Skocz do zawartości

SIDek

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana SIDek w Rankingu w dniu 26 Lipiec

SIDek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutralny

O SIDek

  • Tytuł
    Chicken

Ostatnie wizyty

713 wyświetleń profilu
  1. jak odpalić kickstartera

    no właśnie, ta osoba MUSI, czy ja mogę z polskiego IP wystartować wypełniając danymi kogoś innego? tzn?
  2. jak odpalić kickstartera

    Wiecie czy możliwe jest odpalenie kickstartera z Polski bez pośredników? Czy wystarczy mieć do rejestracji nr konta i dane osoby z zagranicy, czy w ogóle z Polskiego IP nie uruchomi się zbiórki?
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    pierwotnie miała to być platformówka, ale kiepski ze mnie level designer i pomyślałem, że zamiastu unikać przeszkód, trzeba będzie na nie wskakiwać i zabić liska. Później dotarło do mnie, że nic nowego nie wymyśliłem, bo faktycznie grałem kiedyś w mr. karoshi. Część poziomów będzie bardziej logiczna, część zręcznościowa. Zastanawiam się czym zastąpić te monety (bo zdają mi się być troche oklepane) i nad tytułem - najpierw "This fox wanna die", ale chyba "Kill the fox" lepiej brzmi. Jak myślicie?
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    feedback please
  5. Szukam programu

    Macie jakiś program który nagrywałby zrzut ekranu do *.gif? Próbowałem "Gifcam" i "Screen to gif" ale gify mają opóźnienie, a chce żeby było 60fps w czasie rzeczywistym nagrane. Ewentualnie jak inaczej to zrobić?
  6. pytanie o prawa autorskie

    załóżmy, że to będzie gra komercyjna
  7. pytanie o prawa autorskie

    orientujecie się może jak jest z prawami autorskimi w takiej sytuacji: chcę w swojej grze dać postać Super Mario, jako NPC. Nie oryginalny sprite, tylko sam narysuje, ale widać, że to ten słynny hydraulik. Chciałem zrobić kilka takich ester eggów, że na niektórych poziomach właśnie spotykalibyśmy postacie z innych gier, w charakterze NPC, bossów. Czy można mieć z tego powodu jakieś problemy? Jakieś sprawy o plagiat czy coś takiego?
  8. tak mi się coś właśnie kojarzyło, że można użyć tablic do tego, ale nigdy z nich nie korzystałem. Można to zapisać jakoś inaczej bez funkcji enum ? Wracam do GM po dłuższej przerwie, mam GM8 i brakuje tu tej funkcji
  9. Chciałbym zrobić taki room przejściowy między levelami. Przechodzisz level 1 -> room przejściowy -> level 2. -> room przejściowy itd.... Room miałby nas wysyłać do konkretnego rooma levela i określać liczbę punktów którą możemy w nim zdobyć (global.punkty) Chciałem zrobić to na zasadzie. If global.level=1 and klikamy enter { goto_room 1 i global.punkty=200} itd. dla 50 leveli Można zapisać to jakoś inaczej?
  10. gry propy

    jest gdzieś do pobrania jakaś wersja BACKdown która pójdzie mi na windows 7
  11. Box2D - problem z fizyką w Game Maker: Studio

    jak odpalic tego debuga z fizyką?
  12. problem z "liną"

    sprawa jest taka: obiekt 1. w creacie ma ten kod co podałem wyżej. tworzy line z 12 segmentów, na jej końcu obiekt zombi. i jak zrobic zeby lina rozciagala sie do jakiejś tam granicy. bo jeszeli ob1 ma density dajmy na to 2, segmenty liny mają po 0,01, a zombi 0,5 i zombi podąża za myszką, to ob1 nie jest ciągnięty na linie, tylko ta lina się rozciąga...
  13. problem z "liną"

    a można jakoś ograniczyc rozciagliwosc liny? albo jest jakas inna funkcja, ktora trwale połączy elementy składające się na line?
  14. problem z "liną"

    obj_tworzyline GML Create: k=0 sonobje=id renk=0 repeat(12){ k+=16 renk+=1 ropeo=instance_create(x+k,y+k,o_rope) ropeo.renk=renk ropeo.whr=1 ropeo.sonobje=sonobje sonobje=ropeo.id with(ropeo) {joy=physics_joint_distance_create(id,sonobje,x,y,sonobje.x,sonobje.y,0) if renk=12 {seker=instance_create(x,y,obj_zombi) joy2=physics_joint_distance_create(id,seker,x,y,seker.x,seker.y,false) }}} o_rope w create dałem phy_bullet=true. wciąż przelatuje
  15. problem z "liną"

    chciałem połączyć dwa obiekty liną, stworzyłem w tym celu linę z innych obiektów połączony przy pomocy physics_joint_distance_create, problem w tym, że lina natrafiając z dużą prędkością na przeszkode rozrywa się, obchodzi jakby przeszkodę i spowrotem się łączy. Jak zapobiec rozrywaniu się liny, zachowując jednocześnie pewną jej rozciągliwość?
×