Uzjel Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Tytuł: Waraxy 0.5 Gatunek: Scrolling space shooter. Opis:Scrolling shooter z obszernym sklepem i wieloma poziomami :) 12 poziomów - na każdym inne zadanie do wykonania 60 - poziomów ulepszeń statku 10 - kolorów laserów 10 - statków Poziomy po 9 mogą być niedopracowane. Czas grania powyżej godziny Flaki sobie wyprułem żeby zdążyć x) Download:http://www59.zippyshare.com/v/12734147/file.html Rozmiar pliku: 1,80 MB Autorzy: Uzjel Grafika: Uzjel @Edit: Zapomniałem jeszcze o dwóch ważnych rzeczach. Pierwsze primo: brak zapisywania gry Drugie primo: w czasie gry przytrzymanie jednocześnie strzałek ( Lewo + Prawo) pod dwóch sekundach zakończy poziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Co tam robi dll od Dx9c? Btw mój temat :D sam chciałem na niego zrobić taką grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 GMS to wkłada do paczki z grą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Powiedz tylko że dałeś bitmapę jako tło, proszę! Studio ma bug (którego jeszcze nie zgłosiłem) że wszystko się psuje na zintegrowanych kartach. Edit: Tak to wygląda.A wystarczy ustawić background na nawet czarny pixel 1x1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunflower Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Threef: może Uzjel chciał przy okazji zrealizować grę w temacie "A gdyby kosmos był biały?". :P Póki co pograłam sobie trochę, ale gra nie przypadła mi specjalnie do gustu. IMHO rozwój jest raczej zbyt powolny i trzeba strasznie grindować, żeby dojść do jakiegoś sensownego wyposażenia. No, chyba, że któraś ze statystyk, jak "Ship ammo", "Laser col" albo "Ship type" robi coś, o czym ja nie wiem, bo to pierwsze w ogóle nie wiem co zmienia (brzmi, jakby była większa amunicja, ale przecież amunicja jest nieskończona, a nie zauważyłam, żeby były wyraźne "seryjki" przerywane przeładowaniem), a dwa pozostałe zdają się pełnić wyłącznie funkcję ozdobną. Oczywiście, jakby były jakieś opisy, to historia byłaby zupełnie inna, a tak to jestem raczej pogubiona. >.< Co do samych misji, na czwartej już mnie wkurzały te wszystkie red i green fightery, przynajmniej na piątej pojawiły się kamikadze, ale i tak to to za bardzo się przeciąga. Na razie jestem na poziomie 6 i pewnie wrócę do gry po jakimś czasie (z włączonym komputerem zostawionym ^ ^"), ale póki co nie jestem specjalnie zachwycona. Zwłaszcza, że o ile gra Vadera wywoływała u mnie luźne skojarzenia z Meat Boyem (bo dość trudne i dynamiczne), to tutaj bardziej przychodzi mi na myśl flashowy RPG Castaway (bo trzeba okropnie grindować, a tzw. questy polegają głównie na: "zabij tyle tego i tamtego"). Moim zdaniem w tej turze lepsza jest gra Vadera. ^ ^' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Głupi nie jestem ;) Dobrze wiem że trzeba grindowć. Miałem na po prostu ochotę i mam zamiar zrobić z tego większy projekt w przyszłości. Threef, zaraz zrobię poprawkę. @Edit: http://www59.zippyshare.com/v/12734147/file.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunflower Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Ależ nie chodziło mi o to, że grinduje się w ogóle, tylko że grinduje się zdecydowanie za dużo. ^^" A brak opisu co niektórych ulepszeń może jeszcze bardziej zamieszać. Przyznam jednak, że gra zrehabilitowała się późniejszymi etapami (szczególnie ciekawe są dronki, choć cokolwiek upierdliwe), choć czasami irytował mnie brak balansu (np. w 11 poziomie jak się już pokonało wszystkie wymagane zielońce i dronki, to zostawało jeszcze od groma kamikadze), a "wspólny" licznik procentowy, nie pokazujący ile jakich statków konkretnie mi zostało do wyniszczenia, też specjalnie pomocny nie jest. Przy okazji, poziom 4 jest niefajny; trochę jak poziom 2, tylko bardziej. Ja najchętniej w ogóle bym go wywaliła, tylko zagraca przestrzeń i w ogóle. ^^' W sumie teraz nie wiem, czy powinien wygrać wejder, czy Uzjel. O.o' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Głosuje na Uzjela, podoba mi się ogólne wykonanie oraz jest dość sporo ulepszeń(co w każdej grze mi się podoba :D ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimikolaj Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Głosuje na Uzjela, podoba mi się ogólne wykonanie oraz jest dość sporo ulepszeń(co w każdej grze mi się podoba :D ) . Uzjel, wzioles pomysl kiedy pisalem o chicken indvanders na shoutbox-cie ? XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimikolaj Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 może zrób to na html5 i daj tą gre na http://notdoppler.com/ z lepszymi ulepszeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się