Skocz do zawartości

Parszywa Dwunastka


LolikZabijaka

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Parszywa Dwunastka

Gatunek: TDS (Top-Down shooter)

 

Opis: Gra odbywa się w latach 1943-1945 Czasy II wojny światowej dla Majora Reismana przyniosą sporo kłopotów. Porwanie i śmierć przyjaciela motywuje Johna do walki z Rzeszą nimiecką. Pochodzi z Polski jednak wychowywał się w stanach. Zna dwa języki polski i angielski. Ma dziewczynę Paulie którą Niemcy porywają w 1945 r.

 

Download:Gra

Rozmiar pliku: 27 MB ( muzyka :( )

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Ja, Marek.S, Pablo-GM

Fabuła:
Ja

Grafika:
Ja

Muzyka:
Internet :P

Screeny:

 

2.png

1.png

 

Temat napisany za pozwoleśtwem Ranmusa, aha i proszę o usunięcie starego tematu :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muzyka trzyma klimat, ale przeklinanie w obecności przełożonych już nie.

 

Jeśli Ci się uda wyjebać headshota znacznie osłabimy wojsko Berlinskie

Wait... WHAT?

 

Relacja na żywo z Parszywej Dwunastnicy!

15:48 - Przed chwilą John dowiedział się, że szwaby mają AUTOMATY. Ale i tak skończą na glebie w kałuży krwi.

15:49 - John uczy się otwierać drzwi.

15:50 - John otwiera i zacina się w drzwiach. Ben, stary precel czyta wyborczą. I myśli, że Richard nie żyje. John jest twardy jak nieugotowane pierogi ruskie.

15:51 - John dostaje pistolet i rusza na zamek wroga. Szabelki i konika - brak.

15:53 - John wymordował pół szkółki leśnej nie daleko Berlina

15:54 - John ginie trafiony kulą z pistoletu snajperskiego zza ekranu. Staś uczy się zapisywać grę.

FUNNY FACT: Po śmierci i powrocie do menu nie widać kursora.

15:56 - John zyskuje odporność na kule z pistoletu. Magazynki szwabów nie mają końca.

15:58 - John ginie trafiony kulą z pistoletu snajperskiego zza stołu. Staś odkrywa, że w menu nie da się wczytać gry.

15:59 - John ginie trafiony kulą z pistoletu snajperskiego.

16:02 - John ginie trafiony kulą z pistoletu snajperskiego.

16:04 - John zabija snajpera z pistoletem. Zmęczony po pojedynku w klimacie Maxa Payne, nie może podnieść karabinu w lesie.

16:05 - Naziści słuchają amerykańskiej muzyki. John, gdyby mógł, pokiwałby głową z uznaniem.

16:06 - John ginie trafiony kulą z pistoletu snajperskiego.

FUNNY FACT: To jest jedyna broń której kule mogą coś mi zrobić.

16:07 - Pojedynek na Maxa Payne i bluzganie w sztabie.

16:08 - "Ocho widze ten burdel i kilka innych domow, no nic biere bron od Bena i wyruszam." Richard widział Fushera pod prysznicem, dlatego go zatłukli.

16:09 - J:"Richard zawsze lubial chłopcow." G:"Lubiał co"

16:10 - Ben podsłuchuje rozmowy sztabu. John otrzymał byle jaki rewolwer i paczkę amunicji. Szabelki i konika nadal brak.

16:12 - Sztab zabrał Johnowi karabiny i strzelbę.

16:13 - Nieruchome, nieśmiertelne makiety Niemców zaskakują Johna i jego sten.

16:15 - Niemcy się budzą...

16:16 - ...tylko dwóch.

16:16 - Kanonada pistoletów snajperskich. F7.

16:17 - F7.

16:18 - F7.

16:19 - F7. Walę głową w klawiaturę szukając cheatów.

16:19 - Podziałało. Zabiłem Fushera, potem z nim porozmawiałem i w nagrodę pojechałem do Polski. Urra!

FUNNY FACT: "Luger to wspaniały złom."

16:21 - Broń maszynowa jest dla miękkich parów. Luger wymiata. John zaczął misję z podwójnym magazynkiem.

16:23 - Kończy się luger, zaczynają się pistolety snajperskie. F7

16:24 - F7

16:25 - MAGIA SPRINGFIELDA. They see me snipin' they hatin'

16:26 - W momencie gdy to piszę, trzech Niemców strzela do Johna z MP40. Brak reakcji. Niemcy przegrają te wojnę.

Od 16:26 do 16:32 nudne latanie z karabinem po mieście.

16:33 - "Jaki ze mnie szwab polak nie szwab"

16:34 - Podczas walk powstańczych Niemcy uderzyli Johna w plecy.

16:35 - I porwali dziewczynę która razem z Johnem przyjechała do okupowanego kraju ._.

16:35 - John zagryza strażnika.

FUNNY FACT: Strażnicy w więzieniach mają przy sobie 500 sztuk amunicji.

16:36 - Niemcy noszą colty i nie reagują gdy więźniowie biegają ze stenem.

16:37 - Spleciony w miłosnym uścisku w ciasnym korytarzu, John zabija Niemca za ścianą.

Od 16:37 do 16:40 strzelanie Niemcom w plecy.

16:41 - Gra zaczęła się ciąć a John odkrył, że potrafi omijać kule. Matrix'45

16:42 - John odkrywa kolejne zdolności. Jeśli się nie rusza, Niemcy przestają strzelać.

Od 16:42 do 16:46 John próbuje podnieść dokumenty.

16:46 - John olewa zadanie zlecone przez sztab i ratuje dziewczynę.

16:47 - John znajduje dziewczynę. "Paulie?" "John?" "Paulie!!!" "John!!!" Obok stoi Niemiec, pewnie wzruszony sceną.

16:48 - Napisy końcowe. Uczucie niedosytu. Godzina grania. Duch Majora Johna uśmiecha się do mnie zza monitora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie ciesze :)

Chcialem jeszcze przedstawic kilka beldow z poprzednej wersjii ktorych nie mysle ze poprawiles.

1.Tak random obrazen

2.Jak i random naboi w broniach podnoszonych z ziemi

3.Pump-Action to sniperka :)? Strzela jeden potezny pocisk. Nie tak to powinno wygladac

4.Jaskrawe dywane sa be :(

5.Strasznie wolne wypowiedzi, onie sobie literuja co mowia czy co?

6."Jack, przynies mi MP40, ale nie zwracaj uwagi ze mam jedno na stole. Nie nie dam ci go."

7."Choc" i inne ortograficzne bledy

 

Jak cos to pisz na PW chetnie pomoge. Nudze sie i tyle :P

 

Z przeklinania sie nie ciesze :( Nie nadaje to klimatu. Zgadzam sie z JS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest miło, fajnie. Jest to, co powinno być. Owszem, można czepiać się do fabuły bo jest... no taka... słaba? :]

Da się grać bez miski na wymiociny przy komputerze, czy jest ok.

Ale gdzie jest ten klimat, o którym tak krzyczycie? Mh? Klimat to jest w Zarazie, głównie stworzony jest przez nadciągające

ze wszystkich stron grzybkowe potworki, ale czuć, że walczy się o to życie, maniakalnie obserwuje się wskaźnik amunicji. (Który wrednie spada do zera po dłuższej strzelaninie :D)

 

Dam grze 7/10, gdyż widać dla niej przyszłość :] Czekam na "Parszywą Dwunastkę 2" (Parszywa Dwudziestka Czwórka? xD)

 

Co daje 3.5/5, zaokrąglamy do 4...

 

I mamy piękne 4/5 (10/10 trzymam dla Aliens Attack On Colony i Zarazkę :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@Japaaan: no dzięki :D.

 

Grało się naprawdę miło, a nawet chwilami klimatycznie. Grafika może niezbyt ładna, ale w miarę estetyczna. Dialogi jak zwykle beznadziejne, ale da się wytrzymać. Dawno nie było tu gry która bym mi się w jakiś sposób podobała, więc 5/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy chcę wczytać grę po jej wyłączeniu i ponownym uruchomieniu często wyskakują mi różne błędy prawdopodobnie związane ze ścieżkami przeciwników. Przydałaby się możliwość wczytania gry z menu. Poziom dialogów odrzuca i psuje klimat, mógłbyś napisać je bardziej wysublimowanym językiem, najlepiej bez użycia przekleństw. Zdarzało mi się zablokować na amen przy żółtym samochodzie w pierwszym poziomie ale na to na upartego można przymknąć oko.

 

Mimo to gra mi się na prawdę podoba i zamierzam poświęcić jej trochę czasu aby ją ukończyć. Widać że włożyłeś w nią dużo pracy, jednak następnym razem zanim umieścisz grę na forum pozwól w nią zagrać komuś innemu aby wyeliminować przynajmniej te widoczne na pierwszy rzut oka błędy. Wstawiłbym 4 ale wytrwałeś i ukończyłeś ten projekt nie porzucając go po jakimś czasie jak to się dzieje w wielu przypadkach, w takim wypadku mimo tych wszystkich błędów daję 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, zagrałem i mogę stwierdzić, że gra jest o dużo lepsza od wcześniejszej wersji chociaż nadal są bugi jak np. Niektórzy wrogowie do nas nie strzelają, bo zapisaniu gry wyjściu z niej i wczytaniu pojawia się błąd, który wyłącza grę. Po za tym gra ma swój klimat tylko jak na tyle pracy wydaje mi się dość krótka.

Grafika: 4/5

Muzyka: 4/5

Fabuła: 2/5

Grywalność: 4/5

+Klimat

+Duży arsenał broni

-Durne dialogi

-Kilka niedociągnięć

Ogółem: -4 (ale naprawdę naciągnięte)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojawia się błąd, który wyłącza grę.

Tak to nieprofesjonalnie brzmi. To byl fatal error :)

Ciekawi mnie to, lubie wziasc colta powoli skradac sie za wrogiem i mu strzelic w leb, ale dlaczego jesli doaruje mu zycia przez nasteppne 5 sek zacznie on isc w strone wody i gdy do niej dojdzdie sie nie zatrzyma lecz na sile bedzie chcial pokonac niewidzialna sciane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...