Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

wczoraj nastąpił zanik prądu i w prezęcie otrzymałem taki błąd przy odpalaniu runnera na andka...

konsola Cmd:

I/yoyo    (15687): DownloadFileTo( http://none:none/GameAssetsDROID.zip , /data/
data/com.yoyogames.runner/files/GameAssetsDROID.zip )
I/yoyo    (15687): Exception on DownloadFileTo java.net.MalformedURLException: j
ava.lang.NumberFormatException: Invalid int: "none"

yoyo runner na tablecie sie odpala, ale jak zauwazyłem w ustawieniach ip jest ustawione jako: none, tez tak macie?

w czym moze tkwić problem!?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Po prostu go usuń. GM:S sam wgra nowy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

robiłem to wiele razy, cały czas to samo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem. Sprawdźmy czy to błąd GM:S czy API Androida: pobierz i uruchom wersję EAP.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

androida, bo to prędzej(przed zanikiem prądu) mi działało, a GM'a juz reinstalowalem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

przy kompilowaniu

Total time: 3 minutes 1 second

cmd /c ""C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_60\bin\jarsigner" -digestalg SHA1 -sigalg MD5withRSA -keystore "C:\Documents and Settings\kriso99\Local Settings\Application Data\gamemaker_studio\keystore.keystore" -storepass xxx -keypass xxx "C:\DOCUME~1\kriso99\LOCALS~1\Temp\gm_ttt_19237\gm_ttt_91443\bin\RunnerActivity-release.apk" alias"

 

jarsigner: unable to sign jar: java.util.zip.ZipException: invalid entry compressed size (expected 5365 but got 5457 bytes)

cmd /c ""C:\adt-bundle-windows-x86-20131030\sdk\tools\zipalign" -v 4 "C:\DOCUME~1\kriso99\LOCALS~1\Temp\gm_ttt_19237\gm_ttt_91443\bin\RunnerActivity-release.apk" "E:\statek-Default.apk""

 

'"C:\adt-bundle-windows-x86-20131030\sdk\tools\zipalign"' is not recognized as an internal or external command,

operable program or batch file.

 

przy reinstalacji przeleciałem jakims cleanerem, wiele pozycji pousuwał, wiec chyba ok

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No to teraz skopałeś po całości. Usunąłeś sobie keystore. Nie mam pojęcia jakie są tego konsekwencje. Wiem że już nie da się wrzucić aplikacji na Google Play. nie wiem czy dalej będziesz mógł kontynuować projekt.

 

Jeżeli masz gdzieś kopię keystore to wrzuć ją w odpowiednie miejsce. Jak nie to w opcjach GM:S wygeneruj nowe. Powodzenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
No to teraz skopałeś po całości. Usunąłeś sobie keystore. Nie mam pojęcia jakie są tego konsekwencje. Wiem że już nie da się wrzucić aplikacji na Google Play. nie wiem czy dalej będziesz mógł kontynuować projekt.

 

Jeżeli masz gdzieś kopię keystore to wrzuć ją w odpowiednie miejsce. Jak nie to w opcjach GM:S wygeneruj nowe. Powodzenia.

em jeszcze nie dorobiłem sie konta na Google Play takze spoko :P

wygenerowałem nowy jednak... efekt jest taki jak podałem

 

edit: znowu zaciesz- działa

tu był problem

"C:\adt-bundle-windows-x86-20131030\sdk\tools\zipalign"

wystarczylo skopiowac z build-tools

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zaktualizuj SDK tak w ogóle, bo google jakieś nowe zapuściło i jak w niedzielę 4 razy musiałem ten program do aktualizacji odpalać na nowo bo jego też aktualizowało. To akurat nie wina YYG, tylko Google często miesza i zmienia ścieżki do odpowiednich plików...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×