Skocz do zawartości
propaganja

dawno tamu aka long time ago

Rekomendowane odpowiedzi

DAWNO TEMU

demo czy tam cos

gatunek: zręcznościówka/gra logiczna/skradanka

 

Garry jest złodziejem, i to mistrzem w swoim fachu, wszystkie konkretniejsze kradzieże (w tym znany na całą okolice "skok na piescień Gorbba" kiedy garry zdjął największemu gangsta w okolicy warty kupe fory pierścień z palca w czasie snu- za co zresztą Gorbb wydał na Garrego wyrok śmierci, i oferuje sporą sumkę za jego głowę) więc nic dziwnego że w końcu zgłosili sie do niego magowie. Przedstawiciel Gildii magów opowiedział garremu co się święci - mianowicie wysłali oni inną znaną złodziejke (dawniej przyjaciółke garrego ale magowie oczywiście o tym nie wiedzą) śladem nekromanty któremu padło na głowe (dorwał arabską księge zmarłych (coś ala necronomicon ale nazwy jeszcze nie wymyslilem) i padło mu na mózg zaczął przywoływać demony, zombiaki i ogólnie szerzy chaos, nikt nie wie na poczatku wiele o jego zamiarach oprócz tego że jest niebezpieczny jak jasna cholera). Złodziejka niestety nie wróciła z wyprawy ogólnie nie dała znaku życia, tak samo zniknał nekromanta, zostawiając po sobie tylko w cholere za zombie-onych miejsc gdzie garry będzie później szukał śladów i poszlak gdzie sie mógł cholernik podziać.

No więc garry zbiera ekipe (na początku jest to inna przyjaciółka bo jako typowy samiec alpha Garry miał w życiu wiele kobiet, potem ratują krasnoluda z opresji, odwiedzają las driad, a ich królowa daje im do pomocy jedną z driad za zadanie które Garry kiedys dla nich wykonał, no i pare innych osob nie chce az tak dokladnie wszystkiego zdradzać) Początkowo akcja dzieje sie w rodzinnym królestwie Garrego - Hakamie, i okolicach. Później kiedy Grry w opuszczonym zamku znajduje notatki poszukiwanego czarownika wyruszają w szaleńczą podróż. Oczywiście Garry głównie szuka przyjaciółki złodziejki, a nie szaleńca nekromanty, którego zamierza wykończyć niejako przy okazji (ogólnie Garry daży sporą niechęcią magów, gdyby nie to że napomkneli o jego koleżanie nawet by tej misji nie przyjał)

No więc po 4 misjach drużyna garrego wyrusza w pościg po połowie świata, a świat to niebezpieczny w którym napotkac można dzikie stwory - i przedewszystkim - nie mniej dzikich ludzi, zarówno armie sojuszu środka świata, jak i barbarzyńskich wojaków z północy, tak zwanych "czarnych". Czarni niszczą wszystko na swojej drodze, więc proste że trzeba ich unikać, ale armi sojuszu unikać trzeba też bo nakręcani przez kanonika Gaspara i jemu podobnych wypowiedzieli też - moze nie jawną - ale za to bardzo brutalną walkę z nieludźmi, a że 3/4 osób z drużyny garrego ludźmi nie jest to jasnym jest że trzeba sie pilnować. Tyle na początek, a później? Później zaczyna sie sieczka, czemu ludzie Gorbba, tak zwane "szpady" (gang) tak pilnie poszukują Garrego że odważyli się porwać znanego na cały świat poety- i przy okazji kumpla garrego - Askiera? Dalej, czemu i przez kogo ludzie Gorbba nagle zostają zaopatrzeni w najnowocześniejszą i zabójczą broń? (jak strzelby, miny, materiały ywbuchowe, nawet roboty), czemu w armiach czarnych pojawili się nieumarli? (a raczej umarli ale i tak chodzą, wiece jak to jest zombie) swoja drogą od kiedy nieumarli wsparli czarnych ludzie z centrum świata zaczeli ostro dostawać w dupe. Wreszcie co sie stało z nekromantą, czemu magowie tak pilnie go poszukują, i co on ma wspólnego z armiami trupów u czarnych? A jakby tego było mało ktos ciągle czycha na życie ludzi Garrego, gdziekolwiek by nie byli przeprowadza doskonale przemyślane skrytobójcze ataki. I jaka w tym wszystkim rola zaginionej złodziejki? zginęła? przeszła na strone wroga, a może po prostu...

I tak skacząc od faktu do faktu Garry będzie ratować świat nawet o tym nie wiedząc.

Narazie dostępni bohaterowie:

Garry-Złodziej

Marry-Czarodziejka

Bombir - Krasnoludzki wojownik

Wiklef - Krasnoludzki saper

Askier - Bard

Zawisza - rycerz na koniu, ma paru giermków do pomocy

Moren - Driada

Dopler - Doppelanger, uważany powszechnie za potfora chaosu, nie ma imienia, zmienia krztałty

prawdopodobnie dojdą

Akrobata

Wampir

i 2 postacie owiane tajemnicą żeby nie zdradzać fabuły, jakaś niespodzianka musi być.

głównie jest to skradanka, ale nie brakuje elementów gry logicznej i czystej zręcznościówki.

Zresztą co ja będę gadał obejrzcie soboe filmik:

https://gmclan.org/up993_4_garry.html

filmik nr.2 (zombiaki w akcji):

http://www.youtube.com/watch?v=64JebQtA8A8

a tu screeny:

grajek.jpg

garet2.jpg

garret.jpg

garretl.jpg

garretn.jpg

zombiep.jpg

strona1.jpg

strona2x.jpg

garet2.jpg

strona3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

link:

http://www.fileserve.com/file/86Pzwn6

+ brakujace dllki ktore trzeba wpakowac do folderu z gra:

http://www.sendspace.com/file/quystn

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Po opisie szykuje się coś ciekawego. Na screenach dużo nie widać, ale już ściągam filmik :)

 

EDIT:

Obejrzałem filmik... Genialne :D Ale mam nadzieję, że poprawisz animacje i głębokość czarodziejki ( podczas skradania się była rysowana za przeciwnikami, którzy powinni być dalej od niej ). Będą dla naszych ludzi jakieś komendy typu "podążaj za mną"? Bo nie widzi mi się trzykrotne chodzenie przez pół mapki, żeby wszyscy dotarli na miejsce :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

stać cię na lepszą oprawę graficzną ;p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
złodzij, Garry
Zbytnio przypomina "Thief'a" tylko Garret = Garry :rolleyes:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Askier to na pewno nie od Jaskier, z grafiką troche słabo, ale zapowiada się nienajgorzej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

będzie lepsza, robie tą gre od tygodnia dopiero :]

największa wczuwe mam z fabuła i dialogami (jakieś 20 minut nagrań w tej chwili), no i samą konstrukcją misji, detalami będzie czas sie jeszcze zająć

Obejrzałem filmik... Genialne :D Ale mam nadzieję, że poprawisz animacje i głębokość czarodziejki ( podczas skradania się była rysowana za przeciwnikami, którzy powinni być dalej od niej ). Będą dla naszych ludzi jakieś komendy typu "podążaj za mną"? Bo nie widzi mi się trzykrotne chodzenie przez pół mapki, żeby wszyscy dotarli na miejsce :P

rozkazów nie będzie, sęk w tym że każdy chodzi innymi drogami, garry umie sie wspiąć, marry skacze po dachach i robi matrixy, bombir włazi w każdą dziure, driada szaleje jak widzi drzewo, a askier umie chodzic tylko po prostej i grać na lutni, także nie przechodzisz kilkakrotnie tych samych kawałków mapki, w lesie i na zamku swoboda totalna skaczesz gdzie chcesz, w lochach zawsze masz wybór w lewo albo w prawo itp. staram sie dbać o to żeby nudy nie było :)

 

a te bledy ze czarodziejka ma zly depth i ze driada znikla 2 razy na filmiku juz poprawione ;]

acha i na liście najbliższych poprawek jest oczywiście to że strażnicy stoją bezruchu jak pałki, będą machać łapami przy dialogach, a kanonik będzie skakać na ambonie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się nieźle. Jedno co mi się tylko nie podoba to animacja chodzenia i to, że kolesie padają na hita i nie ma walki w zwarciu, że np. siłują się a potem z baniaka :P

Ps. Kto nagrywał głos :P ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś dobrze przeczytał ostatni post Propy wiedziałbyś, że głosy nagrywał on i animację się poprawi.

 

Ja za to nie wyobrażam sobie, żeby wykwalifikowany złodziej/skrytobójca/co tam jeszcze nie potrafił od tyłu zabić człowieka jednym dźgnięciem czy skręceniem karku tak, aby przeciwnik nie miał nic do gadania. Ale wpadł mi do głowy pomysł, otóż: gdy chcemy kogoś zabić od tyłu pojawia się jakiś pasek, czy coś w tym stylu i trzeba kliknąć w odpowiednim momencie, żeby się udało. Inaczej przeciwnik nas zauważa i trzeba się z nim napieprzać wręcz :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@UP

O to samo mi chodzi :) Przeczytałem post Propy i wiem, że będą poprawione ale po prostu piszę, że nie podobają mi się za bardzo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jakbyś dobrze przeczytał ostatni post Propy wiedziałbyś, że głosy nagrywał on i animację się poprawi.

 

Ja za to nie wyobrażam sobie, żeby wykwalifikowany złodziej/skrytobójca/co tam jeszcze nie potrafił od tyłu zabić człowieka jednym dźgnięciem czy skręceniem karku tak, aby przeciwnik nie miał nic do gadania. Ale wpadł mi do głowy pomysł, otóż: gdy chcemy kogoś zabić od tyłu pojawia się jakiś pasek, czy coś w tym stylu i trzeba kliknąć w odpowiednim momencie, żeby się udało. Inaczej przeciwnik nas zauważa i trzeba się z nim napieprzać wręcz :P

 

Jak może cie zauważyć skoro podchodzi od tyłu,grałeś w thiefa albo splinter cella? To nie jest prince of persia 2 trony...Jak może złodziej się napieprzać wręcz w ogóle bez sensu piszecie te posty,chłop wyrażnie napisał,że to skradanka a wy wyskakujecie z jakimiś paskami i walką wręcz.Nie trzeba być skrytobójcą,żeby kogoś zabić od tyłu to tak na marginesie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Może zauważyć Twoją obecność, jeżeli coś zrobisz źle. Potkniesz się, przypadkiem go dotkniesz, zaszurasz butem o podłogę, cokolwiek. Z resztą to jest tylko propozycja, więc co się tak rzucasz o.o To nie Twoja gra więc decyzja też nie należy do Ciebie.

Po drugie, przydałoby się czytanie ze zrozumieniem. W zdaniu "Ja za to nie wyobrażam sobie [...]" podkreśliłem, że ktoś wykwalifikowany nie powinien mieć problemów z zabiciem kogoś nie zwracając na siebie uwagi. Za to w następnym zdaniu podałem propozycję, gdyż niekoniecznie postać musi być idealnym zabójcą i dodałoby to trochę więcej do roboty niż klikanie przycisku za przeciwnikiem i tak w kółko. ( Nieudana próba zabójstwa, strażnik woła innych i trzeba uciekać )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

pasków itp dawać nie bede, na filmiku byly same udane akcje wiadomo ale nie zawsze tak jest czesto skradasz sie za typa a on zdarzy sie odwrocic i jest przerąbamne, tak samo ze skradaniem i bieganiem, puki co mozna do przeciwnika dobiec i go dźgnąć w przyszlosci przy bieganiu typ będzie mógł Cie usłyszeć, a walki w zwarciu za wiele nie bedzie (chyba ze krasnoludem) bo stawiam glownie na myslenie i główkowanie nie zręczność. A dźwięki puki co nagrałem wszystkie sam z bratem, ale "aktórów" bedzie więcej.

Do tego sam motyw 'zawazenia' zrobilem troche inaczej niz w innych grach, tzn kiedy przeciwnik cie widzi ekran robi sie czerwony powoli, tym szybciej im wyrazniej cie widzi, jesli dojdzie do odpowiedniej alphy - boom, przeciwnik wyciąga miecz i szarżuje,z dźwiękiem będzie to samo, podbiegniesz, usłyszy kroki - ekran bedzie sie robić czerwony, zawsze jest to pół sekundy żeby przestac biegać albo sie dodalić, średnio umiem to opisać ale w grze działa elegancko.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

krasnolud na prezydenta! :rolleyes:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Propa ja mogę użyczyć głosu do jakiejś postaci jeśli trzeba :].

 

E: Co do samej gry zapowiada się ciekawie, grafika prętuje się średnio, ale jak mówisz że zmienisz to wiem że będzie lepsza, grywalność napewno będzię bardzo wysoka. Wieć pozostaje tylko czekać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

acha co do walki wręcz, jeśli rycerz zauważy bohatera i wyciągnie miecz - teoretycznie da sie walczyć, problem jest taki że rycerz ma półtora metrowy miecz a garry tylko sztylet - tak więc wynik takiego starcia łatwo przewidziec, najłatwiej w walce wręcz jest utłuc kobolda, ale koboldy za to na odległość rzucają dzidami. Zabawa zaczyna się gdy do zabawy dołączają się trole, od takiego dziada ani nie uciekniesz (chyba ze w góre) bo jest szybszy, ani go nie nastukasz (a co najwyzej ogłuszysz na kilka sekund krasnoludzkim toporem) a jemu wystarcza jedno uderzenie żeby zrobić z bohatera miazge. Więc jedyne co zostaje to przekraść się po cichu, na szczęscie trolle mają okrótnie słaby wzrok i jeśli stoisz bez ruchu i nie pada na Ciebie żadne konkretniejsze światlo to przechodzą obok troll nie ma bata żeby cie zauwazył. Ogólnie staram sie żeby każdy przeciwnik był inny miał swoje słabe i mocne strony, to samo zresztą z bohaterami, taki złodziej nie bardzo radzi sobie w walce wręcz, ale dobrze sie wspina, zabija od tyłu i zawsze może sciągnąć kogoś z łuku, czarodziejka potrafi gasić pochodnie, leczyć ziomków skakać tzw triplejumpy, no i przedewszystkim dostanie sie wszędzie na niewidzialności, ale w jakiejkolwiek konfrontacji jest bezbronna, nie potrafi uszkodzic przeciwnika, krasnolud malo gdzie wlezie, tylko po protstej i czasem w jakąś jope, ale jak machnie toporem to nie ma cwaniaka we wsi, do tego ma tarcze którą blokuje pułapki coś jak blondas w zielonym z lost vikings, driada może wszystko jak jest w lesie, jak nie ma drzew po których umie sie wspinać potrafi jedynie sciagnac kogos po cichu od tyłu albo dmuchnąć zatrutą strzałką na niewielką odległość, Askier to typowy odwracacz uwagi, nikt go nie atakuje (zaden czlowiek, trol sie skusi) bo kazdy go kocha w koncu najbardziej znany poeta na swiecie, jak zaczyna grać na lutni to ludzie sie schodzą i słuchają, a w miedzyczasie posylasz innych zawodnikow robic swoje, akrobata (w przygotowaniu) jako jedyny umie pływać, i wejdzie wszedzie, szybko biega, wysoko skacze, umie sie wspinać, jedyna jego możliwośc ataku to rzucanie nożami, wampir (w przygotowaniu) jest wszechstronny, najbardziej mocarna postać w grze, ale pojawi sie w zaledwie 2-3 misjach, dobrze walczy wręcz umie latać, robic sie niewidzialny, jedynie światło słoneczne go ostro turbuje więc trzeba trzymać sie cienia, doppelanger (w przygotowaniu) miejscowy hitman, wystarczy podejsc do jakiegokolwiek trupa i można przybrać jego postać, nie tylko wygląd ale i możliwości, doppelangera zakamuflowanego w postać rycerza nie będą zabijac inni rycerze itp. no chyba ze sam zaczniesz atakować ich (warto wybierać jak najbardziej mocarnych przeciwnikwo do kamufażu, mozecie sobie wyobrazic co sie dzieje jak doppelanger przybiera postać trolla), postaci będzie napewno więcej wymieniłem te które już zacząłem/skończyłem robić, ale lista jest ciągle otwarta.

 

Propa ja mogę użyczyć głosu do jakiejś postaci jeśli trzeba :].

Z głosami akurat problemów nie ma, dużo chętnych, a tym bardziej że najlepiej nagrywa sie takie historie przy lolku w domu kiedy zawsze można coś doradzić poprawić itp. ale jakbym mial jakies specjalne zadanie to moge sie odezwać. Puki co nie mam tylko chętnego na podkladanie głosu Askiera, śpiewanie ballad to niekoniecznie łatwe zadanie do nagrania, ale jeśli zmienie nieco konwencje i Askier będzie pierwszym hiphopowcem w świecie fantasy - to napewno kogoś sie znajdzie ;]

EDIT.

Jak ktoś ma jakiś kosmiczny pomysł na bohatera piszcie, a nóż trafi sie jakaś perełka którą wykorzystam w grze :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Fajny by byl taki Czlowiek-Bestia, Moze Wilkolak. Bedzie mial sile Krasnoluda, i zrecznosc zlodzieja, lecz tylko w nocy, w dzien zmienia sie w normalnego czlowieka ktory moze najwyzej od tylu nozem zajsc, albo zagwizdac aby odwrocic uwage.

 

A tak na marginesie to wiecej golych kobit i flakow : )

...

I mowi to 15latek...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ekhmm, mi chyba jakiegoś kodeka brak bo ani winamp ani allplayer nie chce tego odtworzyć, mam tylko głos.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

akurat w tej grze flakow i krwi wyjątkowo mało, bo tylko jak troll maczugą przywali to sie coś dzieje w tym stylu :P a z gołych kobiet masz zieloną driadę, i może gdzies jakies niewolnice wstawie żeby bylo widać czyja gra :P

a tak w ogóle to przyszedł mi do głowy fajny pomysł na postać, mianowicie rycerz jakis wysokopostawiony, bedzie biegał z 5 giermkami kierowanymi przez AI i wydawac jakies proste rozkazy :]

@Crack kompresowalem to kodekiem fddshow czy jakoś w tą mańke

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

niewolnicę powiadasz? hmm brzmi to bardzo hmm... erotycznie.

Co do tych głosów to będę czekał xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

OMG, zedytowalem i sie drugi post napisal : O

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a rozkazami powinny byc:

-Napie****

-****rdalać

 

I takie rozne : D

 

Lol, dodaj doktora who, albo kogos w jego stylu, ze z przyszlosci gosciu. Malo zycia, ale ma daleki zasieg. Tylko do walki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Phoenix: Niezbyt erotycznie ale to jeszcze zalezy co bedzie z nia robic xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrobić żeńskiego odwracacza uwagi, coś jak Askier, ale nie śpiewaniem ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

myślałem o tym ale nie chce z tej gry robić pornola, to nie seria back nie chce przeginać :]

Grałem i przeszedlem wszystko co mam dzisiaj i zajęło mi to półtora godziny wiedząc gdzie i kiedy iść, czyli cholernie dużo jak na półtora tygodnia roboty :D wrzuce niedługo demko jak poprawie pare wrednych błędów, ogólnie wszystko zapierdziela do przodu w zastraszającym tempie, a fabuła zaczyna być rozbudowana jak w jakiejś książce czy coś. W sumie to co najciekawsze tego na filmiku nie widac nagram za pare dni nowy, acha i takie pytanie: co wolelibyscie w tej grze zobaczyc: opór motywów logicznych i kombinowania kim gdzie isć, więcej elementów zręcznościowych, omijania pułapek i skradania i walki czy jak najbardziej rozbudowaną fabułe i nieliniowość, piszcie co i jak żebym popchnął tą gre w jak najlepszym kierunku, bo dawno nie robilem nic tak grywalnego i klimatycznego co w dodatku robi sie tak szybko:)

 

acha i piszcie czy teksty czytane przejdą czy śmierdżą amatorszczyzną, to 1 taki projekt w którym musiałem tak wczuć sie jeśli chodzi o aktorstwo :)

edit.

mam pare pomysłów typu elementy RPG i rozbudowanie postaci, ew. sam wybor postaci którymi chce sie pykać przed misją, to 1 dodałoby wiele frajdy jednocześnie zabijająć klimat typowej gry logicznej, drugie wprowadza mase nieliniowości i opcji na baniowanie, ale też psuje zabawe w grę logiczną, bardziej podchodząc w typową strategię, zastanawiam sie czy zostawic wszystko proste i bezstresowe czy bawic sie w maxymalne rozbudowanie, piszcie co o tym myślicie, jaką gre wolelibyście zobaczyć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Fabuła i elementy logiczne to podstawa i tak zostaw. A co do rugiego pytania to również na twoim miejscu zostawiłbym jak jest. Może ewentualnie przed każdą misją mógłbyś wybrać spośród 2 postaci.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moze wstaw Easter Egga po prostu ze gdzies w lochach da sie wejsc w ciemnosc, a tam niewolnice ciala itd. Nie wejdzie w droge gry ani fabuly, a zrobi swoje : )

 

Ja wole fabule i elementy logiczne, fabula to poprostu najwazniejsza rzecz w grywalnej grze, co to by bylo przechodzic se misje i tyle.

 

Aha, cwiczenie czyni mistrza, w 1 takim projekciie moze i peda te glosy amatorskie, ale z kazdym nowym bedziesz coraz wiecej wiedzial, i coraz lepiej ci bedzie wychodzilo : )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Zbytnio przypomina "Thief'a" tylko Garret = Garry :rolleyes:

Driada Moren swoją drogą występowała też w 'ostatnim życzeniu' Sapkowskiego

A gierka zapowiada się fajowo, chętnie zagram w demko.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Większość postaci jest na kimś wzorowana, ale jednak wszystko jest troche zmienione, to takie zestawienie najfajniejszych moim zdaniem motywow z swiatow fanstasy/gier/książek. Garry czy Askier to ewidentne klony Garreta i Jaskra, ale wpakowałem też pare perełek typu lekko cofnięty na umyśle po walce z trollem krasnolud który uparcie twierdzi że jest gnomem, czy szlachcic-rycerz na koniu z grupką giermków na których bluzga w co drugim słowie, wzorowany na zawiszy czarnym. Fabuła jest ogólnie przegięta, mnóstwo dialogów, w misji na mieście słyszy sie gadki praktycznie non stop, niektóre zupełnie o dupie maryny inne zawierają jakieś szczegóły na temat sytuacji w świecie, razem jest 40 minut dialogów, a dojdzie jeszcze mnóstwo w animacjach poprzedzających misje gdzie dla odmiany słuchać sie będzie głosy naszej ekipy, wszystko trzyma sie kupy, nic oprócz konstrukcji map nie jest tutaj z kosmosu, wszystko ma swoje wyjaśnienie, powiązania, pakty i sojusze między królestwami i ogólnie wpływ wojny na działania bohaterów którzy z wojną nic nie kombinują. Cała historia opowiedana jest przez barda Askiera w karczmie, takze na przerywnikach czesto bedzie pojawiac sie scena jak brzdąka na lutni i strzeszcza co mniej ciekawe momenty, a dotego ucieszny widok jak po przejściu misji 'kamera' przenosi sie do karczmy i Askier dostaje aplauz publiczności a dziewoje wzdychają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest piękne, tylko nie waż się porzucać tego projektu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

kolejna misja gotowa. Tym razem skradamy sie między trolami i koboldami w górach w środku dnia. martwemu trollowi spadł przypadkiem kamień na łeb.

garret.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×