I tak nikt nie ma pojęcia czy mam dostęp do jego hasła czy nie. Później zamierzam dodać hashowanie, ale na razie nie ma na to czasu. Natomiast doceniam próbę uświadomienia mnie, bo zawsze warto się czegoś dowiedzieć, ale tutaj chodzi o to, że w ostatecznej wersji strony chcę dodać hashowanie. A takie pytanie jeszcze jak już o tym rozmawiamy. Jeśli używam hasha to jakiego typu pole musi być w MySQL? I jak przekazywać poprawnie dane przez PDO?
    Co do tematu... Problem w tym, że z tabelką jest wszystko okej. Mogę do niej bez problemu zapisać wielkie i małe litery. Ale jak je rozróżnić? Kodowanie tabeli to UTF8_polish_ci
     
    Wpisanie ręcznie komendy Select do PMA też nie rozróżnia wielkości liter. 

    @e: a nawet posłucham mądrzejszych i zrobię hashowanie od razu  Dzięki Threef za linki! Tylko jakie ustawienia tabeli zrobić? Pod jaki typ zmiennych?
    @e: password_verify ( string $password , string $hash )  - jako argument dwa muszę podać hasło shashowane, tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...