Lordis Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam! Chciał bym się z wami podzielić moim skrawkiem projektu (czyli losowym generowaniem wyglądu statków). Możliwe że się komuś to przyda, bo jest to naprawde dobry pomysł na urozmajcenie gry(by kazdy wróg nie wyglądał tak samo :P ). DOWNLOAD: --> DOWNLOAD <-- SCREEN: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Czy to zwykły image_single = random(image_number)? To jest najprostsze i najszybsze, więc jak inne to troche żal, z resztą to i tak żal, bo takie dosyć proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 ściągnij i zobacz jak sie zrobione ^^ Czy ja wiem czy taki "żal" ... (nie lubie tego słowa, działa mi na nerwy i kojarzy mi się z wypowiedzią dziecka z podstawówki. Bez obrazy oczywiście). Zrobiłem to dla tych którzy nie umieją zrobić, albo nie wiedzą jak zrobić takie rzeczy. A pozatym jeszcze nie spotkałem się z taki a nawet podobnym przykładem wiec komuś napewno się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 No comments..., żal, serio zwykła zmiana numeru obrazka, więc wiesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jak już wspomniałem jest to dla tych, którzy tego nie umieją, a chcieli by coś takiego wykorzystać w swojej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 ROKI, PORAŻKA. Lordis, nie słuchaj się go, bo zgłupiejesz. Nie ściągnął tego przykładu i ma czelność go krytykować. Przykład jest bardzo dobry, żadnych błędów, wszystko ok. Czepiłbym się tylko tego wtórnego tworzenia tych samych instancji i skróciłbym w ten sposób kod o około 10 linijek. Zasłużyłeś na 5/5, tak trzymaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Wyzwanie - dodaj możliwość automatycznego kolorowania statków przez program wybranymi przez gracza kolorami. Wtedy będzie ślicznie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Działa, fakt. Spełnia swoje zadanie, ale nie wiem czy się nadaje na przykład. Powinieneś maksymalnie uprościć kod i sprawić by był czytelny. Spróbuj zrobić dokładnie to samo, używając jednego obiektu, draw, step i create. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Bardzo fajny pomysł na przykład. Działa przyzwoicie, ale jest niezbyt zoptymalizowany, tj. -niepotrzebne są global.xx i global.yy -nie trzeba niszczyć żadnego obiektu - wystarczy, że zmieni się image_index slotów, zamiast niszczyćź je i tworzyć od nowa -niepotrzebne jest ustawianie kierunku slotów- wystarczy zmiana image_angle. Mimo to, przykład zrealizowany fajnie, dlatego dam 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Dzieki za opinie :) A co do przerobienia to zrobiłem go w miarę swojch możliwości więc nie umiem zrobic np. tego samego w jednym obiekcie. (nie mam pojęcia nawet jak by to mogło wyglądać :P). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Proszę. Poprawiona wersja :) Mam nadzieje, że jakieś wnioski z tego wyniesiesz, i że nauczysz się czegoś ;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Ooo :) Zaraz bede rozkminiał jak to zrobiłeś :) Ale widze ze uzyleś jakiś funkcji, że na jednym obiekcie są 4 sprite. A ja takiej nie znałem więc miałem probilem ze zrobieniem tego w 1 obiekcie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Słuchaj, te pierdoły takie jak sprite, czy visible to możesz sobie sam załatwić. To nic innego jak funkcja draw_sprite_ext / draw_sprite w evencie Draw. Wystarczy użyj funkcji draw_sprite_ext kilka razy w jednym obiekcie w Draw i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się