Skocz do zawartości

Sprite'owy interfejs


Mokrad

Rekomendowane odpowiedzi

GML
draw_rectangle( x, y, x + szer, y + 20, false );

draw_rectangle_color( x, y, x + szer / max_hp * hp, y + 20, c_white, c_white, c_white, c_white, false );

Proste:

szer - szerokość paska,

x, y - pozycja lewego górnego rogu paska

hp, max_hp - wiadomo.

wersja ze spritem:

GML
draw_sprite_ext( sPasek, 0, x, y, 1 / max_hp * hp, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha );

 

A co do twarzy to już sam musisz po prostu sprita zamienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
GML
draw_rectangle( x, y, x + szer, y + 20, false );

draw_rectangle_color( x, y, x + szer / max_hp * hp, y + 20, c_white, c_white, c_white, c_white, false );

Proste:

szer - szerokość paska,

x, y - pozycja lewego górnego rogu paska

hp, max_hp - wiadomo.

wersja ze spritem:

GML
draw_sprite_ext( sPasek, 0, x, y, 1 / max_hp * hp, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha );

 

A co do twarzy to już sam musisz po prostu sprita zamienić.

 

Bardziej uniwersalnie użyć:

GML
draw_sprite_part(pasek_spr,0,0,0,(energia_chwilowa/energia_max)*100,20,x,y);

 

gdzie sprajt narysowany jako kolorowy pasek energii nie zostaje ściskany a obcinany (wiem że w tym przypadku to bez znaczenia jest bo pasek jest jednokolorowy). W powyższym "przykładzie" zakładam że sprajt ma 100px szerokości i 20 wysokości.

 

EDIT:

Kurcze sorki dopiero teraz zauważyłem, że to wątek z przed pół roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...