Exigo Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Tytuł: Tytuł?... Jeszcze mam czas aby wymyślać tytuły, ale powiedzmy że gra będzie podobna do Mr. Potato. Gatunek: Platformówka, a jak?! Opis: Jak to bywa w gierkach platformowych... skromna, prosta fabuła, miła atmosfera... wszystko się jeszcze zmieni. Autorzy: Programowanie: Ja, Loader Tymona oraz Bloom Psychixa. Fabuła: Chyba... ja. Grafika: Ja Muzyka: Ta cisza jest mojego autorstwa. Screeny: Screeny wam oszczędzę, i za to dam exek abyście mogli "dotknąć", a nie tylko zobaczyć: https://gmclan.org/up3290_4_Game.html Edit: Ups.... zapomniałem dodać że ten Bloom jest autorstwa Psychixa. A, jeszcze coś. Jeśli wam się tnie, to zainwestujecie w lepszego peceta lub kliknijcie klawisz "B". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Fajnie się zapowiada. Ta roślinność hmmm... podoba mi się taka. Jeżeli w grze będzie można strzelać to zrób że jak strzela się w rośliny to one się łamią i przewracają. A co do gry to narazie 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 screeny bez pobierania plx!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 @UP To jest beta gry a nie screen <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Nom... przecież pisze, pieter... "dam exek". A propos, teraz pracuję nad interakcją trawy z graczem... czyli jakby... trawa się "odgarnia" od gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Chodzi mu o to żebyś dał screeny na IS : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Dość nawet fajne.... dam ci może te 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Mam pytanie.... Pomyślałem żeby do gry platformowej wcielić kilka elementów RPG. Chodzi mi o ekwipunek, zadania, rozwój postaci(statystyki i umiejętności) itp. Co o tym myślicie?Nawet jeśli zrobię te statystyki... to czym one będą? :P Może np. 'skoczność'? - czyli im więcej w to zainwestujemy, tym wyżej będziemy mogli podskoczyć. Zaproponujcie coś. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Za dużo RPG-owania na GMClanie, dużo za dużo. Prędzej zrób z tego coś na wzór Super Metroida, bo to świetna gra była. Grafika jest zbyt jaskrawa. Jeśli wzorowałeś się na grach z GBA, to wiedz, że tak było tylko dlatego, że zwykły "gembujadwans" nie miał podświetlenia. Silnik jest mało ciekawy. Postać za wysoko skacze. Na razie mogę dać tylko 2/5, sori! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 "Super Metroid"?... sorry, ale nie wiem o czym mówisz. Jestem zielony jeśli chodzi o tą gierkę. "Wtajemnicz" mnie proszę. Nadal jednak proszę o pomysły odnośnie tych statystyk. :P Edit: 2/5 ?! Byś się wstydził.. T_T Większość gier nawet częściowo nie dosięga temu co zrobiłem, a dostają lepsze oceny?... Maskarada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Mam pytanie.... Pomyślałem żeby do gry platformowej wcielić kilka elementów RPG. Chodzi mi o ekwipunek, zadania, rozwój postaci(statystyki i umiejętności) itp. Co o tym myślicie?Nawet jeśli zrobię te statystyki... to czym one będą? :P Może np. 'skoczność'? - czyli im więcej w to zainwestujemy, tym wyżej będziemy mogli podskoczyć. Zaproponujcie coś. :P A ja jestem jak najbardziej za, takie rzeczy dodają tylko na grywalności, a to w sumie jest najważniejsze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Co do statystyk. Kiedy przeczytałem o skoczności, wpadł mi do głowy pomysł o momencie w grze, kiedy gracz nie może doskoczyć na platformę, idzie do magicznego sklepu po eliksir skoczności który dodaje ileś tam pkt. do skoku na kilka sekund. Można by zrobić takie rpg-platformowe ;p Co do gry. Jak dla mnie grafika jest piękna. Płynna animacja i "wogle" ;p Czekam na dalsze testy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Super Metroid - http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Metroid. Biegasz zakutą w kombinezon dziewoją i próbujesz znaleźć jakąś larwę móżdżku (Metroid, ale zarąbiście do zdefiniowałem) na jakiejś planecie. Dużo rodzajów broni, umiejętności bohaterki rosną wraz z postępem w grze. (Pablo pewnie zabije mnie za ten opis) Nadal jednak proszę o pomysły odnośnie tych statystyk. Zrealizuj to tak jak w Metroidzie - zbierasz powerup i np. możesz zamieniać się w kulę, dostajesz nową broń, dalej skaczesz itp. PS. 2/5 dostajesz dlatego, że bezcelowe bieganie kwadracikiem po planszy z ładną grafiką nie dostaje więcej niż skończone gry. Może to surowa ocena, ale na razie masz mało zrobione. No i to nie jest twoja pierwsza gra, całkiem długo siedzisz na GMClanie i stać cię na więcej. Ja zarabiałem 1/5 dlatego, że dałem w RPGu skrajnie idiotyczną fabułę (mimo że silnik nie był zły). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 To nie animacja. To vertexy opierające się na funkcjach. :P Co do Metroida, hm... pomyśle, może być niezły pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 bardzo podoba mi sie ta trawa, świat jet przez to taki żywy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 A to będzie strzelanka ? Bo nie za wiele napisałeś <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Cóż, Kuba... Nie napisałeś nic o fabule, screenów nie dałeś, a jedyne, co dałeś to próbka gry, na dodatek... mała...? Może i grafika jest fajna, ale co z tego? Co jest fajoskiego w bieganiu nienaturalnie wysoko skaczącym kwadracikiem (swoją drogą to nienaturalny jest skok tego kwadracika... :P) po, może i ładnej, planszy...? Grafika to nie wszystko... A na pewno za mało, aby dawać zapowiedź. A tak swoją drogą, to kiedyś dawałeś link do tego an ShoutBoxie. Jeśli dobrze pamiętam, to to było z... 3 tygodnie temu...? I jedyne, czym się różniła tamta wersja od tej było to, ze tamta nie posiadała bohatera... :P Rozumiem, że grafik interesuje się grafiką. Ale be przesady, aby najpierw robić mega-super-bombowe-i-czadowe efekty, a dopiero później myśleć o tym, o czym będzie gra... :P PS: A, i ta plansza zbyt jasna jest ;) PS2: Ciekawe... W katalogu data jest "równe", gradientowe tło. Ale w grze jest "stopniowe" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Może i grafika ładna, ale to za mało. Przydały by się jakieś utrudniacze. To co pokazałeś to naprawdę bardzo wczesne demo <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 daj przykład trawki :whip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Daj, daj, daj... Sam se zrób! Nie ma na tym świecie nic za darmo, sam też pogłówkuj! Kuba już powiedział, że jest to robione na vertexach i to ci powinno wystarczyć do stworzenia własnej trawki, a nie! -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 daj przykład trawki :whip: 4 vertexy + 1 zmienna + sprite narazie w tym nic nie ma nie oceniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Więc tak... Dawidds, poprzednia wersja była drastyczne okrojona w stosunku do obecnej. Jeszcze wiele się zmieni.... :P Co do trawy... hm, jak Crack mówił - 4 vertexy... (Chociaż w grze jest 6) :D Żeby was nie pozostawać w niewiedzy to powiem wprost!... Gra jest w strasznie wczesnej fazie tworzenia i ukazuje jedynie kawałek poziomu. Ale i tak się ciesze, bo prawie nic tu nie ma, a dostaje w miarę pozytywne oceny które jednocześnie motywują do kontynuowania projektu... (choć co do tego słowa "projekt" mam wątpliwości gdyż mój wkład polega na tym, iż od czasu do czasu usiądę przed kompem i popiszę coś bez zaplanowania.) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 NICE grafa..... ja w Xmas Armando seria 2 postaram sie zrobic tez ladna ( no ale nie az tak bo nie umiem ;D), ale sama grafa nie wystarczy do zapowiedzi... mogloby byc chociaz cos jeszcze oprocz grafitacji.... narazie 3/5 - zapowiada sie calkiem obiecujaca... czekam z niecierpliwoscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się